Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, otin kuvatkin. Bemarin GS suojat vois sopii myös.No niin, kausi on korkattu tänään.
Noita käsisuojia olen jo miettinyt pari vuotta, mutta en ole saanut aikaiseksi. Jokohan nyt sai tästä tarpeeksi ison inspiksen ja kävis tilaamassa Heinolta noi suitzan suojat.
Joo, joku jossain kertoikin aikoinaan että gessun kahvasuojat sopii aika hyvin. Vielä en saanut aikaiseksi mitään.Hei, otin kuvatkin. Bemarin GS suojat vois sopii myös.No niin, kausi on korkattu tänään.
Noita käsisuojia olen jo miettinyt pari vuotta, mutta en ole saanut aikaiseksi. Jokohan nyt sai tästä tarpeeksi ison inspiksen ja kävis tilaamassa Heinolta noi suitzan suojat.
Ite en löytänyt karkeaa etukumia, onkos joku nähny?
Suunnitellaan vaan. Ehdotuksia kehiin, sen yhden kerran kun kokoonnuttiin oltiin Vehoniemessä ja se ei ollut paha paikka, mutta joku muukin mukava paikka varmaan ajaa saman asian.Suunnitellaankos sitä TDM miittiä tälle kesälle? jos pääsis kerrankin mukaan..
Mitään muuta ei tarvita, silloin se kotelon läppä on koko ajan auki.Tsiisus että oli sytytystulpat piilotettu. Jäähdytin pois niin johan rupes homma toimiin.
Kertokaas että riittääkö ilmanputsari-modauksessa pelkästään se että poistaa alipainekellon käytöstä tulppaamalla letkun?
Näin mäkin päättelin ja tulppasin, ajattelin vain varmistua asiasta kun en saanut JBX:n sivuilta ohjetta enään auki. Ilmoittaa lataamisen jälkeen että tapahtui jokin virhe pdf-tiedoston latauksessa.Mitään muuta ei tarvita, silloin se kotelon läppä on koko ajan auki.Tsiisus että oli sytytystulpat piilotettu. Jäähdytin pois niin johan rupes homma toimiin.
Kertokaas että riittääkö ilmanputsari-modauksessa pelkästään se että poistaa alipainekellon käytöstä tulppaamalla letkun?
Itse poistin koko systeemin kaikki osat ja laitoin letkun kaasuläppäkotelon? (throttle bodyn) lähtöön tulpattuna. Saa sitten synkattua alipaineet näppärästi ilman purkamisia. Samoin poistin samalla kerralla AIS(AirInductionSystem)-paketin, pörinä putkistossa väheni moottorijarrutuksessa ja jos menee vielä säädättämään penkkiin tai CO-mittarille niin ei sotki CO-arvoja. Hifistelyä ja sinällään turhaa, mutta mä oon tämmönen![]()
Asensin omaan pärrään ProOilerin. Siinä tulee kaksipuolinen nokka, joka laitetaan takarattaan kummallekin puolelle rattaan etupuolelle. Siitä se sitten johtaa öljyn takarattaalle, josta öljy kulkeutuu ketjun lenkeille. On toiminut todella huolettomasti, ei tarvi stressata ketjujen huollosta. Sopii minulle kun olen vähän hajamielinenOnkos porukka noita ketjunrasvain vempeleitä laittanut pyöräänsä?
Tiputtaako teillä öljyn ketjujen yläpuolelle vai ns. "sisäpuolelle" ennen takaratasta?
OSCO:n laitetta tässä odotellaan postista..