Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Motonet, Biltema ?Mistä muuten saa akun tähän kikottimeen järkihintaan. yuasa maksaa 150![]()
Savon diesel / Saartin akku on lähellä, Kuopiossa. Olikohan "lasikuituakku" jotain 70e Fasuun.Mistä muuten saa akun tähän kikottimeen järkihintaan. yuasa maksaa 150![]()
Mä en nyt kirveelläkään muista missä mutta kyllä jossain sanottiin että voi käyttää E10 fzs 1000:ssa. Mutta itse olen niin luulotautinen että meinaan kyllä laittaa 98 tai v-poverOnko kukaan muuten nähnyt infoa tämän 10% etanolibensan pitempiaikaisen käytön soveltuvuudesta kaasutinmallin tonnifasuihin?
Muutenkin moottoripyöristä on olemassa hemmetin huonosti tietoa. Tosimies tietysti käyttää 104-oktaanista lyijyllistä lentokonebensaa USAAF-ylijäämävarastosta jota on jemmattuna 200 tynnyriä kesämökin saunan taakse.
Eipä ole, mutta tuolla ameriikan foorumilla pähkäillään samaa.Btw. Onko kellään tangonpääpeilejä?
Jos kyllä ni mistät ostit ja saako kuvan? Niin ja toimiiko ne niinkun pitää?
Meinasin vielä vanhaa ratsua tuunata huggerilla. Onko kellään tommosta Puigia kuin alla? Jos on niin mielipiteitä kiitos. Ja muistakin tietysti.