Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä tarviit takuuhuollon persauksille jos meinaat brutalella eurooppaan lähteä...Moi,
Osaisiko joku Eskon kanssa asioinut kertoa takuusta? Mitä kattaa, missä jne? Onko ollut tarvetta käyttää takuukorjauksessa ja missä käytetty? Esim mikäli lähtee eurooppaan pyörällä ja siellä tarvetta korjauksiin, onko mitään ongelmia tms?
Brutale oli mielessä, kallistuminen ehkä TripleenSä tarviit takuuhuollon persauksille jos meinaat brutalella eurooppaan lähteä...Moi,
Osaisiko joku Eskon kanssa asioinut kertoa takuusta? Mitä kattaa, missä jne? Onko ollut tarvetta käyttää takuukorjauksessa ja missä käytetty? Esim mikäli lähtee eurooppaan pyörällä ja siellä tarvetta korjauksiin, onko mitään ongelmia tms?
![]()
No heh heh...Iso kiitos säästyneestä 3000e:stä ja kuukauden nopeammasta toimitusajasta muihin mopoliikkeisiin verrattuna!
+1kyllä oikeessa olet, pelkkää asiakkaan etua ne siellä mopokaupoissa ajattelee hinnoitellessaan laitteita![]()
No noissa ei maksa kuin merkki ja katu-uskottavuus...fätboy maksaa...
mö annan sulle nyt banaanin hyvästä havainnosto , oleppas hyväNo noissa ei maksa kuin merkki ja katu-uskottavuus...fätboy maksaa...
Ja vajaalla 90000 eurolla saisi Desmon heti!EE-Speedillä näyttää olevan taas Ducatia myynnissä.![]()
En tiedä mitä oikein paasaat sillä usean vuoden ajan monet mallit ovat loppuneet jo julkaisu vaiheessa ja suomen kiintiöt on myyty saman tien pois. Voinet vaikka kysäistä paikallisista liikkeistä. Muutama tuttu on ollut moisia uusia ostamassa niin kuulemma ostajia on jonoksi asti. Ei silloin mitään hintoja kannata laskea.fätboy HINTA ON n 30000e oli euron kurssi sitten 1$ tai 1.6$
Jos harrin hinta olisi tullut samassa suhteessa alespäin kuin dollari niin olen hyvin varma että kyseiset uudet laitteet olisivat käyneet kaupaksi ennätysmäisesti.
Vaikka suomessa näitä yli hinnoiteltuja puolivalmisteita on myynnissä jo pilvin pimein joka liikeessä ja niemen notkossa niin olen varma ettei yksikään uutta harria tekevä liike kärsisi tappiota vaikka hinta tippuisi alemmaksi ja kauppa kävisi kuin häkä.
Pelkästään hintojen alentamisella vuosia sitten olisi harrikan myyjät voineet torjua tulevat taloustalkoot joissa korot tullaan vetämään pilviin eikä potentiaalisia ostajia ole niin paljon kuin tällä hetkellä.
Sitten nousukaudella olisi voinut taas tarkistaa hintoja hissun kissun.
Se on ihan sama asia asuntojen kanssa kerralla hinnat polvilleen ja sitten taas rakentamaan nousua on kaikkien etu niin välittäjien pankkien kuin ostajien.
Uusi nälkäisten velkaantuien sukupolvi on jo kasvamassa joka tekee minulle lopulta sen eläkepotin josta tämän hetken vanhempi polvi nauttii![]()
Minä olen ostanut kaksi mopoa EE-speedistä ja ihan hyvin meni kaupanteot. Ei ne kaupat aina mene nappiin merkkiliikkeissäkään eli ihmisethän tuotakin hommaa tekee.Ilmeisesti kaikilla pelit skulannu. Mutta sain nyt tästä käsityksen että takuukorjaukset suoritetaan ee-speedillä?
Jeps, tätä vähän itsekkin funtsailin. Ihan hyvä näin.EE:n liike näyttää kasvaneen aikalailla. Jos tuon kokoinen liike ei hoida takuitaan, niin ei sitten mikään muukaan liike. Esko on persoona. Ainakin minä sain ihan täyden palvelun eli olen ihan tyytyväinen heidän työhönsä.