• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha FZS 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ok. Pitänee soittaa sinne kanssa ja kysästä mitä maksais huolto suunnilleen ja millonhan sais vietyä. Olis kiva jos sais vielä pyörän ajettua huoltoon eikä tarvis lastailla pakuun tms kärryyn.

Haittaako jos Exup on poistettu käytöstä? Oon katellu yhtä pyörää ja siinä on vaihettu putkisto, ja Exuppia ei siis ole.

Mistä muuten saa akun tähän kikottimeen järkihintaan. yuasa maksaa 150
omg.gif

Halpa on harvoin hyvää, mutta rehti ja asiantunteva liike on Akkupalvelu V.Häkkinen. Sieltä oon ostanu ja ostan vastakin, niin mp-, kuin autoakutkin, Stadissa.

Mulla olisi tarpeeton Ventura takalaukku. Kooltaa muistaakseni 45L(saa laajennettua toisella laukulla). Laukku pehmeä, tulee rautoihin kiinni. Raudat helppo asentaa takakahvojen paikalle. Laukun voi yksin ajettaessa kääntää penkin päälle jolloin se ei ajoa juurikaan häiritse.
Pakettiin kuuluu: raudat laukku sadehuppu ja teräsverkko ympärille.
Itselläni tämä ollut mukana kahdella Euroopan reissulla (2viikkoa ja 3viikkoa) ja hyvin on tarvittavat tavarat mahtuneet. Lisäksi kyllä ollut tankkilaukku, joka myöskin myynnissä.

Itse ajanut tämän laukun kanssa parhaimmillaan autobaanalla 240km/h ja hyvin on laukku pysynyt kyydissä

ps. löytyy myös ylimääräinen alkup. pakoputki FZS 1000:seen.

Nämä jäivät tarpeettomiksi koska pyörä vaihtui muutama vuosi sitten uuden malliseen FZ1S:ään.

Voin lähettää kuvia tarvittaessa sähköpostilla.
Myydään edullisesti!

Käytetyt kolmen laukun raudat ja alkup. mökäpönttö, meiltä halvalla!

Tuli muuten Stormin luettelo, jossa merkkikohtainen akku oli 70 euroo. On halventunu, kummasti. Toivottavasti laadukas...

Mitäs takajousia olette laittaneet fasuun, oma alkuperäinen ei ole ollut koskaan kovin hyvä ja nyt kun sillä on surauteltu yli 100000km niin se on ihan moro. Sellainen pitäisi olla että toimii myös radalla ja kuski painaa kamat päällä noin 90kg.
smile_org.gif

Onko kukaan muuten nähnyt infoa tämän 10% etanolibensan pitempiaikaisen käytön soveltuvuudesta kaasutinmallin tonnifasuihin?

Muutenkin moottoripyöristä on olemassa hemmetin huonosti tietoa. Tosimies tietysti käyttää 104-oktaanista lyijyllistä lentokonebensaa USAAF-ylijäämävarastosta jota on jemmattuna 200 tynnyriä kesämökin saunan taakse.

Onko kukaan muuten nähnyt infoa tämän 10% etanolibensan pitempiaikaisen käytön soveltuvuudesta kaasutinmallin tonnifasuihin?

Muutenkin moottoripyöristä on olemassa hemmetin huonosti tietoa. Tosimies tietysti käyttää 104-oktaanista lyijyllistä lentokonebensaa USAAF-ylijäämävarastosta jota on jemmattuna 200 tynnyriä kesämökin saunan taakse.
Mä en nyt kirveelläkään muista missä mutta kyllä jossain sanottiin että voi käyttää E10 fzs 1000:ssa. Mutta itse olen niin luulotautinen että meinaan kyllä laittaa 98 tai v-pover
buttrock.gif

Meinasin vielä vanhaa ratsua tuunata huggerilla. Onko kellään tommosta Puigia kuin alla? Jos on niin mielipiteitä kiitos. Ja muistakin tietysti.
PUIG6583.jpg

Ohan se siisti, alle vaan
smile_org.gif

Btw. Onko kellään tangonpääpeilejä?

Jos kyllä ni mistät ostit ja saako kuvan? Niin ja toimiiko ne niinkun pitää?

Mulla ei enää Fasua pyöränä, mutta tangonpääpeilit ostin biltemasta nykyiseen kulkineeseen, ihan kokeilumielessä. Halvat oli, ja ulkonäössä eivät häviä kalliimmille kilpakumppaneilleen yhtään. Kuinka ollakkaan, empä ole takaisin normaaleihin enää vaihtanut.

Taakse niistä näkee paremmin kuin yksistäkään "normipeileistä" mistä on tullu 15 vuoden MP uran aikana vilkuiltua. Ei ole kyynärpäät, olkapäät ym. tiellä meinaan... Kuhan vaan oppii vilkasemaan oikeaan suuntaan, se otti pikkasen totuttelua kyllä!
wink.gif

Meinasin vielä vanhaa ratsua tuunata huggerilla. Onko kellään tommosta Puigia kuin alla? Jos on niin mielipiteitä kiitos. Ja muistakin tietysti.

Meikäläisellä on oma makunsa, eli hankin Englannista aikoinaan NWS:n huggerin joka tulee vähän pitemmälle renkaan päälle ja jossa ennen kaikkea on pitempi lippa edessä alhaalla jotta se pitää kurat paremmin poissa takajousituksen vivustosta. Tuntuu erittäin toimivalta.

Itse asiassa minulla on sattuneesta syystä yksi sellainen ylimääräisenä jos jotakuta kiinnostaa. Täysin käyttämätön, tehtaan muovit vielä päällä.

Valmistajan omat sivut ovat kadonneet interwebistä, mutta huhujen mukaan Pyramid tekee niitä edelleen sillä merkillä.
Kuvalinkki

Minulla oleva on väriltään "Silver Ghost" eli hopeanvärinen "hiilikuitu".

Back