Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän se on rahamiehen merkki, kun pystyy laittamaan reilu 20 tonttua kakkaan... Eipä ole itsellä moiseen varaa. Harmi.Kateelliset räksyttää kun ei oo varaa ostaa harrikaa ,
vaan joutuu ajaan riisipusseilla.
![]()
![]()
Perusteleppa nyt tuo "20 tonttua kakkaan"? Ookko edes ajanu moista kakkaa? Oma ei uutena maksanu lähelläkään tuota. Ja hyvin on palvellu. Pöljä.Kyllähän se on rahamiehen merkki, kun pystyy laittamaan reilu 20 tonttua kakkaan... Eipä ole itsellä moiseen varaa. Harmi.Kateelliset räksyttää kun ei oo varaa ostaa harrikaa ,
![]()
![]()
Ei vaan miellytä itseä HD:t. Kokemusta pelkästään 1200 sportsterista. Kakka pyörä. Japanilaisella riisikipolla ajellaan ihan vaan siksi että se on mieleinen. Jokainen ajakoon sillä mistä pitää, tai olkoon ajamatta jos harrastuksesta saa riittävästi irti sillä että omistaa kalliin mopon, jolla voi vaikka netissä päteä... Näitäkin tuntuu olevan.Perusteleppa nyt tuo "20 tonttua kakkaan"? Ookko edes ajanu moista kakkaa? Oma ei uutena maksanu lähelläkään tuota. Ja hyvin on palvellu. Pöljä.Kyllähän se on rahamiehen merkki, kun pystyy laittamaan reilu 20 tonttua kakkaan... Eipä ole itsellä moiseen varaa. Harmi.Kateelliset räksyttää kun ei oo varaa ostaa harrikaa ,
![]()
![]()
![]()
Niinpä. Olen heo ja olen.. harrikan omistajaPari korjausta, kytkin on raskas jos ei ole voimia. Moottori ei ole perseestä, vaan Milwaukeesta. Mikä se jousituksesta puhumisessa pelottaa? Puhu vaan ihan reilusti, kyllä siitä uskaltaa puhua.Ihan on paska. Kytkin varsinkin on tosi raskas ja moottori ihan perseestä. Ei ollenkaan niin hieno kun bokseri. Jousituksesta en uskalla puhua mitään, kun joka kuopan kohdalla lyö pohjaan. Kandee kaikkien jättää sille messuilla istumisen asteelle tuo harrikan osto ja ajatella että " onko pakko jos ei taho"...Itse olisin kyllä vähän utelias.
Jossain messuilla olen istunut Harleyn selässä ja käpistellyt hanikoita. Kytkin tuntuu raskaalta ja mopomaiselta, koko härveli enimmäkseen klöntiltä jossain alhaalla. Jousitus on varmaan ihan paska.
Miten on?
Muovi on muovia, Terveisiä tusinamuovitarrajapsipyörille.
Tutkipas tarkemmin niitä speedmasterin kromiosia niin huomaat, ettei kaikki ole rautaa mikä kiiltää.Muovi on muovia, Terveisiä tusinamuovitarrajapsipyörille.
Minkä tähden pyörän kuin pyörän ostoa pitäis jotenkin perustella itselleen (tai muille)?Ei provosointina mutta millä custom mies perustelee itselleen customin ostamisen?
![]()
Pakko kysyä voiko täristä enemmän kuin 1 -mukinen kotari? Saako hd:llä ajaessa selvää liikennemerkkien teksteistä yli kuudenkympin vauhdissa? Nimim. tärinästä valittaminen on silkkimunien touhua.Niinpä. Olen heo ja olen.. harrikan omistajaPari korjausta, kytkin on raskas jos ei ole voimia. Moottori ei ole perseestä, vaan Milwaukeesta. Mikä se jousituksesta puhumisessa pelottaa? Puhu vaan ihan reilusti, kyllä siitä uskaltaa puhua.Ihan on paska. Kytkin varsinkin on tosi raskas ja moottori ihan perseestä. Ei ollenkaan niin hieno kun bokseri. Jousituksesta en uskalla puhua mitään, kun joka kuopan kohdalla lyö pohjaan. Kandee kaikkien jättää sille messuilla istumisen asteelle tuo harrikan osto ja ajatella että " onko pakko jos ei taho"...Itse olisin kyllä vähän utelias.
Jossain messuilla olen istunut Harleyn selässä ja käpistellyt hanikoita. Kytkin tuntuu raskaalta ja mopomaiselta, koko härveli enimmäkseen klöntiltä jossain alhaalla. Jousitus on varmaan ihan paska.
Miten on?ja edelleen tuon näille EI harrikan omistajille tiedon, että on ihan paska pyörä ja ei varmaan kannata sitä koskaan hommatakkaan.. on se HD niin paska pyörä että ei kulje mihinkään vaan tärisee niin että paikat lähtee polvista ja se äänikin on suoraan helevetistä.. ja nyt se toinen pakollinen hymiö![]()
![]()
Muutama harrikka ollut ja aina bt, niinku nytkin, yhtään en ole kaupasta ostanut, enkä osta.Ei pidä. Eikä edes pakoteta.
Olisi mielenkiintoista kuulla alan harrastajan mielipide.
Miksi mies / nainen menee kauppaan ja ostaa customin?
Sillä on kiva ajaa.millä custom mies perustelee itselleen customin ostamisen?
![]()