Näin on säädetty muutama kk takaperin...Huomasin että paskanjauhanta otsikoita ei näy pääsivuilla uusimmat viesteissä? Tilttaileeko kone vai näinkö on säädetty? Ihan sama se mulle mut kiinnostaapahan vaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on säädetty muutama kk takaperin...Huomasin että paskanjauhanta otsikoita ei näy pääsivuilla uusimmat viesteissä? Tilttaileeko kone vai näinkö on säädetty? Ihan sama se mulle mut kiinnostaapahan vaan..
Juuh, no ei liity foorumiin mutta kuten tuolla toisessa threadissa totesin niin asia on tiedostettu ja laitettu asiaa hoitaville henkilöille tiedoksiEtusivulla on mainos Moottoripyöräkorjaamo Kaskelan racing team sivustolle mutta painamalla sitä tulee ainakin mulla
"url kirjoitettu väärin. Linkki pitäisi olla esim.: http://moottoripyora.org/redir3.....hp?http "
??
Voisikohan näin säätää myös tuon uuden in memoriam-osaston kohdalla?Näin on säädetty muutama kk takaperin...Huomasin että paskanjauhanta otsikoita ei näy pääsivuilla uusimmat viesteissä? Tilttaileeko kone vai näinkö on säädetty? Ihan sama se mulle mut kiinnostaapahan vaan..
Tuo on ollut alusta lähtien noin, eli eivät näy tuossa etusivun listauksessa.Voisikohan näin säätää myös tuon uuden in memoriam-osaston kohdalla?Näin on säädetty muutama kk takaperin...Huomasin että paskanjauhanta otsikoita ei näy pääsivuilla uusimmat viesteissä? Tilttaileeko kone vai näinkö on säädetty? Ihan sama se mulle mut kiinnostaapahan vaan..
Oho, niinpäs onkin. Olin ilmeisesti oppinut jo niin hyvin ignooraamaan ne (tai sitten mun silmät harittaa pahasti), että en edes huomannut niiden katoamista.Tuo on ollut alusta lähtien noin, eli eivät näy tuossa etusivun listauksessa.Voisikohan näin säätää myös tuon uuden in memoriam-osaston kohdalla?Näin on säädetty muutama kk takaperin...Huomasin että paskanjauhanta otsikoita ei näy pääsivuilla uusimmat viesteissä? Tilttaileeko kone vai näinkö on säädetty? Ihan sama se mulle mut kiinnostaapahan vaan..