Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan se noinkin... mutta onneksi vianselvitys sentään on helpompaa kun se lukee selväkielisesti tankissaJa J24 mukikokohan saa olla suurempi, mutta pitäähän mopon silti käydä nätisti. Muutenhan se tuntuu tehottomalta ja kuulostaa siltä kuin kävisi kolmella pytyllä.![]()
Nyt ajokaudella ei ole viitsinyt edes ajatella laittamista, mutta nyt alkas olla taas aika miettiä syksyn hommia.keväällä slipari, suutinsetti, vaparisuodatin, tanko+madallus, koiranluut, kilpiteline...kyllähän tuohon laittamista riittäis =)
Ainakaan mä en saanut Renthallin Streetfighter-stongaa sopimaan paikoilleen vakiojarruletkun kanssa. Oli karvan verran liian lyhyt se letku. Nyt olisi teräspunosletkut haussa.Ajelin tänään juniorin Zetalla, ja totesin että Fasun stongahan on ihan /C:stä. Sellainen piti ostaa, vaatiikohan se myös teräspunokset jarruletkuiksi? (jarrut on Fasussa paljon paremmat kuin Kawassa)
Multi-gauge ja pro oiler on mietinnässä, ehkä pärjään ilmankin.
Mä ostinkin Renthalin ultra-low:n, joka on hieman lyhyempi kuin streetfighter, joten jännä nähdä onko se juuri se karva. Jarrutehon vuoksi ei mielestäni letkuja tartte vaihtaa, en siis ole kokeillut letkuilla mutta mulle riittää jarruteho nytkin.Ainakaan mä en saanut Renthallin Streetfighter-stongaa sopimaan paikoilleen vakiojarruletkun kanssa. Oli karvan verran liian lyhyt se letku. Nyt olisi teräspunosletkut haussa.
Kysyin öljynvaihtovälistä joskus Yamaha-Centerin huoltomieheltä. Sanoi, että kyllä se 10tkm välein on ihan OK. Kaveri lisäsi tosin, että vaihtaa omaan R-ykköseensä öljyt kuitenkin aina 5tkm välein... Onhan se rykkönen kireempi vehje tietty muutenkin.Miten usein vaihdatte öljyt? Mä olen ajanut nykyisillä öljyillä 7tkm, nyt se näyttää mustalta ja sitä on liikaa. Vaihdanko vaan ja be happy vai pitääkö olla huolissaan mopon terveydestä?
Sanoisin, että jos ajaa alle 10 tkm/kausi niin kauden alussa vaihtaisin tuolloin itse uudet öljyt. Jos taasen yli mennään niin eiköhän tuo ohjekirjan arvo ole sopiva. Sen verran olen omassa huomannut, että 5 tkm jälkeen saa hiukkasen lisäillä purkista tavaraa koneeseen. Lisääntymään se ei vielä ole alkanut.Kysyin öljynvaihtovälistä joskus Yamaha-Centerin huoltomieheltä. Sanoi, että kyllä se 10tkm välein on ihan OK. Kaveri lisäsi tosin, että vaihtaa omaan R-ykköseensä öljyt kuitenkin aina 5tkm välein... Onhan se rykkönen kireempi vehje tietty muutenkin.Miten usein vaihdatte öljyt? Mä olen ajanut nykyisillä öljyillä 7tkm, nyt se näyttää mustalta ja sitä on liikaa. Vaihdanko vaan ja be happy vai pitääkö olla huolissaan mopon terveydestä?
Joo, juuri näin -en vain tullut ajatelleeksi että Fazulla vois ajaa alle 10tkm/kesäSanoisin, että jos ajaa alle 10 tkm/kausi niin kauden alussa vaihtaisin tuolloin itse uudet öljyt. Jos taasen yli mennään niin eiköhän tuo ohjekirjan arvo ole sopiva. Sen verran olen omassa huomannut, että 5 tkm jälkeen saa hiukkasen lisäillä purkista tavaraa koneeseen. Lisääntymään se ei vielä ole alkanut.
Nimenomaan näin... Toki tuosta uudesta 2006 mallistakin hienon saa, en sitä voi heti tyrmätä. Mut vaihtopaineita ei todellakaan tule vielä noilla päivityksillä. USD keula on ainoo mitä nyt tässä jo kadehdin, en sitäkään siksi että omastani olis ominaisuudet loppunu kesken kyllä... Mun ajotaidoilla...Fasu on sellainen aihio, josta voi rakentaa itselleen moottoripyörän.
Mä kävin kans kysymässä samassa paikassa. 10tkm:n välein oli vastaus, ei siis suositellu mitään talliinlaitto- ja tallistaotto öljynvaihtoja. Jotkuthan vaihtaa kaudenpäättyessä ja toiset vielä keväällä.Kysyin öljynvaihtovälistä joskus Yamaha-Centerin huoltomieheltä. Sanoi, että kyllä se 10tkm välein on ihan OK. .Miten usein vaihdatte öljyt? Mä olen ajanut nykyisillä öljyillä 7tkm, nyt se näyttää mustalta ja sitä on liikaa. Vaihdanko vaan ja be happy vai pitääkö olla huolissaan mopon terveydestä?
Ostin vasta äskettäin digikameran,joten pistin vasta nyt Fasuni käppyrästä kuvan sivuille.Säädetty Erkalla talvella -04.Mä on yhtä uuno, mutta jos linkität suoraan kuvaan, ei tuohon positioon, niin sitte pitäs näkyä. SiisMiten sen muuten saa tälle sivulle![]()
SUN FASU TÄSSÄ
Ja MUN FASU TÄSSÄ
Aikas samannäköisiä käppyröitä.