Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnitteluja!!Jeah!!! Kortti taskussa, tänään oli inssi ja meni läpi. Espoossa klo 16.00:n ruuhkassa ajelin, eikä ihmeempää huomauttamista. 100km takana![]()
Voi hitsi! Onnea hirveästi! Kävispä mulle samoinLäpi meni!!!![]()
Pujottelu tuntui vaikealta ja olikin ainut, josta olisi voinut jäädä kiinni. Harjoittelin sitä ennen kokeen alkua ja inssi sanoikin sitten, että meni niin hyvin tuossa äsken se pujottelu, että se kelpaa. Ja menihän se hyvin, kun en edes tajunnut jännittää, kun ajattelin vain, että tässä vielä harjoittelen, enkä tajunnut, että inssi katsoo...
Nyt sitten vain omaa pyörää ostamaan.![]()
Ensimmäisellä kertaa käsittelykokeessa sössin sen kaarreajon (tai millä nimellä se on...portit tms...) Minulla oli liian kova nopeus (yli 40), joten en saanut ohjattua pyörää takaisin viimeisille porteilla.Joo, vaihdoin harjoittelupyörän enduroon ja jo rupesi pujottelu sujumaan! Tosin ekalla ei mene melkein koskaan, mutta eikö käsittelykokeessa ole kaksi yritystä per tehtävä? Hassua sinänsä, mutta nyt alkoi "stop&go" tökkimään, eli moottori tahtoo sammua liikkeelle lähdettäessä!![]()
Miten tsemppasitte kokeissa ja reputtiko moni? Mulla on kässäri ja inssi 15.6, kattoo sit kuin äijän käy?!![]()
Onnea onnea! Mua alkaa jännittämään aina vaan enemmänJee, läpi meni tänään minullakin sekä käsittelykoe että inssiajo.![]()
Maanantaina pomppasin käsittelykokeessa, mutta tänään meni kaikki käsittelytehtävät kerralla nappiin. Käsittelykokeen jälkeen en oikein osannut jännittää enää itse inssiajoa.
![]()
Voi harmi, mutta seuraavalla kerralla kortti tulee ihan varmastiJoo kai sitä pitää omistakin kämmäilyistä tilittääMulla oli siis eilen aamulla inssi ja käsittelyt meni läpi ilman sen ihmeempiä säätöjä. Pujottelu oli vaikeampaa kuin harjotteluissa kun tötsät oli korkeampia ja se niiden muodostama suorakaide oli metrin liian pieni. Inssi sano että saan joka puolelta ajaa puoli metriä yli. Vähän huteraa se oli kun yritti tarkasti olla kaatamatta niitä korkeita keiloja varpailla, mutta läpi mentiin silti.![]()
Kaupunkiajossa sitte sattui se kämmi, minkä takia inssiä pitää yrittää ensiviikolla uudestaan![]()
Tulin valoristeykseen ja olin kääntymässä vasemmalle. Edestä tuli paljon suoraan menijöitä ja valuttelin hiljalleen lähelle risteyksen keskikohtaa odottelemaan omaa vuoroa. Yhtäkkiä yksi vastaantulija pysäyttää ja alkaa antaa mulle tietä vaikka olisi saanut vihreillä mennä. Siinä sitten hetki katsottiin sen tädin kans toisia silmiin ja ihmeteltiin. Pienen ihmettelyn jälkeen minä sitten menin kun täti oli päättänyt tilaa antaa. Siitä pomppas inssi ja papereihin tuli merkintä risteyskonfliktista. Inssisetä perusteli sitä sillä että mopolla ei kärsi alkaa tuolla lailla soveltamaan kun se täti olis sitte yhtäkkiä voinutkin päättää tulla ja mopolla häviää aina. Ihan järkevä perustelu ja varmasti tuosta opin olemaan soveltamatta mopon sarvissa.
V*tuttaa kyllä aika mehevästi aina kun parkkipaikalla mopon ohi kävelee, mutta eipä tästä voi syyttää kuin itseään, tyhmä mokahan tuo oli![]()
Miten muuten tuollaisessa tilanteessa tehdään; siis kun käsittelykoe on jo onnitunut, mutta ei kaupunkiajo. Siis että pitääkö KAIKKI taas aloittaa alusta? (pitää kai, mutta pitää kysyä ja varmistaa) Tulee varmaan taas paineita lisää käsittelyyn, jos ne ei onnistukaan just sillä kertaaJoo kai sitä pitää omistakin kämmäilyistä tilittääMulla oli siis eilen aamulla inssi ja käsittelyt meni läpi ilman sen ihmeempiä säätöjä. Pujottelu oli vaikeampaa kuin harjotteluissa kun tötsät oli korkeampia ja se niiden muodostama suorakaide oli metrin liian pieni. Inssi sano että saan joka puolelta ajaa puoli metriä yli. Vähän huteraa se oli kun yritti tarkasti olla kaatamatta niitä korkeita keiloja varpailla, mutta läpi mentiin silti.![]()
Kaupunkiajossa sitte sattui se kämmi, minkä takia inssiä pitää yrittää ensiviikolla uudestaan![]()
Tulin valoristeykseen ja olin kääntymässä vasemmalle. Edestä tuli paljon suoraan menijöitä ja valuttelin hiljalleen lähelle risteyksen keskikohtaa odottelemaan omaa vuoroa. Yhtäkkiä yksi vastaantulija pysäyttää ja alkaa antaa mulle tietä vaikka olisi saanut vihreillä mennä. Siinä sitten hetki katsottiin sen tädin kans toisia silmiin ja ihmeteltiin. Pienen ihmettelyn jälkeen minä sitten menin kun täti oli päättänyt tilaa antaa. Siitä pomppas inssi ja papereihin tuli merkintä risteyskonfliktista. Inssisetä perusteli sitä sillä että mopolla ei kärsi alkaa tuolla lailla soveltamaan kun se täti olis sitte yhtäkkiä voinutkin päättää tulla ja mopolla häviää aina. Ihan järkevä perustelu ja varmasti tuosta opin olemaan soveltamatta mopon sarvissa.
V*tuttaa kyllä aika mehevästi aina kun parkkipaikalla mopon ohi kävelee, mutta eipä tästä voi syyttää kuin itseään, tyhmä mokahan tuo oli![]()