• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ukolle kyytiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sinällään ymmärrän ettei miehesi halua lähteä Euroopan turneelle vyöruusuksi, enpä haluaisi itsekkään. Eikä tyttöystäväni taatusti lähtisi myös minun kyytiin. Itse asiassa nykyään ei kauheasti edes tykkää istua kyydissä, joskus pitää käydä pyörähtämässä kaivarissa tai kaahaamassa, mutta muuten kuulemma mennään autolla..

Toisaalta, onkos se huono asia? Eikös periaatteessa ole aika hauskaa, että on jokin aivan "oma" juttu? Lähde itseksesi, tai kaveriporukalla käymään euroopassa? Kaikki illat kun makaa sohvalla saman naaman kanssa, niin ihan mukava keksiä jokin asia, missä sitä toista puoliskoa ei tarvitse tuijotella 24/7. Itse yritin saada vaimoketta jossain vaiheessa ajamaan korttia, mutta nyt olen niiiiiin tyytyväinen, ettei sitä sitten ajanutkaan. Toi kaksipyöräisella ajo omasta mielestä ihan single-laji, ja on siisti väsätä jotain vain kavereiden kanssa. Talven voi sitten leikkiä kotia.

Ja joo, saattaapi siinä olla kyllä mukana tota kuuluisaa miehistä epävarmuutta. Vähän sama juttu, jos joutuisi käydä kysymässä tytöltään apua vaikka videoiden korjaamisessa. Ei siinä mitään pahaa olisi, mutta kyllä se silti salakavalasti ottaisi päähän..
tounge.gif

Tunnustan olen ollut naisen kyydissä, siis nyt puhuin moottoripyörän kyydistä. Nainen kysyi että: uskallatko? Uskalsin ja mukavaa oli
smile_org.gif

Juu tuommonen kahdenistuttava matkakyykky mekin ostettiin siinä toivossa, että ajeltaisiin enemmänkin pyörällä ukkokullan kanssa. Pari kertaa ajeltiin kaksi päällä (siis minä ajoin, ukko takaritsalla), mutta tultiin molemmat siihen tulokseen että ihan
033102ass_1_prv.gif
:stähän se on. Minä en tykkää ajaa takapenkkiläisen kanssa ja ukko ei tykkää istua kyydissä, ajaa kun haluaisi. Eli liekkö sitten minun ego tässä tapauksessa niin suuri, etten kyytiin lähde
biggrin.gif
.

Norjan reissusta mopolla haaveiltiin myös aikamme, mutta pakko kait se on autolla lähteä jos reissuun mielii. Tai sitten pitää ostaa ukollekin pyörä
biggrin.gif
.

Meikäläinen näki Aulangolla käydessämme viime viikonloppuna.

Piti kyllä katsoa oikein uudelleenkin, kun naiskuljettaja hyppäsi Kavasaakki ZZR 1100 sarvista, kun oli ensin kolmijalkaisen kyytiläisen komentanut alas ratsun takaosasta.

Kauniskin oli tuo moottorien jumalatar, koneensa käskijä......

smile_org.gif

Tulihan tuota kyytimiehenä tyttelin kyytissä oltua aikaisemmin, mutta nykyään kun on oma kortti kyllä vähä luonnolle ottaa sinne takapenkille nousta.
wink.gif
Mutta onhan tuota tullu luvattua että vielä sinne taaksekkin menen, kun pyöräkin on tytön eikä sitä viitsi sitten omia. Niin vuorotellen ajellaan, välillä minä ja välillä tyttö kyytiläisenä.
inlove.gif

Höh! Oln itse yrittänyt kammeta naistani kuskin paikalle hänen omalla pyörällään, nyt kun omani on remontissa, mutta ei. Ei halua kyyditä. Voisin ihan hyvin istua takapenkillä ja antaa naisen kuskata. Kaverit tosin väittävät että tällainen kokonaisen miehen kokoinen heppu (188cm/105kg) on jo yksinäänkin ER-5:n päällä, kuin venäläisen sirkuksen vetonaula; karhu polkupyörällä. Saati sitten, jos kuikistelisin maisemia emännän kypärän yli. No, sirkuskarhu ajaa sitten itse Kawalla, nainen takapenkillä. Onneksi oma alkaa olla jo läjässä ja savut on jo otettu.
sport05.gif

No täytyy myöntää että ei ole tullu mietittyä koko asiaa, ja ennen ku oli vaan yks pärrä ni oli luonnolista itse ajaa.
Autolla kyllä aivan sama kumpi ajaa, mutta prätkällä kyllä helvetti varmaan jäätyy ennenku kyytiin menen.
Ehkä luottamusta ei kyllä lisännyt perjantaina mopon kumoaminen ahvenistolla.
Joo ehkä sitte vaikka tolppakoneella ennemmin.

Voisihan sitä naisen kyytiin lähteä, mutta kuka nyt ottaisi tälläisen rumiluksen taakseen istumaan. Täytyy vain tyytyä kyydittämään itse itseään.
sport05.gif

ei siinä must mitää kummaa ole... ite monet kerrat naisen kyydissä ollu ja ei mul oo ees tullu mielee et se vois jotenki itsetunnolle ottaa tms enne ku tätä foorumii täs lukasin
nixweiss.gif

Viime kesänä miulla mies uskalsi tulla kyytiin vaikka kortti oli ollut vasta parisen viikkoa. Pitihän sitä LPR:n satamaan mennä kahville.
cool.gif
Oikeesti kyllä hirvitti kun itseä yli 30 kg painavampi mötikkä heilui kuin heinämies takaritsillä. Ei se osannu siellä kunnolla istua!

Yleensä jos johonkin mennään niin miehän se siellä kyyissä oon ku oon taipusampikin. Mutta oikeestaan mies ei ees kauheesti tykkää edes ajaa noin kyykkä pyörää (ninja) niin että jos kohta sillä olis oma.

Sitten vaan
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ja siis jos joku mies ei voi mennä naisen kyytiin autoon niin
eek.gif
Voi härregyyyd!

Rikosrekisterikin nollaantuu kymmenessä vuaressssa, mut jos joku näkee sun mimmin kyyrissä, sen maineen saa kyllä viärä aikanaan mukanansa kalmistolle....
ghostface.gif

Vähän herättää varmaan hilpeyttä kun kaksimetrinen mies on kyytiläisen paikalla ja vaimo sarvissa. Hyvin on kuitenkin pärjätty tähän asti pidemmillä siivuilla maantiellä. Kaupungissa vaimo valittaa, että pyörä ~230kg, mies ~100kg ja pari laukkua päälle on vähän liikaa 60 kiloiselle naiselle käsitellä.

Kyllä joskus on tullu jotain pätkiä istuttua YAMMUTTAREN kyydissä, tosin tohon nykyiseen en lähde istumaan "patalapulle".
tounge.gif
Et vaan uskaltais istua niin korkeella
033102bebe_1_prv.gif

No ei vais - kyllä mulla on äijiä istunut kyydissä ilman tuon isompia nurinoita..

Enkä mä ole huomannut että se mitään sen kummempaa ihmetystä olis aiheuttanut
nixweiss.gif

Johtuu varmaan siittä että mäkin olen sen verran jätkän näkönen
biggrin.gif

Yhden exän kyydissä tuli istuttua paljonkin. Suomea ristiin rastiin kierrettiin suht tasapuolisesti ajaen. Itse nukuin todella useasti kyydissä ollessa. Kämmenet tankkiin, kyynärpäät polviin ja unta kuuppaan. Imatra-Kouvola välikin meni nopeasti, kun heräsin vähän kouvolan jälkeen. Kokkareistakin oli mukavinta poistua kyytiläisenä krapulaa parannellen.

joskus aikaisemmassa elämässä punnittiin silloisen kesäkollin miehinen itsetunto raskaalla vaa'alla! Olimme suunnitelleet moporeissua, kaks pyörää, mun ja tän kollin kaverin. Kaverilla tietenkin misunsa takatuupparilla. Meikäläisen kolli istahti suoraan mun moponi satulaan niin kuin omistais pyörän! Mä aikani haukoin henkeä ja totesin, että on muuten mun pyörä ja a) satulaan ei istuta ilman mun lupaa ja b) mä ajan. Äijä nousi salamana ja ilmoitti, että hän ei aio kenenkään naisen takaritsalla istuskella!
Olin loppukesän sinkkuna
tounge.gif

Riippuu varmaan kuskista menisinkö suosiolla kyytiin vai en.

Pitäisi olla reilusti enemmän elopainoa (100kg++) kuin minulla ja kunnon miehiset otteet ajamiseen ilman neitimäistä empimistä. Tosin sitten voi olla että en sen yli satakiloisen miehisen tyttösen selässä olisi muuten niin kauhean kiinnostunut roikkumaan.

Vierastan siis lähinnä hommaa siitä syystä että a) painojakauma olisi kokolailla takapainoinen ~2m/110kg ukko jarruvarjona takaritsillä ja b) useimpien tuntemieni naiskuskien autokyydissäkin pelottaa ihan s**tanasti ja siinä on sentään peltikotelo suojana.

En kyllä menisi heiveröisen äijänkään prätkän kyytiin että ainakin puoliksi mielipiteeni on sovinismivapaa. Tai sekä sovinistinen että homofoobinen, ihan miten kukakin haluaa tulkita.
biggrin.gif

Vähän sivuaa aihetta.
Vuosia sitten kun silloinen 5-tie meni Iisalmen läpi niin yhdellä huoltoasemalla seistessä tuli ensin Harley jota mies ajoi, kaikki "asiaankuuluvat" varusteet hapsuja, pienehköt nahkalaukut jne, ja kohta tuli paikalle Honda CB 400, jota ajoi nainen. Honda oli niin täyteen lastattu kun mahdollista ja nämä kaksi oli pariskunta!!!!

No vain, löysit poliisikameran kuvaaman videon viimekesäisestä vierailusta sisareni luokse Yhdysvaltoihin.
Ajotaito on kyllä tuosta vielä kohentunut. Mutta huomasitkos, tyyli ennen kaikkea; hiuskarvakaan ei värähtänyt ja jakaus pysyi mallillaan vaikka maileja mittarissa oli vissiin ainakin 100 jos ei jo vähän enemmänkin.
cool.gif
buttrock.gif

Back