• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varokaa EE-Speediä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Can-Am
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nii... Kawasaki ZRX1200R

EE-Speed: 12500e
"Viralliset": 11900e

Kaipa tuossa on tarkistamiseen varaa ee-speedillä. Mutta niin on varmaan usein myös virallisilla.

Eikä kyse ole pelkästä mielenrauhasta. Ajettavaksihan se vempele ostetaan, joten kyllä se v-ituttaa jos se keskellä kesää nököttää odottamassa jotain viallista sulaketta.
Tuo hintahan on vaan hyvä työ Eskolta. Pysyy Kawasakit pois maanteiltä...

Sitten tuosta toisesta. Paljonkohan tuo sulake maksais. Kyllä IMO pitää olla pihi mies jos seisottaa mopoa pitkiä aikoja esim. sulakkeen takia keskellä kesää  
biggrin.gif

Muttajoo, mistäpä miekään mittään tietäsin  
smile_org.gif

Useimmiten asiaa auttaa, jos maksaa laskunsa ajallansa. Myös varausmaksun. (Aiheeesta saatavana maksun aikatauludokumenttia).

Ihme selittelyä, että vehkeessä on milloin mitäkin vikaa yms bullshittia. Laite on ehjä, siisti ja suht ajallansa tontilla.
(mm Vanhan mallinen, ihan kun ei olisi pitänytkin olla edukas ylivuotinen). (Aiheesta email dokumenttia).

Jotta pankin kautta hommat sujuu. Ja jos jotain tilaa, niin kannattaa hakea pois. Ja jos on hirveä kiire, niin ei kannata viikkotolkulla vehdata eestaas, että tilaako, vai ei.

Nyt herra lisäksi käväisi nussaisemassa nappularenkaat ja etujarrukahvan ja häipyi kotio maksamaan laskua.
(Tuolla on leijonakantisessa kirjassa omat osionsa).

Päivittäisiä vittuilusoitteluita kymmenkunta. (Ja samallaviissiin sitten vastataankin, minoon huono kuuntelemaan suunsoittoa).

Menin perkele tyhmänä maksamaan vehkeestä verot ja rekisteröimäänkin sen ennen loppumaksua (Tosin firmalle, kun oli niin rauhallista se maksaminen parin viikon ajan)..

Todennäköisesti siitä aiheutuu lisää kuluja kaupitellessa ja ne hajetaan moiselta sankarilliselta suunsoittajalta kyllä pois.
-Tartteepi vaan ensin hoidella laitteet alle ne tilanneille ja maksaneille. (Todennäköisesti tavataan raastuvassa ja meidän aloitteesta).

Saapihan tuota kettuilla, jos on aihetta ja sen mies kestää, mutta tämä homma on ihan 100% paskaa.
-Ja laitteen saa käydä tarkastamassa kuka tahansa, koska tahansa duuniaikaan. Ja ostaa, jos haluaa.

Minen ole ihan kamalan kuuluisa asiakkaan kusettamisistani. Se on sellainen homma, että jos vehje ei tule, taikka ei ole ehjä, niin sitä ei ole pakko ostaa ja maksan takaisin 100% ja 7sekuntia netto, kun todetaan jollakintapaa tekemättömäksi.

Ja jos joku sanoo minnuu mulkuksi, tai huijariksi, niin sanon takuulla vähintään yhtä nätisti.

Ja meitin rouvalla on ihan nätti takalisto näin liki 15v tarkastelun ja kolmen kekaran päällekin.

Ja ei, en ole tehnyt koskaan konkurssia ja 15v takaisen lama-ajankin laskut on makseltu.

Ja tässä tapauksessa on aika kattavasti meiliä, tekstiviestiä ja maksamaton lasku malliksi, kaikki somasti pinkkaan printattuna.

Jos on kysyttävää, niin tervetuloa tutkimaan tuotteita ja että kuinka kusipäisiä kauppiaita kukakin on?

veryangry.gif
Kiitos! Tätä vastausta odottelinkin! Nyt on sitten mustaavalkoisella että haukut julkisesti varkaaksi! Onneksi on todistaja noista renkaista et annoit ne ihan itse!  
smile_org.gif
Toiseksi: Kuten tilauksessa sovimme, maksan kun olen koeajanut tuotteen! Onneksi näin koska nyt mulla olisi viallinen kone alla! Ostin koneen toiselta kun et pitänyt kauppaehdoista kiinni mistä suullisesti ka niillä maileilla sovimme= Toimitusaika, Tuote ei ollut sellainen/sellaisessa kunnossa kun myynnin yhteydessä oli puhe! Et suuta vaan soukemmalle!  
talktohand.gif

Kaikkein eniten huvittaa että valehtelet näin julkisesti.. se kyllä kertoo kaiken!
smile_org.gif

Ja kaikille tiedoksi:
Laitan mailikeskusteluista kopion tänne, mikäli tutkinnanjohtajalla ei ole sitä mitään vastaan!

(tämä vain sen takia että nyt näytetään muillekkin et kuka kusettaa!! )

Ja kaikille tiedoksi:
Laitan mailikeskusteluista kopion tänne, mikäli tutkinnanjohtajalla ei ole sitä mitään vastaan!

No hyvä.

Näkyy sitten topicin aloittajankin nimi siinä. Ei ole enää pelkästään Esko ainoa joka on omalla nimellään tässä jutussa mukana
smile_org.gif

Vai onko se vastapuolen nimi jo näkynyt jossain
omg.gif

Ja kaikille tiedoksi:

No hyvä.

Näkyy sitten topicin aloittajankin nimi siinä. Ei ole enää pelkästään Esko ainoa joka on omalla nimellään tässä jutussa mukana  
smile_org.gif

omg.gif
Jos tarkoitat (can-amia) niin yrityksemme on PR-sec Oy, www.pr-sec.com

On tietysti tasapuolisempaa laittaa meitinkin yritys esille!

Viimeisin tieto: Olen tutkinnanjohtajan pyynnöstä tehnyt vielä pyynnön sovintoratkaisuun Ee-n kanssa ja olen ottanut häneen yhteyttä. Katsotaan miten käy kun hän vastailee...

Peace, love and rokkenrol pratörs änd sisters. Vastoinkäymisiä tuntuu aina toisinaan riittävän puolin ja toisin, mutta kyllähän niistä selvitään
wink.gif
Tässäkään episodissa ei vielä liene kukaan kuollut(?), hyvä niin ja loppu on rautaa, jota ruukilta ja outokummulta suolletaan niin, jottei loppumaan pitäs päästä.

Enpä jaksanut kahlata koko thread:iä läpi, mutta kaikesta huolimatta Mr EE:n putiikkiin saattaa hyvinnii tulla asiaa vuodenvaihteen jälkeen?
wink.gif

Tämä keskustelu on aikaa sitten lakannut olemasta joku moottoripyöräjuttu. Eikä se ollut sitä alun pitäenkään. Can-Am halusi painostaa EE-Speediltä jotain ja tuli sitten tänne avautumaan.

Tässä on kyse siitä, että yksi omasta mielestään päähänpotkittu yrittäjäparka haluaa sympatioita ja käsikeppiä käräjöintiin. Toinen vastailee, mitä kaupanteoltaan ehtii. Varsin tympeätä eikä kuulu tälle palstalle ensinkään. Saisi kaikki viestit kadota.

Tämä keskustelu on aikaa sitten lakannut olemasta joku moottoripyöräjuttu. Eikä se ollut sitä alun pitäenkään. Can-Am halusi painostaa EE-Speediltä jotain ja tuli sitten tänne avautumaan.

Tässä on kyse siitä, että yksi omasta mielestään päähänpotkittu yrittäjäparka haluaa sympatioita ja käsikeppiä käräjöintiin. Toinen vastailee, mitä kaupanteoltaan ehtii. Varsin tympeätä eikä kuulu tälle palstalle ensinkään. Saisi kaikki viestit kadota.
Kyllä tämä liittyy otsikon mukaan " Risut ja ruusut.....".
Mutta pointti oli siinä, että jos sensuuri iskee, sitä ei tehdä salassa, vaan ilmoitetaan lukijakunnalle.
Sanovat sitä sananvapaudeksi. Ymmärrän kyllä, jos sivusto haluaa vapautua tietyistä julkaisuvastuista ja mahdollisista oikeusmenettelyistä.
Itse keskusteluun liittyen olen edelleen kiinnostunut teksteissä olevan pyörä/mönkijätoimittajayrityksen palveluista.

Mutta pointti oli siinä, että jos sensuuri iskee, sitä ei tehdä salassa, vaan ilmoitetaan lukijakunnalle.
Sanovat sitä sananvapaudeksi. Ymmärrän kyllä, jos sivusto haluaa vapautua tietyistä julkaisuvastuista ja mahdollisista oikeusmenettelyistä.
Itse keskusteluun liittyen olen edelleen kiinnostunut teksteissä olevan pyörä/mönkijätoimittajayrityksen palveluista.
Näen pisteesi. Muista kuitenkin lähdekritiikki ja mieti, hyväksytkö sen, että tästä saitista tulee forum tälle.

edit: sananvapaus? Mainio aihe. Mutta ei kai tässä ja nyt?

Näen pisteesi. Muista kuitenkin lähdekritiikki ja mieti, hyväksytkö sen, että tästä saitista tulee forum tälle.

edit: sananvapaus? Mainio aihe. Mutta ei kai tässä ja nyt?
Pitäähän tämä asia käsitellä tietysti siten, että tässä on kaksi eri mielipidettä ja osapuolta, molemmilla oma näkemys asiasta. Lukijat muodostavat väkisinkin näiden tekstien mukaan omat mielipiteensä.Minähän kuitenkin ilmaisin olevani vielä halukas käyttämään EE:n palveluja.
Tuo sananvapaus oli ehkä liian voimakas ilmaus tähän. Nettisaiteilla vain on paha tapa/mahdollisuus poistaa heille sopimattomat viestit kenenkään voimatta puuttua asiaan.
Olisko tähän modeilta joku komentti paikallaan( vai poistetaanko aco
062802jumpie_prv.gif
)

Oma kommenttini; en tiedä mitä täältä on kadonnut ja kenen toimesta...mahdollisesti jopa itsensä kirjoittajan poistama (eikä siis moden toimesta), ei olisi ensimmäinen kerta.

Eiköhän ole kyseessä vaan perinteinen "poistettu sen kummemmin selittelemättä"-tapaus. Se on ylläpidon tapa.

Edit: Korjaan sen verran, että osalla modeista on tapana jotain kertoillakin. Harkintansa mukaan...

Toin asian vain tietoonne miten ko yritys hoitaa liiketoimintaansa! Tämä oli ns varoittava esimerkki kaikille ketä on tulevaisuudessa ostamassa sieltä jotain ja valtaosa on ymmärtäkseni kaksipyöräisiä joten tämä oli erittäin hyvä foorumi siihen! Se että jos sinä menet tämän jälkeen ostamaan sieltä ja käy samoin kun meille, silloin pitää katsoa peiliin! Itseäni varoiteltiin muitten mönkkärikauppiaitten taholta ja en uskonut... joten olen itsekkin kyl siihen peiliin tuijotellut!

Taidan minäkin kyllä tyytyä jatkossakin ihan merkkiliikkeen palveluun jos tuo vielä siitä vaikenee,ettei riitä kun lyö rahat tiskiin,säilyypi ainakin mielenrauha ja tietää mitä saa tappelemattakin.
Juur näin! Menin 30.10 W&W marinille katsomaan can-am 800 ja sain koeajettua laitteen. Kysyin myyjältä että kauan menee toimituksessa niin hän sanoi että viikko eli 6.11 olisi noudettavissa. No mutta viime perjantaina tuli soitto ja sanottiinkin että olisikin jo maanantaina 5.11 noudettavissa! Eilen kävin sitten noutamassa ja näin ollen maksamassa loppusumman! Tämä on sitä normaalia ja hyvää palvelua! = asiakkaalle ilmoitetaan missä mennään eikä niin että asiakas joutuu itse selvittelemään! 10+ W&W Marinille!! Ainiin... ja tärkein! Sain alennusta ovh.sta n.2000€! Eli suosikaa merkkiliikkeitä joka W&W myös on!!

Niin ja tää vehje ei tukehdu ja toimii kuten kuuluu!
biggrin.gif

Ja kaikille tiedoksi:

No hyvä.

smile_org.gif

omg.gif
Jos tarkoitat (can-amia) niin yrityksemme on PR-sec Oy, www.pr-sec.com

On tietysti tasapuolisempaa laittaa meitinkin yritys esille!
Mitäs täällä oikein tapahtuu kun viestejä häviää eetteriin? Viittasin tuossa pari tuntia samaan viestiin, kyselin että meneekö ne nämä mönkkärit turva-alan yritykselle. Kun ennen muokkausta sanoit että se sun kuljetusalan narikka ei kuulu tähän soppaan ollenkaan... Kuulostaa hiukan oudolta, mutta kai niitä semmosiakin turvayrityksiä on mitkä tarvii mönkkäreitä.  
tounge.gif
Siihen viestiin vastattiinkin jo kertaalleen ihan asiallisesti, näköjään hävinny.

Itsehän olisit voinnut jättää tuon piikittelyn uudelleenpostaamatta, sillä tässä ei varmaankaan ole tarkoitus alkaa ruotimaan EE-speedin asiakkaan liiketoimintaa.
Kiitos1 Ei oikeen tunnu kaikille menevän jakeluun! *huoh*
Tuo viimenen kommentti kyllä nyt paljastaakin kaiken tästä keissistä. Henk.koht en enää Can-Amin lausunnoille anna minkäänlaista painoarvoa, ei ole mun mielestä luotettavaa tietoa jos ei pysty millään todistamaan omia lausuntojaan ja kiemurtelee kuin poliitikko itseensä kohdistuvista kysymyksistä. Lisäksi EE on tuonut tänne asioita, joita ei myöskään ole millään lailla kumottu.

Trollia koko juttu.
No millä tavalla kuljetusliike mikä on aivan eri firma liittyy tähän? ja turvafirma mikä on tässä jutussa mille Ee-on tehnyt laskun, se käsittääkseni liittyy ja nimikin on tiedossa!? Mikä tässä on sellaista mitä et ymmärrä?

Toisaalta sinun painoarvollasi ei ole minulle ainakaan merkitystä!
biggrin.gif

Jep jep, risut ja ruusut osio on juuri nimenomaan se kanava jossa voi tuoda omia kokemuksia mp-liikkeistä esille koska muuten kokemuksita ei kuulu mitään.
Paljon turhempaa on esim paskanjauhatnaosia jos nyt alkaa mennä tyhmäksi trollaamiseski jos todetaan että kaveri joka tuntee tulleensa väärin kohdelluksi tuo asian esille.

Sitä en osaa sanoa kuka lopuksi on oikeassa mikä on totuus, itse en kuitenkaan ole mitään ennakkoluuloja kasvattanut EE-speediä kohtaan sillä tuntuu olevan postiiivista siinä missä negatiivistäkin.
Kyllä porukan pitää saada sanoa mielipide.

*edit*
Tulipa taas kirjoitettua ajatuksenjuoksu nopeasti tuohon viestiin, np kaipa porukka tajuaa vaikka itekkin jouduin lukemaan oman viestin pariin kertaan hehe

Jep jep, risut ja ruusut osio on juuri nimenomaan se kanava jossa voi tuoda omia kokemuksia mp-liikkeistä esille koska muuten kokemuksita ei kuulu mitään.
Paljon turhempaa on esim paskanjauhatnaosia jos nyt alkaa mennä tyhmäksi trollaamiseski jos todetaan että kaveri joka tuntee tulleensa väärin kohdelluksi tuo asian esille.

Sitä en osaa sanoa kuka lopuksi on oikeassa mikä on totuus, itse en kuitenkaan ole mitään ennakkoluuloja kasvattanut EE-speediä kohtaan sillä tuntuu olevan postiiivista siinä missä negatiivistäkin.
Kyllä porukan pitää saada sanoa mielipide.
Olen samaa mieltä! Kuten olen monelle kertonut että he itse saavat sitten päättää mistä ostaa ja jos ostaa Ee.ltä he ehkä osaa varoa tiettyjä asioita. Kiitos asiallisesta kommentista!
smile_org.gif

Back