• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vai ei Harrikat kulje?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pave.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu se on ihan hirveetä ajaa Harrikalla, en suosittele kenellekkään moista kidutuslaitetta
smile_org.gif

Jaiks, mitä enempi tätä lukee, niin sitä enemmän alkaa HD oleen SE mopo..........
sport05.gif

Juu se on ihan hirveetä ajaa Harrikalla, en suosittele kenellekkään moista kidutuslaitetta
smile_org.gif
Komppaan tätä! Aivan paska koko pyörä! Täriseekin liikennevaloissa ja on kokoajan muun liikenteen jaloissa, silloin kun liikkuu. Jos pitäisi valita kyykyn/japsikustomin/harrikan/enduron/matkapyörän välilltä ,niin en ainakaan harrikkaa valitsisi
cool.gif

Juu vatkaa niin maan perkeleesti, kahvat ja peilit piirtää kahdeksikkoa ilmaan tyhjäkäynnillä ja yläkerran veteraani lyö maihin kun Moottorin räjäyttää käyntiin...
Aivan karsea laitos, miten joku viittii moisella ajaa? Ihme porukkaa, lienevät joitain pervertikkoja
withstupid.gif

Kyl se sen 120 ottaa mitä suamessa saa ajaa
blush.gif
wink.gif

"Vähän" se kyl täristää, mut kestän kyllä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
...nippanappa
tounge.gif

...Mulla muutenkaan mihinkään vapaa-ajalla kiire...
smile_org.gif

Mites sen H-D:n kävi?? Veikö pollarit sen asemalle löytötavara varastoon, omistaja saa/voi hakea omansa pois
tounge.gif
biggrin.gif
Ei kai sitä ole löydetty. Seuraavan kerran kun näette HD:n, kannattaa välittömästi soittaa tuohon Säkylän poliisin ilmiantonumeroon. Myös muut ns custom-pyörät kannattaa ilmoittaa, koska pyörän merkki on voinut erottua huonosti takaa-ajon tuoksinassa (kun kerran kilpeäkään ei näkynyt).

Muuten olen sitä mieltä, että ajaminen Harlikalla tuota vauhtia on riittävä rangaistus itsessään.
Siinä on poliisilla vankka tutkan paikka. Säkylän Köörnummi.

Kun vielä tietäis tarkoittaako ajamista vai laulukuoroa. Varmuuden vuoksi siellä pitävät skraadaria.

Kateelliset räksyttää kun ei oo varaa ostaa harrikaa ,
vaan joutuu ajaan riisipusseilla.

biggrin.gif
biggrin.gif

Tossa kesällä jouduttiin ulkomailla uutisryhmän kynsiin, toimittaja kysyi kaverilta että millaista se on ajaa Harleyllä.
Tämä totesi ettei sitä voi selittää = Kuvaaja kameroineen WideGliden kyytiin ja menoksi
biggrin.gif

Mut joo, se on henkilökohtainen valinta. Kalliitahan ne on mutta toisaalta kaikkea ei voi rahalla mitata, yrittää kyllä voi...
Itselle H-D on tuonut elämyksiä ja kokemuksia joita ei välttämättä olisi muulla merkillä saanut, olen tyytyväinen hankintaan ja se riittää mulle
smile_org.gif

Itse olisin kyllä vähän utelias.

Jossain messuilla olen istunut Harleyn selässä ja käpistellyt hanikoita. Kytkin tuntuu raskaalta ja mopomaiselta, koko härveli enimmäkseen klöntiltä jossain alhaalla. Jousitus on varmaan ihan paska.

Miten on?

Kun nyt on jo avattu tuo autot vs. mp:t, pitäisikö myös Muu Maailma vastaan Harleyt?

Ei muuten, mutta haluaisin päästä ajamaan jonkun Harrikalla pienen pätkän ja se toinen pääsisi sitten ajamaan maailman parhalla moottoripyörällä saman tovin.

Tuo Gessu syö Hondia aamiaseksi, joten mahdollisessa leikkimielisessä kisailussa GSA:n kuljettajan tulee muistaa, että ei jätä kokkareita lähinurkkiin.

Kuten jossain pinssissä tms. todettiin; Jos pitää selittää, et ymmärtäisi kuitenkaan...
Pätee koko moottoripyöräilyyn.
Ja erityisesti harrikoihin
biggrin.gif
.

300-kerhoon ei pääse, mut aika paljon oli...
biggrin.gif
ja pää meinas (pystyasennossa) harteilta lähteä
biggrin.gif
...silti pyörässä potkua olis vielä riittäny.
Mut ku on niin hento niska
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
. Huiput on testaamatta, kun ei oo pitäny pollareitakaan karkuun yrittää...

Jossain messuilla olen istunut Harleyn selässä ja käpistellyt hanikoita. Kytkin tuntuu raskaalta ja mopomaiselta, koko härveli enimmäkseen klöntiltä jossain alhaalla. Jousitus on varmaan ihan paska.

Miten on?
Ihan on paska. Kytkin varsinkin on tosi raskas ja moottori ihan perseestä. Ei ollenkaan niin hieno kun bokseri. Jousituksesta en uskalla puhua mitään, kun joka kuopan kohdalla lyö pohjaan. Kandee kaikkien jättää sille messuilla istumisen asteelle tuo harrikan osto ja ajatella että " onko pakko jos ei taho"...

Miten on?
Ihan on paska. Kytkin varsinkin on tosi raskas ja moottori ihan perseestä. Ei ollenkaan niin hieno kun bokseri. Jousituksesta en uskalla puhua mitään, kun joka kuopan kohdalla lyö pohjaan. Kandee kaikkien jättää sille messuilla istumisen asteelle tuo harrikan osto ja ajatella että " onko pakko jos ei taho"...
Pari korjausta, kytkin on raskas jos ei ole voimia. Moottori ei ole perseestä, vaan Milwaukeesta. Mikä se jousituksesta puhumisessa pelottaa?  Puhu vaan ihan reilusti, kyllä siitä uskaltaa puhua.

Back