• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

UUSI FOORUMI!!! ONGELMAT YM.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
(Miks kukaan ei huomioi mun privaatti foorumipyyntöä.....(ylempänä)

Ollaan tätä asiaa tässä tutkailtu ja näyttäs olevan niin että noihin yksityisfoorumeihin täytyy jatkossa mennä sisään nähdäkseen uudet viestit. Tuohan oli itseasiassa bugi viime versiossa mikä on nyt korjattu.

Korjaillaan myös nuo kirjoitusvirheet kun päästään näistä pahimmista ja kiireellisimmistä töistä eroon...

Noita on kuitenkin hyvä kerätä tähän osioon, josta ne on sitten meidän helposti löydettävissä.

Joku on saattanut asiasta jo raportoidakin, mutta ongelma on yhä olemassa...

Nimittäin vaikka merkitsen kaikki aiheet luetuksi avoimia kirjekuoria jää silti näkyviin. Foorumin pääsivulta kyllä liikennemerkeistä värit katoavat kuten pitääkin.

Kertokaapa mestarit olenko ollut unissani org:issa kun "viimeinen tapahtuma"-sarakkeen mukaan olisin ollut foorumissa äänestämässä 29.4. klo 02:11.  
nixweiss.gif

Kun katson, mitä tuli kirjoitettua aikatietona on 24.4. klo 15:43.

Positiivista palautetta. Tämä sivusto on mahti juttu, itse olen ollut mukana vasta vajaan viikon, mutta tuntuu, että sivut toimii hienosti ja porukka on järkevää. Mitä muuta kaipaa? (no, ehkä muutama lonkero?)
wow.gif

sanoi:
Kertokaapa mestarit olenko ollut unissani org:issa kun "viimeinen tapahtuma"-sarakkeen mukaan olisin ollut foorumissa äänestämässä 29.4. klo 02:11.
Kun katson, mitä tuli kirjoitettua aikatietona on 24.4. klo 15:43.

Tähän on ratkaisu omassa ohjauspaneelissasi.. voit säätää tuon kellon näyttämään oikein.

sanoi:
Nimittäin vaikka merkitsen kaikki aiheet luetuksi avoimia kirjekuoria jää silti näkyviin. Foorumin pääsivulta kyllä liikennemerkeistä värit katoavat kuten pitääkin

Tämä ongelma on huomioitu ja yritetään selvitellä tuota. Tosissaan nuo liikennemerkit ym. muuttuvat, mutta avoimia kirjekuoria jää silti. Poistuvat vasta sen jälkeen kun on oikeasti käynyt nuo kaikki lukemassa. Onko tämä nyt sitten bugi vai ei niin yritetään selvitellä.

on tää uus voorumi hieno, kiitoksia jp:lle ja bluuskalle aherruksesta..!!

yksi häiritsevä muutos, minne on kadonnut hymiöistä :paikallatuulee: hymiö.. se kun sopii mun kirjoituksiin lähes aina..  
tounge.gif

sanoi:
yksi häiritsevä muutos, minne on kadonnut hymiöistä "paikallatuulee" hymiö.. se kun sopii mun kirjoituksiin lähes aina..

Minkäköhänlainen hymiö se oli??

P.S Puuhis.. kannattaa katsoa tarkkaan tätä foorumia FAQ - osiota tehdessäsi.

sanoi:
Positiivista palautetta. Tämä sivusto on mahti juttu, itse olen ollut mukana vasta vajaan viikon, mutta tuntuu, että sivut toimii hienosti ja porukka on järkevää. Mitä muuta kaipaa? (no, ehkä muutama lonkero?)

Loistavaa!! Positiivistakin palautetta. Mutta eikös se yleensä ole niin että kun suomalainen ei hirveästi valita niin se on tyytyväinen
tounge.gif
Näin me ollaan ainakin yritetty ajatella...

sanoi:
Nää tietsikat ei oo ihan vahvinta aluettani. Selailin ohjauspaneelin sivuja ylhäältä ja alhaalta, vasemmalta ja oikealta, mutta kellon säätömahdollisuutta en onnistunut löytämään.

Ohjauspaneeli -> Tiliasetukset -> Aikavyöhyke

Sieltä löytyy.....

öööö, pari kertaa käynyt siten, että lähettämäni juttu ei ookkaan ilmestynyt foorumiin.....?
Onkohan vika täällä päässä
withstupid.gif
 vai missä?

Toinen ongelma joka on kiusannut, pitää kahteen kertaan kirjautua sisään? Ensin pääsivulla ja sen jälkeen uudessa ikkunassa? Sama vika kuin  
withstupid.gif

sanoi:
Heh, oletteks te nyt ihan miettineet loppuun asti....tuo,tuo lamppu vai mikä se nyt oli siinä kuvan vieressä näyttää ihan siltä kuin joku pyllistäis...eiks kelleen muulle ole tullut mieleen?

Oot varmaan ainut pervo
biggrin.gif
Ei, kyllä tuo on ihan hyvä huomio ja onkin ollut TODO - listoilla jo jonkin aikaa.
Täältä löytyy toinen pervo...onhan toi aika kökön näkönen.
yin-yang.gif

Lamppu muuten ilmaisee onko käyttäjä foorumilla vai ei...

yksi häiritsevä muutos, minne on kadonnut hymiöistä :paikallatuulee: hymiö.. se kun sopii mun kirjoituksiin lähes aina..  
tounge.gif
Kaipaan myös  
bawling.gif
...yritetään etsiä jossain välissä
Näistä hymiöistä väännetään vielä kättä jos minusta riippuu...  
:kummaltasittenikinäloppuukaanhampaanpesut :...vai mitä JP  
tounge.gif
kaboom.gif

...ei vaan millään tahdo tottua näihin palloihin(
wink.gif
) kun mänä vanhat selkeät (
sigh.gif
) tuntuu niin kotosilta....

......Barrikaadeille!

tounge.gif
Kaipaan myös  
bawling.gif
...yritetään etsiä jossain välissä
Näistä hymiöistä väännetään vielä kättä jos minusta riippuu...  
:kummaltasittenikinäloppuukaanhampaanpesut :...vai mitä JP  
tounge.gif
kaboom.gif

...ei vaan millään tahdo tottua näihin palloihin(
wink.gif
) kun mänä vanhat selkeät (
sigh.gif
) tuntuu niin kotosilta....

......Barrikaadeille!
juu, järjestetään kohta bluuskan kanssa hymiö-mielenosoitus..!!
biggrin.gif
tounge.gif

en tykkää näistä uusista ollenkaan...
baaa.gif

Mä liityn teidän vastarintajoukkoon
baaa.gif

(ainut hyvä on tää:
veryangry.gif
, kerranki joku kunnon vihanen
smile.gif
)

Eräs teksti on muuttunut: kun haet uusimmat viestit, tulee teksti - "Paina tästä jos halua odottaa"
biggrin.gif

Nappulan toimintohan on kyllä päinvastoin
wink.gif

Missäs muuten se kirjoitusvihreotsikko on nykyään?

sanoi:
Joku on saattanut asiasta jo raportoidakin, mutta ongelma on yhä olemassa...

Nimittäin vaikka merkitsen kaikki aiheet luetuksi avoimia kirjekuoria jää silti näkyviin. Foorumin pääsivulta kyllä liikennemerkeistä värit katoavat kuten pitääkin.

Suurilta ja viisailta koodaireilta tätä ongelmaa kysyessä sain seuraavanlaisen vastauksen (enklanniksi)....

sanoi:
The topic markers work as folows in forum view:

When there are new posts in a topic that you haven't read the marker is as follows
f_new.gif

Another marker is located on the right side of the topic in the "last action" column. If you click on that marker, the board will take you to exact spot where you have last read the topic. EX: On a topic with 5 pages you have visited the topic when it was 2.5 pages long and you are visiting it again. It will take you to page 2.5 when you click on that. The forum markers work exactly the same as this later marker. It will be darker like this
on.gif
All of it works if your logged in. If your logged out, only the forum markers will work. The topic markers wont show if you have read the post or not. They will will default back to the way that they where working with 3.0.x

Ja sitten vielä tiedoksi..

lpost_off.gif
: Ei uusia viestejä

lpost_on.gif
: Uusia viestejä

Back