• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

UUSI FOORUMI!!! ONGELMAT YM.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vai ainoa pervo....heh,kerrankin ainoa lajissani...
Mutta asiaa:kyllähän varmaan ylläpitäjätkin huomaa että ongelmat on aika pieniä.Voitte olla aika tyytyväisiä onnistuneista sivuista
biggrin.gif
biggrin.gif

No niin, sitte niitä vastakehuja....
033102beer_1_prv.gif

Duoda duoda? Kun ei pääse enää kuvia kattelee....?
Kun koittelen mennä katselemaan albumeja niin alkaa haukkumaan etten oo rekisteröitynyt ja heittää kaavakkeen silmille? Kuitenkin foorumin puolelle kiittää komiasti sisään kirjautumisesta?
Onkohan muutoksia tullut vai nakkisormissa vika.....  
withstupid.gif

sanoi:
Duoda duoda? Kun ei pääse enää kuvia kattelee....?
Kun koittelen mennä katselemaan albumeja niin alkaa haukkumaan etten oo rekisteröitynyt ja heittää kaavakkeen silmille? Kuitenkin foorumin puolelle kiittää komiasti sisään kirjautumisesta?
Onkohan muutoksia tullut vai nakkisormissa vika.....

Milläs tavalla kirjaudut? Eli poistatko ruksin kohdasta muista kirjautumistiedot? Jos tuolla tavalla kirjautuu niin siinä on ainakin tiettävästi ongelmia tällä hetkellä, joita korjataan kyllä...

Toinen vaihtoehto on sitten nämä paljon puhutut keksit taas eli poista jne.

Mulla on edelleen suurimman luokan kuppa shopin kanssa, se ei suostu toimimaan, ei sitten millään. Olen kokeillut sekä Operalla 7.01 ja 7.10 sekä Internet Explerrorilla, ja kumpaisellakin browserilla sama onkelma.

Eli pieni kuvaus onkelmasta lienisi paikallaan; laitan shopin asiakastunnukseni ja käyttäjänimet ja salasanat ja kaikki. Mistään se ei herjaa, että vika olisi jossain ilmiselvässä paikassa. Kaikki browserit avaavat tämän jälkeen vasempaan reunaan pienen framen, jossa on identtinen sisältö "pääsivun" eli tässätapauksessa siellä on shopin kirjautumiskohdat. Ja "pääsivu" pysyy samanlaisena kuin aikaisemminkin. Olen kokeillut sitten kirjautua shoppiin sekä framesta, että "pääsivusta" muttei missään toimi mikään. Kaikki cookiet olen heittänyt metsään ja seuraava vaihtoehto olisi polttaa proppu, kypäriä pitäis päästä tutkailemaan
smile_org.gif

Eikä muuten toimi automaattinen kirjautuminenkaan.

veryangry.gif

sanoi:
Eikä muuten toimi automaattinen kirjautuminenkaan.

Automaattiseen kirjautumiseen on varmasti syynä vanhat keksit. Skannaappa konees läpi hakusanalla moottoripyora ja tämän jälkeen alkaakin txt tiedostoja tulla ja poistappa keksit pois ja tule takaisin niin pitäisi alkaa toimimaan...

Tuosta Shopista vastaa Italowestern ja Hjalliksen-mopo, joten heille kannattaa lähettää palautetta osoitteeseen
pekka.lehtinen@reliatec.com ja jaakko.hirvenkivi@reliatec.com

duoda duoda....  kalenterin päivänäkymällä on viikonpäivät yhdellä pielessä toukokuun 10 ilmoitetaan sunnuntaiksi vaikka onkin lauantai on muummuassa tusari ja liedon kirkolle ajo...ettei mee jollain päivät sekaisin
confused_orig.gif
linkki tässä

Ainakin täällä foorumissa noista yläosan navi-linkeistä on(ko?) jäänyt fontin muotoilumääritykset pois. Mulla ne ainakin näyttävät olevan huomattavasti suuremmat kuin Pääsivulla. Tämä johtuu taas IE:ni vakiofontti-asetuksista, jos ladattavalta sivulta ei löydy fonttimäärityksiä.

Samanlainen 'vika' on myös pääsivulla vasemmassa laidassa Uusimmat viestit -kohdassa jokainen "Aloitti: (nick)" on samalla tavalla muita isompaa laatua...

Ainakin täällä foorumissa noista yläosan navi-linkeistä on(ko?) jäänyt fontin muotoilumääritykset pois. Mulla ne ainakin näyttävät olevan huomattavasti suuremmat kuin Pääsivulla. Tämä johtuu taas IE:ni vakiofontti-asetuksista, jos ladattavalta sivulta ei löydy fonttimäärityksiä.

Samanlainen 'vika' on myös pääsivulla vasemmassa laidassa Uusimmat viestit -kohdassa jokainen "Aloitti: (nick)" on samalla tavalla muita isompaa laatua...
Tuo oli hyvää tietoa.. täytyykin korjailla nuo kohdilleen.

Nyt on semmonen ropleema, että FTP ei skulaa mulla (eikä moneella muullakaan) Kun yritän avata jonkun kuvan/videon/mikä tiedosto tahansa FTP:ltä, niin tulee teksit "Sivua ei voi näyttää"...

Kokeilin sammuttaa palomuurin, eikä auttanut.

Eli missä vika vois olla? aika moni muukin on ilmoittanut etteivät saa kuvia näkymään´?
withstupid.gif

Nyt kun Puuhis on nähnyt paljon vaivaa laatiessaan tuon FAQ - osion niin käyttäkääpä sitä
biggrin.gif
Siellä on hyvät ohjeet....

Yllättävän usein on alkanut selain (Explorer) kaatumaan ollessani ORGin sivuilla. Onko tämä sattumaa ja ongelma piilee minun koneellani. Vai voiko kyse olla jostain muusta?
nixweiss.gif

Sellanen kysymys,että mitä nuo eri värit tuolla käyttäjälistassa on. Siis etusivun alalaidassa?
blush.gif
baaa.gif

Ehtoota
smile_org.gif

Tuntuu, että tämän foorumin toimivuus Linuxin puolella heikkenee heikkenemistään.. Nyt ei toimi enää privaattiforumit Opera 6:lla, chatti ei ole toiminut millään operalla, Mozillalla se pelaa jopa jotenkin.
smile_org.gif

-Mikko

Chatti ei toimi Operalla eikä tahdo oikein foorumi osiokaan toimia vanhalla versiolla..

Päivitttäminen auttaa tässäkin asiassa eli päivitäppä Operasi niin alkaa taas toimimaan... 7.11 taitaapi olla uusin. Ja kyllä uusimmalla versiolla Mozillasta mielestäni kaikki toimii hyvin. Itse käytän myös paljon tuota Opera 7.11 versiota ja ei siinä enään mielestäni bugeja ole ollut..

Puhuinkin nimenomaan Opera 6:sta, en 7:sta. Se kun on useilla käytössä edelleen, kun 7 toimii huonosti tai sit käyttäjä ei pidä uudemman Operan ulkoasusta tms.

Mozillalla toimii muuten hyvin, paitsi chatissa uudet tekstit tulee yläreunaan.

-Mikko

Huomasimpa vastatessani privaviestiin, että lähetysilmoituksesta puuttui vastaanottajan nimi:
Se näytti siis tältä:

Viestisi on lähettty
Kiitoksia mihail, viestisi otsikolla "VS:Metz Z4" on lähetetty jäsenelle . He saavat nyt tiedon uudesta viestistä viestiboxissaan..
[ Paina tästä palataksesi orgboxiin. ]

Pitäisi kait näkyä kenelle jäsenelle viesti on lähetetty ja sanamuoto viimeisessä lauseessa esim. Hän saa nyt tiedon...  
nixweiss.gif

Lisäksi lauseesta toinen piste pois.

omg.gif
Hei tyhmä kysymys??
Tarkotuksena oli kattoo Orgboxista viestistä salasana. Mihin mun viestit on kadonnut??Olisko ne pitäny heti tallentaa jonnekkin?? APUA !!

Back