Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aamen, piste, punkt.^Käsittämättömän korkeatasoista keskustelua...![]()
Tyytykäämme Heksan määritelmään virivireistä. Se olkoon jatkossa virallinen totuus!
No itse olet kirjoitellut että tiedät miten tä juttu menee ja et hyvää vaan kun kaiken maailman virivirit menee pois ja hyvää vaan että nää alan OIKEAT harrastajat jää kun muut potkitaan pellolleTäällä onneksi vain näitä jotka tietää asiat aina parhaiten...Sehän tän ongelma onkin, aasit saa päättää asioista tietämättä niistä hevonpaskaa...On se luojan lykky että nämä asiat oikeasti päätetään muualla kuin täällä![]()
Oukkei !^Hiukan liian korkealentoista minulle...![]()
Mutjoo. Tämä asetus läpimennessään tekee melkein kaikenlaisen moottoripyörien muuntelun hankalaksi ja kalliiksi. Chopperit ja bomberit ovat omalla tavallaan ääripään juttuja, mutta siellä toisessa ääripäässä on mun ymmärtääkseni paljon väkeä - kuka minkäkinlaisen muutostarpeen kanssa. Siksi toitotan vielä kerran, että tämä koskee muitakin kuin extreme-rakentelijoita. (Ja vaikka ajaisi täysin vakiokalustolla, tästä seuraa silti kiusaa.)
Jotain tarttis tehdä.
Yksinkertainen kysymys voi olla myös hyvin kiteytetty,^Ei se ollu mikään analyysi...![]()
Mut tää on kysymys: kukahan tekis?
En ole jaksanut lukea noita Bad to the bonen sekavia jaaritteluja, mutta ilmeisesti jonkinlaisten aineiden käytöstä on kyse.
![]()
Mä jaksoin lukea. Aineiden käytöstä en tiedä, mutta tossa viimeisimmässä pitkässä tekstissä osuttiin naulan kantaan: resurssit.En ole jaksanut lukea noita Bad to the bonen sekavia jaaritteluja, mutta ilmeisesti jonkinlaisten aineiden käytöstä on kyse.
![]()
Samoilla linjoilla, sen mitä tuosta Bad To The Bonen tekstistä nyt ymmärsin.Mä jaksoin lukea. Aineiden käytöstä en tiedä, mutta tossa viimeisimmässä pitkässä tekstissä osuttiin naulan kantaan: resurssit.En ole jaksanut lukea noita Bad to the bonen sekavia jaaritteluja, mutta ilmeisesti jonkinlaisten aineiden käytöstä on kyse.
![]()
Näissä hommissa resurssi on yhtä kuin ihminen. Ihminen tulee töihin joko talkoohengessä tai palkattuna. Tällä hetkellä kaikki SMOTO:n hommissa olevat ihmiset ovat talkoolaisia. Koska leipänsäkin pitää jostain tienata, jää aikaa hoitaa SMOTO:n hommia melko rajallisesti. Hommia taas olisi hoidettavaksi paljon ja ne ovat usein vaativia. Ja suhteellisen vittumaisia.
Palkollinenkin oli, mutta nykyisellä SMOTO:n tulokertymällä sellaista ei ole varaa pitää. Pelkkä jäsenmaksun korotusesityskin taasen johti muutaman ison jäsenkerhon eroon koko putiikista. Muutama euro per ihminen per vuosi jäsenmaksua oli liikaa.
Joten mitä tulee resursseihin, ei hyvältä näytä.
Mitä taas tulee otsikon aiheeseen, jotain tarttis tehdä just nyt. Niin että kukahan tekis?
Heh-heh...Mä jaksoin lukea. Aineiden käytöstä en tiedä, mutta tossa viimeisimmässä pitkässä tekstissä osuttiin naulan kantaan: resurssit.En ole jaksanut lukea noita Bad to the bonen sekavia jaaritteluja, mutta ilmeisesti jonkinlaisten aineiden käytöstä on kyse.
![]()
Näissä hommissa resurssi on yhtä kuin ihminen. Ihminen tulee töihin joko talkoohengessä tai palkattuna. Tällä hetkellä kaikki SMOTO:n hommissa olevat ihmiset ovat talkoolaisia. Koska leipänsäkin pitää jostain tienata, jää aikaa hoitaa SMOTO:n hommia melko rajallisesti. Hommia taas olisi hoidettavaksi paljon ja ne ovat usein vaativia. Ja suhteellisen vittumaisia.
Palkollinenkin oli, mutta nykyisellä SMOTO:n tulokertymällä sellaista ei ole varaa pitää. Pelkkä jäsenmaksun korotusesityskin taasen johti muutaman ison jäsenkerhon eroon koko putiikista. Muutama euro per ihminen per vuosi jäsenmaksua oli liikaa.
Joten mitä tulee resursseihin, ei hyvältä näytä.
Mitä taas tulee otsikon aiheeseen, jotain tarttis tehdä just nyt. Niin että kukahan tekis?