G
Guest
Guest
Tulihan se sieltä...Ongelmana tässä on lähinnä se, että kaheli kaahaaminen radalla naamioidaan ohjatuksi harjoitteluksi ja siitä syystä turhia ja typeriä kaatoja sattuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulihan se sieltä...Ongelmana tässä on lähinnä se, että kaheli kaahaaminen radalla naamioidaan ohjatuksi harjoitteluksi ja siitä syystä turhia ja typeriä kaatoja sattuu.
Kait tuolla ajatusmallilla voisi sulkea kaskon piiristä myös:No, moni vakuutusyhtiö jo moista periaatetta noudattaa...Jos te kerran ootte noin nokkelia poikia, niin teidän kannattais kipin kapin hakea duuniin esim Turvaan ja esittää siellä sit noita teidän loisteliaita periaatteita. Koska jos teidän periaatteissa on vähänkään järkeä niin se tarkoittaa sitä että Turvan liiketaloudellinen tilanne paranee ja ko firma tekee enemmän tulosta.
Ja varmasti saisitte hyvää palkkaa koska teidän palkan ansiosta firma tekee paaaaljon isompaa tulosta.
Mun mielestä vakuutuksen ei pitäisi korvata mitään;
-ratalipoista
-känniajo vahingoista
-huomattavalla ylinopeudella ajetuista vetomies-vahingoista jne jne
Vähän sama kuin ottaisin "varkausvakuutuksen", eli saan korvausta jos varastaessani jään kiinni...
Ja mitä palkkaan tulee, nykyinen duuni kohtuullisine korvauksin riittää, tuskin Turvalla olisi varaa mulle maksaa parempaa...
Onko mielestäsi paljon parempi tilanne sitten se että "treenataan" yleisen liikenteen seassa, ja kun joku lipsahdus sattuu, niin varsinkin henkilövahingot ovat paljon suuremmat?No, moni vakuutusyhtiö jo moista periaatetta noudattaa...Jos te kerran ootte noin nokkelia poikia, niin teidän kannattais kipin kapin hakea duuniin esim Turvaan ja esittää siellä sit noita teidän loisteliaita periaatteita. Koska jos teidän periaatteissa on vähänkään järkeä niin se tarkoittaa sitä että Turvan liiketaloudellinen tilanne paranee ja ko firma tekee enemmän tulosta.
Ja varmasti saisitte hyvää palkkaa koska teidän palkan ansiosta firma tekee paaaaljon isompaa tulosta.
Mun mielestä vakuutuksen ei pitäisi korvata mitään;
-ratalipoista
-känniajo vahingoista
-huomattavalla ylinopeudella ajetuista vetomies-vahingoista jne jne
Vähän sama kuin ottaisin "varkausvakuutuksen", eli saan korvausta jos varastaessani jään kiinni...
Ja mitä palkkaan tulee, nykyinen duuni kohtuullisine korvauksin riittää, tuskin Turvalla olisi varaa mulle maksaa parempaa...
Oisko sit paljon parempi ett kaheli kaahaaminen suoritetaan "normiliikenteessä"? Tai että turhat ja typerät kaadot normiliikenteessä pistetään kaskon piikkiin? Tai ylipäätään se että kasko on olemassa; eli että vakuutuksen ottajan ja maksajan omat töppäilyt korvataan?Tulihan se sieltä...Ongelmana tässä on lähinnä se, että kaheli kaahaaminen radalla naamioidaan ohjatuksi harjoitteluksi ja siitä syystä turhia ja typeriä kaatoja sattuu.![]()
Onks tässä nyt kyseessä taas kerran "En minä mutta muut!" -asenne?Ongelmana tässä on lähinnä se, että kaheli kaahaaminen radalla naamioidaan ohjatuksi harjoitteluksi ja siitä syystä turhia ja typeriä kaatoja sattuu.
Ja jos vähän tarkkailee sitä, kunka suosittuja rataharjoittelut on, niin sellainen yhtiö joka korvaa niitä radalla tapahtuvia kaatumisia korotetulla omavastuulla, voi hyvinkin saada uusia asiakkaita.Moni vakuutusyhtiö ei korvaa ratalippoja, syykin lienee selvä.
Moni vakuutusyhtiö korvaa ratalippoja, syykin lienee selvä.Moni vakuutusyhtiö ei korvaa ratalippoja, syykin lienee selvä.
Tsekkaapas mikä on trendi, tai miten vakuutusyhtiöiden suhtautuminen asiaan on muuttunut vaikkapa viimeisen viiden vuoden ajalta. Mietippä sitten että miksi.Moni vakuutusyhtiö korvaa ratalippoja, syykin lienee selvä.Moni vakuutusyhtiö ei korvaa ratalippoja, syykin lienee selvä.
Mitäs siihen sanot?![]()
Kuinka suosittuja ratapäivät ovat? Kuinka suuri osa moottoripyöräilijöistä käy ajamassa radalla?Ja jos vähän tarkkailee sitä, kunka suosittuja rataharjoittelut on, niin sellainen yhtiö joka korvaa niitä radalla tapahtuvia kaatumisia korotetulla omavastuulla, voi hyvinkin saada uusia asiakkaita.Moni vakuutusyhtiö ei korvaa ratalippoja, syykin lienee selvä.
Esimerkiksi Touring Finlandia-kerhon kautta saa turvasta vakuutuksen hieman halvemmalla ja myös tämä porukka käy radalla.
Siis hetkinen... Millois Tapiola on muka lopettanut ratalippojen korvaamisen?!?Itekkin vaihdoin viimekeväänä Tapiolasta Turvaan juuri ratalippojen varalta.
Ei minulla siitä mitää faktaa ole, mutta kun katselee ratojen varaustilanteita ja vertaa vaikkapa siihen n. 6 vuoden takaiseen aikaan jolloin itse eksyin sinne ensimmäistä kertaa, niin tunkua tuntuu olevan.Kuinka suosittuja ratapäivät ovat? Kuinka suuri osa moottoripyöräilijöistä käy ajamassa radalla?
Tsekkaa tarkasti, ja ota selvää ensi kesän ehdoista. Jossain vaiheessa eivät korvanneet nopean ryhmän kaatoja, tai ainakin niissä oli korotettu omavastuu. Juuri sattuneesta syystä en halua maksaa Tapiolan täyskaskoa kun kuitenkin vahinko kirpaisee lompakkoa lähes samalla volyymilla kuin ilman kaskoa. Tuleepahan ajettuakin järkevämmin (?).Siis hetkinen... Millois Tapiola on muka lopettanut ratalippojen korvaamisen?!?Itekkin vaihdoin viimekeväänä Tapiolasta Turvaan juuri ratalippojen varalta.
Eivät ainakaan oo tuollaisesta kovin isosti ilmoittaneet.
Vakuutusehdoista en ainakaan löytänyt pykälää minkä mukaan eivät korvaisi ei kilpailuun tähtäävässä ajoharjoittelussa tapahtunutta vahinkoa.
Ihan hyvä pointti.En näe järkeä maksaa täyskaskoa omaan n. 7 tonnin arvoiseen pyörääni enää, omalla vastuulla mennään. Jos napsahtaa niin se on voi voi, kaupasta saa uutta rautaa.
Touring finlandia-kerholla on oikein alehintainen vakuutus jäsenille, joten ei sen saamisessa mitään ongelmaa ollut.khöh! vai olette saaneet turvasta pelkän mp- vakuutuksen ostettua, vika lienee sitten ollut konttorissa. ihan selkeästi sieltä sanottiin (muillekkin kuin minulle) että pelkkää mp- vakuutusta ei saa![]()
Nopea ryhmä jossa kilvettömiä mukana tulkittiin varmaan kilpailuun tähtääväksi harjoitteluksi?Tsekkaa tarkasti, ja ota selvää ensi kesän ehdoista. Jossain vaiheessa eivät korvanneet nopean ryhmän kaatoja , tai ainakin niissä oli korotettu omavastuu. Juuri sattuneesta syystä en halua maksaa Tapiolan täyskaskoa kun kuitenkin vahinko kirpaisee lompakkoa lähes samalla volyymilla kuin ilman kaskoa. Tuleepahan ajettuakin järkevämmin (?).Siis hetkinen... Millois Tapiola on muka lopettanut ratalippojen korvaamisen?!?Itekkin vaihdoin viimekeväänä Tapiolasta Turvaan juuri ratalippojen varalta.
Eivät ainakaan oo tuollaisesta kovin isosti ilmoittaneet.
Vakuutusehdoista en ainakaan löytänyt pykälää minkä mukaan eivät korvaisi ei kilpailuun tähtäävässä ajoharjoittelussa tapahtunutta vahinkoa .
Ei tääkään mitää faktaa ole mut yllättävän moni orggilainen ainakin käy radalla enemmän ja vähemmän.Ei minulla siitä mitää faktaa ole, mutta kun katselee ratojen varaustilanteita ja vertaa vaikkapa siihen n. 6 vuoden takaiseen aikaan jolloin itse eksyin sinne ensimmäistä kertaa, niin tunkua tuntuu olevan.Kuinka suosittuja ratapäivät ovat? Kuinka suuri osa moottoripyöräilijöistä käy ajamassa radalla?
Samaan aikaan pyörien määrä on kyllä lisääntynyt sen verran paljon, että tuskinpa se radalla käviöiden prosentuaalinen osuus kaikista "motoristeista" on kasvanut.