• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ukolle kyytiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viikonloppuna meikäläinen joutui ottamaan ukkoni ekakertaa kyytiin (+teltat yms.) Oli noilla ihmisillä hiukan hauskat ilmeet kun tankkaamaankin pysähdyttiin
tounge.gif
Mutta hyvinhän se kai sujui
wink.gif

Myös minä olen kyydittänyt omaa ukkoani - tosin lähinnä vain kokeilumielessä, kun en aiemmin ollut ketään kyydittänyt. Pääasiassa kuitenkin ajellaan
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Omille pojille, vaikka ovat murkkuikäisiä, ei tunnu olevan laisinkaan vastenmielistä tulla mamman kyytiin. Päin vastoin he ovat itse aktiivisia ja kysyvät, josko voin hakea heidät kaupunkiin skootterillani. Koska topcasia ei ole vielä asennettu ( toivottavasti tänään), en ole kauhean mielelläni kyytsännyt ketään. Lisäksi uuteen menopeliin totuttelu alkaa olla nyt kunnossa. Lieköhän niin, että uudelle sukupolvelle on helpompaa hyväksyä naiset tasa-arvoisina motoristeina. Poikien kaveripiirissä alan olla jo legenda
cool.gif
!

JOS näin on tapahtunu, laittaisko joku kuvaa tänne foorumille. Täytyy olla tosi kovahermoinen kaveri.
tounge.gif

Olipa hauskoja kommentteja varsinkin se sirkuskarhu
biggrin.gif
biggrin.gif
.
Niin siis jos oikeesti miettii niin ei se kaks päällä ajaminen oo hauskaa,
oli se sitten nainen tai mies.

Moni mies on pyytänyt, että haluis kyytiin. En vaan halua ottaa kun ajettavuus kärsii. Hankkikoon pojat oman moponsa.
wink.gif

Ehkä olisivat haluneet taakse ihailemaan kauniita maisemia
tounge.gif

Mikäs siel kyyvis istuessa. Onhan siinä edessä omat kahvat molemmille käsille mistä pitää kiinni...
smile_org.gif
Sellaset pehmustetut oikeen.

Onko kuitenkin niin, että tällainen naiskuski/mieskyytiläinen on vastoin miehistä itsetuntoa silloinkin, kun mies ei ole harrastanut kuin joskus teininä mopoilua maalla serkkunsa Tunturilla???
confused_orig.gif
Miun kokemukset on olleet sen suuntaisia, että eniten tuo ah niin herkkä miesego kolhiutuu itse asiassa juuri niillä uroksilla jotka eivät itse (osaa) aja(a). Kumman noloiksi menevät kun näkevät minkälainen eläjä kypärän alta paljastuu. Toistaiseksi ainoa kuulemani kommentti tyyliin 'ämmät ei kuulu pyörän selkään kuin näyttelyissä' tuli bodaavalta "tosimieheltä" joka ei itse ollut ajanut kuin pentuna mopolla pari kertaa pihan ympäri. Ilmeisesti ärsytti kun joku h**vetin ämmä tajusi näinkin miehisestä lajista enemmän kuin hän itse.

Ne, jotka ajelevat itsekin tuntuvat suhtautuvan asiaan jostain syystä paljon paremmin.
Noin se vissiin aika pitkälti menee.
Itte sain jo -70 luvulla riisua tossa asiassa ennakkoluulot. Mun ex vaimo, silloinen tyttöystäväni hankki ittelleen 80:n Yammun, tarvitsi työssä käydessään moista. Sillä sit kyysäsi allekirjoittanutta Kuopion rautatieasemalta armeijasta lomalle ja takas asemalle. Joskus sain minäkin olla puikoissa. Ihme kyllä silloin ei ees tullu mieleen mitään kummallista asetelmassa, vaikka olinkin kyydissä. Mut tais välkehtiä SE niin kirkkaana mielessä, et mihinkään muotoseikkoihin kotimatkalla ei riittäny ajatustakaan. Ja takas mennessä taas v**tus oli sen verran pinnassa, et ihan sama kuka ajaa.
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Sen sijaan kavereiden kyydissä ollessa meno oli sen verran hurjaa et sydäntä kylmäsi. Mieluummin minä meen naisen taakse, kun miehen.

Mul on tainnut tämän mopiluhistoriani aikana olla vain yhden kerran miespuolinen henkilö kyydissä ja se tapahtui v. 2004 kun ajoin mp-korttia. Autokoulun opettaja änkäsi kyytiini ensimmäisellä ajotunnilla! Tuli tosi epämiellyttävä olo, kun ei ollut varmuutta edes siitä itsekseen ajamisesta saatikka iso äijä takana istumassa!
Ajon jälkeen sanoi kermaisella äänellä, että "en ole koskaan ollut oppilaan kyydissä ja tulipa sinun kyydissä kuuma, uuh".
mad.gif
Että tuli ällöttävä olo ja meinasi loppua mun mopoiluharrastukseni ennen kun kerkes alkaakaan!

On tullu istuttua naisen kyydissä ja mukavaa kyytiä olikin
tounge.gif
jarrutuksissa aina jotenkin tuntui liukuvan tuntumaan
biggrin.gif

Tällähetkellä, kun en varsinaista katupärrää omista niin lähden kyllä mielellään uudestaankin prätkämimmin kyytiin tuuuuulettuun, mikäli vaan tilaisuus tulee
cool.gif

En kyl ihan minkään pikkutyttelin kyytiin menis, kun tuntuu itselläkin olevan kaksi päällä välillä tasapainoilua esmes valoissa. Niin mitäs sitten kun osat vaihtuu kuski/matkustaja (kg) 100/60 --> 60/100
crazy.gif

Mul on tainnut tämän mopiluhistoriani aikana olla vain yhden kerran miespuolinen henkilö kyydissä ja se tapahtui v. 2004 kun ajoin mp-korttia. Autokoulun opettaja änkäsi kyytiini ensimmäisellä ajotunnilla! Tuli tosi epämiellyttävä olo, kun ei ollut varmuutta edes siitä itsekseen ajamisesta saatikka iso äijä takana istumassa!
Ajon jälkeen sanoi kermaisella äänellä, että "en ole koskaan ollut oppilaan kyydissä ja tulipa sinun kyydissä kuuma, uuh".
mad.gif
Että tuli ällöttävä olo ja meinasi loppua mun mopoiluharrastukseni ennen kun kerkes alkaakaan!
No yöks.

Itellenikin tuli autokoulun ope kyytiin viime kesänä mutta se ei yhtään haitannu, kun se oli pari vuotta miusta nuorempi oikein söpö kolli.
wink.gif

Vähän sivuaa aihetta.
Vuosia sitten kun silloinen 5-tie meni Iisalmen läpi niin yhdellä huoltoasemalla seistessä tuli ensin Harley jota mies ajoi, kaikki "asiaankuuluvat" varusteet hapsuja, pienehköt nahkalaukut jne, ja kohta tuli paikalle Honda CB 400, jota ajoi nainen. Honda oli niin täyteen lastattu kun mahdollista ja nämä kaksi oli pariskunta!!!!
Tuohan on ihan normaalia.  
062802moto_prv.gif

Back