- Sijainti
- Helsinki by the Grace of God
Juu se on ihan hirveetä ajaa Harrikalla, en suosittele kenellekkään moista kidutuslaitetta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukkakepit ja kaikenmaailman kynäniskat treenaa. Me tosimiehet ollaan jo synnynnäisesti "riittävän" kovassa kondiksessa!Treenaa urpo tumput kuntoon ?Niin no, suurimpaan osaan kai vaihdetaan samantien paremmin hengittävät putket/suodatin/suutin.
Oma kulkee mitä kulkee, kädet siinä vaan väsyy jos lujempaa ajaa.![]()
![]()
Komppaan tätä! Aivan paska koko pyörä! Täriseekin liikennevaloissa ja on kokoajan muun liikenteen jaloissa, silloin kun liikkuu. Jos pitäisi valita kyykyn/japsikustomin/harrikan/enduron/matkapyörän välilltä ,niin en ainakaan harrikkaa valitsisiJuu se on ihan hirveetä ajaa Harrikalla, en suosittele kenellekkään moista kidutuslaitetta![]()
Lopetetaas nyt se elvistely. Että muka HD lähtis käyntiin, hah.Juu vatkaa niin maan perkeleesti, kahvat ja peilit piirtää kahdeksikkoa ilmaan tyhjäkäynnillä ja yläkerran veteraani lyö maihin kun Moottorin räjäyttää käyntiin...
Siinä on poliisilla vankka tutkan paikka. Säkylän Köörnummi.Ei kai sitä ole löydetty. Seuraavan kerran kun näette HD:n, kannattaa välittömästi soittaa tuohon Säkylän poliisin ilmiantonumeroon. Myös muut ns custom-pyörät kannattaa ilmoittaa, koska pyörän merkki on voinut erottua huonosti takaa-ajon tuoksinassa (kun kerran kilpeäkään ei näkynyt).Mites sen H-D:n kävi?? Veikö pollarit sen asemalle löytötavara varastoon, omistaja saa/voi hakea omansa pois![]()
![]()
Muuten olen sitä mieltä, että ajaminen Harlikalla tuota vauhtia on riittävä rangaistus itsessään.
Eiköhän se ole jo monta kertaa todettu ja länsimainenkin tiedemies myöntänyt, että Harrikka (huom. kaksi k:ta) on henkilökohtainen valinta. Ei ole pakko, jos ei halua.Kateelliset räksyttää kun ei oo varaa ostaa harrikaa ,
vaan joutuu ajaan riisipusseilla.
![]()
![]()
HD:n ostoa ei voi perustella millään mitattavan suureen paremmuudella... HD kuskin on ihan turha yrittää puolustella ajopelin hyvyyttä "riisikupin" omistajalle ja toisin päin... Mopo on valittu ihan erilaisin kriteerein.Kateelliset räksyttää kun ei oo varaa ostaa harrikaa ,
vaan joutuu ajaan riisipusseilla.
![]()
![]()
^
^
Eikös me just todettu ettei HD:ta osteta ajo-ominaisuuksien tai suorituskyvyn takia.
Ihan on paska. Kytkin varsinkin on tosi raskas ja moottori ihan perseestä. Ei ollenkaan niin hieno kun bokseri. Jousituksesta en uskalla puhua mitään, kun joka kuopan kohdalla lyö pohjaan. Kandee kaikkien jättää sille messuilla istumisen asteelle tuo harrikan osto ja ajatella että " onko pakko jos ei taho"...Itse olisin kyllä vähän utelias.
Jossain messuilla olen istunut Harleyn selässä ja käpistellyt hanikoita. Kytkin tuntuu raskaalta ja mopomaiselta, koko härveli enimmäkseen klöntiltä jossain alhaalla. Jousitus on varmaan ihan paska.
Miten on?
Pari korjausta, kytkin on raskas jos ei ole voimia. Moottori ei ole perseestä, vaan Milwaukeesta. Mikä se jousituksesta puhumisessa pelottaa? Puhu vaan ihan reilusti, kyllä siitä uskaltaa puhua.Ihan on paska. Kytkin varsinkin on tosi raskas ja moottori ihan perseestä. Ei ollenkaan niin hieno kun bokseri. Jousituksesta en uskalla puhua mitään, kun joka kuopan kohdalla lyö pohjaan. Kandee kaikkien jättää sille messuilla istumisen asteelle tuo harrikan osto ja ajatella että " onko pakko jos ei taho"...Itse olisin kyllä vähän utelias.
Jossain messuilla olen istunut Harleyn selässä ja käpistellyt hanikoita. Kytkin tuntuu raskaalta ja mopomaiselta, koko härveli enimmäkseen klöntiltä jossain alhaalla. Jousitus on varmaan ihan paska.
Miten on?