• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ukolle kyytiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Myös minä olen kyydittänyt omaa ukkoani - tosin lähinnä vain kokeilumielessä.
Niin otin minäkin kerran ukkoni kyytiin ja sen jälkeen ilmoitin että on parempi että jokainen ajaa omalla pyörällä. Se vaan on niin kivaa ajaa ilman painavaa lastia kyydissa.
tounge.gif

en tykkää olla minkään kulkineen kyydissä, oli puikoissa sitte mies tai nainen, alla mopo tai auto..
ei pysty luottaan vaikka olis kuinka hyvä tuttu ja pelimies.
mistä sitten juontaa juurensa, who knows? ehkeäs tunnen itseni vaan niin ylivertaiseksi
tounge.gif

baaa.gif

Vähän sivuaa aihetta.
Vuosia sitten kun silloinen 5-tie meni Iisalmen läpi niin yhdellä huoltoasemalla seistessä tuli ensin Harley jota mies ajoi, kaikki "asiaankuuluvat" varusteet hapsuja, pienehköt nahkalaukut jne, ja kohta tuli paikalle Honda CB 400, jota ajoi nainen. Honda oli niin täyteen lastattu kun mahdollista ja nämä kaksi oli pariskunta!!!!
Tuohan on ihan normaalia.  
062802moto_prv.gif
Sen verran tarkennan, että ne tavarat mitkä miehellä mahtuu yhteen laukkuun, niin nainen lastaa pyörän tai auton niin täyteen kuin mahdollista. Varmaan nainen kuljetti omia tavaroitaan.
062802moto_prv.gif

Onhan sitä kyydissä oltu ja autolla annan vaimon ajaa itse ei jaksa
nelipyöräistä turhaa komentaa, jollei pakko. Samahan se on kumpi sukupuoli siinä puikoissa on. Mun kyytiin ei kyllä pääse eikä ole paikkaakaan
033102bebe_1_prv.gif

Back