• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

UUSI FOORUMI!!! ONGELMAT YM.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja sellanen noissa yksityisfoorumeissa, että ois kiva nähdä (edelleen), että millon sinne on kirjotettu viimeks viestejä. (siis samaan tapaan kun ennenkin.) Nyt siinä näkyy vaan --- . Jos on vaan tilapäinen häiriö niin sorry
wink.gif

Viat on suunnilleen samat kuin jokaisella muullakin...
nixweiss.gif
mutta mä olen aina jo valmiina etusivun mukaan,vaikken ole ollutkaan....
crazy.gif
ja chattiin mua ei hyväksytä enää ollenkaan....sinnekuin yrrää,niin kiksii tulee..
mad.gif
jovain asiat tietty korjaantuu,mutta...
mad.gif
thumbs-up.gif

sanoi:
Minua viskoo samallatapaa ku koettaa tsättiin mennä, ei ole kiinni selaimesta, eikä paikallisesta proxystäni, saati sitten suojausasetuksista.. joku hänksöttää vielä siellä päässä.

Johtuu tuosta samasta ongelmasta kaikki nämä ongelmat eli kohta varmasti ratkeaa suurimman osan ongelmat.

Kiitoksia kun jaksatte informoida meitä näistä ongelmista niin tiedetään mitä pitääpi korjailla.

Heh.. tamahan menee viela mielenkiintosemmaks, nyt etusivu nayttaa etta pete on kirjautuneena sisaan, mut kun klikkaa foorumia, se olenkin mina
crazy.gif

Ja ihan itte tassa oon viimeset tunnit ollu sisaankirjautuneena..nooh..
tounge.gif

ja miun etusivu meni ihan oudoksi...ei vaakunaa ei nimee...
withstupid.gif

sanoi:
ja miun etusivu meni ihan oudoksi...ei vaakunaa ei nimee..

Se män kaikilla. Sen aikaa pois tuo kunnes ongelma ratkeaa..

Tämän johdosta myös osalla ongelmia
- Chattiin pääsyssä
- Albumeihin pääsyssä

Eli nämä tulee kyllä ratkeamaan.... malttakaa. Nero työskentelee eli Bluuska
biggrin.gif

Menkää ihmiset chattiin...se on auki kaikille nyt...

Etusivun kirjautumisessa on niin paljon ongelmia, että se on toistaiseksi suljettu...foorumissa pääse kirjautumaan normaalisti.

sanoi:
Eli nämä tulee kyllä ratkeamaan.... malttakaa. Nero työskentelee eli Bluuska

Ei tässä chatti auta! Ei ole tarkoitus luoda paineita, mutta alkaa tulemaan vieroitus oireita, jos org ei pian normalisoidu.  
crazy.gif

Ei vaan... Hiljaa hyvä tulee, vai mikäs se kustom motoristin motto olikaan.  
baaa.gif
Hmm... Sori nyt vaan menee meikällä paskanjauhamiseksi, kun teillä on varmaan muutakin tekemistä.

Kaipaisin sellasia surullisia hymiöitä. Kaikki on män.
(Otsikkona lukee että valittavat hymiöt mutta ihan iloisilta ne kaikki näyttää
tounge.gif
Nojoo
033102bebe_1_prv.gif
)

sanoi:
Kaipaisin sellasia surullisia hymiöitä. Kaikki on män.

Surullisen hymiön tulet saamaan.. listassa edetään.
sad.gif

sanoi:
Ei tässä chatti auta! Ei ole tarkoitus luoda paineita, mutta alkaa tulemaan vieroitus oireita, jos org ei pian normalisoidu.

Orgin muuten saa "normalisoitua" todella lähelle entistä omasta ohjauspaneelistaan -> Tiliasetukset -> Foorumin skini -> Standard Ikonboard Skin

Tämä tehtiin ihan teitä varten, jotka vieroksuvat kaikkea uutta
biggrin.gif

Hei saako tuota sensurointia jotenkin järkevämmäks, kun ei voi enää edes kirjottaa normaaleja suomalaisia sanoja. (lä####ä, lähel-lä)
baaa.gif

sanoi:
Hei saako tuota sensurointia jotenkin järkevämmäks, kun ei voi enää edes...

Itseasiassa siellä ei ole sensurointia kuin kolmesta sanasta tällä hetkellä ja nekin ovat vielä englanninkielisiä eli helvetin englanninkielinen versio on näköjään yksi... satuitpahan löytämään tuonkin... korjataan sekin..

Miksi olen muka "ei aktivoitunut"?? En pääse vastaamaan mihinkään ja tämäkin viesti on kirjoitettu 'vieraana'. Väittää muka ettei ole oikeutta kirjoittaa siihen foorumiin... Oikeastaan ei voi tehä muuta kuin lukea aiheita....
mad.gif
mad.gif
mad.gif

sanoi:
Miksi olen muka "ei aktivoitunut"?? En pääse vastaamaan mihinkään ja tämäkin viesti on kirjoitettu 'vieraana'. Väittää muka ettei ole oikeutta kirjoittaa siihen foorumiin... Oikeastaan ei voi tehä muuta kuin lukea aiheita....

Oletkos muutellut sähköpostiosoitteita? Aktivointi tuolle uudelle "tilille" oli jäänyt suorittamatta, mutta nyt pitäisi taas kaiken toimia. Kokeileppa.

Oletkos muutellut sähköpostiosoitteita? Aktivointi tuolle uudelle "tilille" oli jäänyt suorittamatta, mutta nyt pitäisi taas kaiken toimia. Kokeileppa.
No niin, alkoipa toimii. Kyllä mä kävin sen uuden sähköpostin kautta ja menin siihen linkkiin, ja silloin ensimmäisellä kerralla toimi mutta jostain syystä vika tuli taas esille... nyt kuitenkin toimii taas kerran ... Kiitti !!
smile.gif

Aikamoisia ongelmia on välillä päästä yksityisiin foorumeihin. Selain herjaa, jotta: Pääsy evätty et ole kirjautunut sisään! Vaikka kirjautuneena olenkin.

sanoi:
Aikamoisia ongelmia on välillä päästä yksityisiin foorumeihin. Selain herjaa, jotta: Pääsy evätty et ole kirjautunut sisään! Vaikka kirjautuneena olenkin.

Johtuu ihan siitä syystä kun räplätään ns. keksejä eli cookieita ja muutellaan niitä tässä koko ajan..

HELVETTIIN HELVETIN KEKSIT!!! <- Johan helpotti
biggrin.gif

Kohta toivottavasti toimii..

Nyt joutuu rauhoittumaan taas yöksi.. huomenna ongelmat taas jatkuu kun ylläpitäjät pääsee vauhtiin...

Pakko nukkuakkin joskus
smile.gif

Back