Selvinpäin ?Kai kerran olen istunut jonkun typsyn pyörän kyydissä pari sataa metriä jossain miitingissä leiritäalueen sisäpuolella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvinpäin ?Kai kerran olen istunut jonkun typsyn pyörän kyydissä pari sataa metriä jossain miitingissä leiritäalueen sisäpuolella.
Onko sukupuolella väliä?Nussinut neekeriä - Noup.
Kuhan ei kassit osu persposkiin äijää pannessa, niin homma on ok.Onko sukupuolella väliä?Nussinut neekeriä - Noup.![]()
olet saattanutkin nähdä mutta tietoisuus ei myönnä asiaa todeksiEn kyllä muista koskaan nähneeni nais kuskia jolla ois mies kyydissä![]()
Noin se vissiin aika pitkälti menee.Miun kokemukset on olleet sen suuntaisia, että eniten tuo ah niin herkkä miesego kolhiutuu itse asiassa juuri niillä uroksilla jotka eivät itse (osaa) aja(a). Kumman noloiksi menevät kun näkevät minkälainen eläjä kypärän alta paljastuu. Toistaiseksi ainoa kuulemani kommentti tyyliin 'ämmät ei kuulu pyörän selkään kuin näyttelyissä' tuli bodaavalta "tosimieheltä" joka ei itse ollut ajanut kuin pentuna mopolla pari kertaa pihan ympäri. Ilmeisesti ärsytti kun joku h**vetin ämmä tajusi näinkin miehisestä lajista enemmän kuin hän itse.Onko kuitenkin niin, että tällainen naiskuski/mieskyytiläinen on vastoin miehistä itsetuntoa silloinkin, kun mies ei ole harrastanut kuin joskus teininä mopoilua maalla serkkunsa Tunturilla???![]()
Ne, jotka ajelevat itsekin tuntuvat suhtautuvan asiaan jostain syystä paljon paremmin.
Mikäs siel kyyvis istuessa. Onhan siinä edessä omat kahvat molemmille käsille mistä pitää kiinni...Sellaset pehmustetut oikeen.![]()
No yöks.Mul on tainnut tämän mopiluhistoriani aikana olla vain yhden kerran miespuolinen henkilö kyydissä ja se tapahtui v. 2004 kun ajoin mp-korttia. Autokoulun opettaja änkäsi kyytiini ensimmäisellä ajotunnilla! Tuli tosi epämiellyttävä olo, kun ei ollut varmuutta edes siitä itsekseen ajamisesta saatikka iso äijä takana istumassa!
Ajon jälkeen sanoi kermaisella äänellä, että "en ole koskaan ollut oppilaan kyydissä ja tulipa sinun kyydissä kuuma, uuh".Että tuli ällöttävä olo ja meinasi loppua mun mopoiluharrastukseni ennen kun kerkes alkaakaan!![]()
Tuohan on ihan normaalia.Vähän sivuaa aihetta.
Vuosia sitten kun silloinen 5-tie meni Iisalmen läpi niin yhdellä huoltoasemalla seistessä tuli ensin Harley jota mies ajoi, kaikki "asiaankuuluvat" varusteet hapsuja, pienehköt nahkalaukut jne, ja kohta tuli paikalle Honda CB 400, jota ajoi nainen. Honda oli niin täyteen lastattu kun mahdollista ja nämä kaksi oli pariskunta!!!!