Mulla tosiaan alkaa se krapulan hankkiminen juuri siinä kuuden aikoihin tänään jokilaivoilla, eli joudun passaamaan!Ok, muita lähtijöitä? Pitkäisku??vähän luulen et jätän radat tänään väliin,tulee kuitenkin kilometrejä ku täältä ajan pois ja pitäis melkein ajaa suoraan radalle,enkä tie jaksaisko sit enää ajaa täysin skarppina radal.taidan hakea vaan uudet jarrupalat ja punosletkut ja alkaa asennella niitä,oluen kera tietenkinJep, linkistä löytyvä rampin ajo kyseessä.kenen ajopäivä siellä on?ja mitä maksaa?niin vai onko se rampin päivä..oon nyt himoksel ja en tie olenko perjantaina siellä päin,mut jos olen niin tulen kyllä.Mulle ei sovi perjantai eikä lauantai.
Lauantai menee kaverin kolmekymppisissä ja perjantaina lähen Alastarolle kurvailemaan. (lähtisikö joku mukaan? eetu78??)
Klo 18-20, ennakkoon 20 paikanpäällä 35.
Tiedoksi, että mp-tuella on ensi viikolla torstaista sunnuntaihin Alastaron rata varattuna. Olen siellä järkkärinä koko tuon ajan.
Paikan päällä ostettavaksi jätetään aina paikkoja, joten tervetuloa päristelemään myös silloin! Kannattaa myös tsekata mp-tuen sivuilta, että onko paikkoja vielä etukäteen ostettavana.
Edit: Typot