• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varokaa EE-Speediä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Can-Am
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moi,
Osaisiko joku Eskon kanssa asioinut kertoa takuusta? Mitä kattaa, missä jne? Onko ollut tarvetta käyttää takuukorjauksessa ja missä käytetty? Esim mikäli lähtee eurooppaan pyörällä ja siellä tarvetta korjauksiin, onko mitään ongelmia tms?

Melkein sanoisin että helpommin se toimii euroopassa kuin suomessa. Esimerkkinä kaveri osti verottoman mopon saksan suzukin maahantuojan kautta ja huollatti sen kreikassa ekakertaa ja huoltoliike vian sanoi että eka huolto sisältyy hintaan
tounge.gif

Moi,
Osaisiko joku Eskon kanssa asioinut kertoa takuusta? Mitä kattaa, missä jne? Onko ollut tarvetta käyttää takuukorjauksessa ja missä käytetty? Esim mikäli lähtee eurooppaan pyörällä ja siellä tarvetta korjauksiin, onko mitään ongelmia tms?
Sä tarviit takuuhuollon persauksille jos meinaat brutalella eurooppaan lähteä...
tounge.gif

Moi,
Sä tarviit takuuhuollon persauksille jos meinaat brutalella eurooppaan lähteä...
tounge.gif
Brutale oli mielessä, kallistuminen ehkä Tripleen
tounge.gif

Kyllä tälläisia Eskon tapaisia toimijoita tarvitaan, ettei maahantuojien rusinat kasva pullaa isommiksi.

Noita jenkeistä tuotavien vehkeiden hintakehitystä olen kyllä ihmetellyt isosti. Heikko dollari ei kyllä näy juurikaan myyntihinnoissa. Maahantuojat ja tulli lobbaa suuresti harmaatuojia vastaan. Kelkat ja vesiskootterit hyvänä esimerkkinä.

fätboy HINTA ON n 30000e oli euron kurssi sitten 1$ tai 1.6$
Jos harrin hinta olisi tullut samassa suhteessa alespäin kuin dollari niin olen hyvin varma että kyseiset uudet laitteet olisivat käyneet kaupaksi ennätysmäisesti.
Vaikka suomessa näitä yli hinnoiteltuja puolivalmisteita on myynnissä jo pilvin pimein joka liikeessä ja niemen notkossa niin olen varma ettei yksikään uutta harria tekevä liike kärsisi tappiota vaikka hinta tippuisi alemmaksi ja kauppa kävisi kuin häkä.
Pelkästään hintojen alentamisella vuosia sitten olisi harrikan myyjät voineet torjua tulevat taloustalkoot joissa korot tullaan vetämään pilviin eikä potentiaalisia ostajia ole niin paljon kuin tällä hetkellä.
Sitten nousukaudella olisi voinut taas tarkistaa hintoja hissun kissun.
Se on ihan sama asia asuntojen kanssa kerralla hinnat polvilleen ja sitten taas rakentamaan nousua on kaikkien etu niin välittäjien pankkien kuin ostajien.
Uusi nälkäisten velkaantuien sukupolvi on jo kasvamassa joka tekee minulle lopulta sen eläkepotin josta tämän hetken vanhempi polvi nauttii
cool.gif

Ilmeisesti kaikilla pelit skulannu. Mutta sain nyt tästä käsityksen että takuukorjaukset suoritetaan ee-speedillä?

fätboy HINTA ON n 30000e oli euron kurssi sitten 1$ tai 1.6$
Jos harrin hinta olisi tullut samassa suhteessa alespäin kuin dollari niin olen hyvin varma että kyseiset uudet laitteet olisivat käyneet kaupaksi ennätysmäisesti.
Vaikka suomessa näitä yli hinnoiteltuja puolivalmisteita on myynnissä jo pilvin pimein joka liikeessä ja niemen notkossa niin olen varma ettei yksikään uutta harria tekevä liike kärsisi tappiota vaikka hinta tippuisi alemmaksi ja kauppa kävisi kuin häkä.
Pelkästään hintojen alentamisella vuosia sitten olisi harrikan myyjät voineet torjua tulevat taloustalkoot joissa korot tullaan vetämään pilviin eikä potentiaalisia ostajia ole niin paljon kuin tällä hetkellä.
Sitten nousukaudella olisi voinut taas tarkistaa hintoja hissun kissun.
Se on ihan sama asia asuntojen kanssa kerralla hinnat polvilleen ja sitten taas rakentamaan nousua on kaikkien etu niin välittäjien pankkien kuin ostajien.
Uusi nälkäisten velkaantuien sukupolvi on jo kasvamassa joka tekee minulle lopulta sen eläkepotin josta tämän hetken vanhempi polvi nauttii
cool.gif
En tiedä mitä oikein paasaat sillä usean vuoden ajan monet mallit ovat loppuneet jo julkaisu vaiheessa ja suomen kiintiöt on myyty saman tien pois. Voinet vaikka kysäistä paikallisista liikkeistä. Muutama tuttu on ollut moisia uusia ostamassa niin kuulemma ostajia on jonoksi asti. Ei silloin mitään hintoja kannata laskea.

Ilmeisesti kaikilla pelit skulannu. Mutta sain nyt tästä käsityksen että takuukorjaukset suoritetaan ee-speedillä?
Minä olen ostanut kaksi mopoa EE-speedistä ja ihan hyvin meni kaupanteot. Ei ne kaupat aina mene nappiin merkkiliikkeissäkään eli ihmisethän tuotakin hommaa tekee.
062802moto_prv.gif
EE:n liike näyttää kasvaneen aikalailla. Jos tuon kokoinen liike ei hoida takuitaan, niin ei sitten mikään muukaan liike. Esko on persoona. Ainakin minä sain ihan täyden palvelun eli olen ihan tyytyväinen heidän työhönsä.

Heippa

Vaihtakaa vaikka tämän ketjun otsikko. Eikös tuo topicci ole vaihtunut jo ajat sitten.
baaa.gif

t: kukkahattumussumussunnillittäjä

Asioidessa Eskon kanssa viime syksynä pääsin tutustumaan toiminnan hyviin ja huonoihin puoliin.

Kauppakirjat yms. tulivat nopeasti ja kaiken piti rullata nopeasti ja joustavasti. Kun kirjallinen vahvistus tilauksesta oli tehty alkoi palvelun taso menemään heikompaan suuntaan. Luvattu toimitusaika alkoi venymään, joka ei sinällänsä loppusyksystä olisi ollut paha, MUTTA kun peli täytyy mennä noutamaan 600km päästä lainakalustolla alkaa homma maistumaan pahalle jos SOVITUT asiat ei pidäkään. Eräskin viikonloppu yhtä pakettiautoa siirreltiin Kuusamo-Oulu-Kuusamo väliä turhan takia. Tokihan osto/hankintaprojekteissa voi tulla yllättäviä käänteitä, mutta olisi todella hienoa jos niistä voisi informoida myös asiakasta.

Loppupeleissään sain pyörän kuitenkin ihan kohtuu ajassa, mutta pyörän lisäksi tilattu lisävaruste muuttui jossain vaiheessa ihan toiseksi jota olin alunperin halunnut. Vielä tänäkin päivänä odotan EE-Speediltä / Motoringiltä viimeistä kikkulaa pyörään, mutta tuskin mahtaa paketti koskaan perille löytää.

Back