• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
yksi ilmoittautuu mutkapätkille, tiistai sopisi paremmin, no keskiviikko ei käy  
biggrin.gif
tosin taitaapi tulla vähän äkkipäkkiä.... kiitokset vielä tänpäiväsestä, sitä sepeliä oli kyllä aika lailla mutkissa, vielä pimeissä sellsisissa...
Tämänpäiväisistä hiekoista ei mulla ole tietoa kun en ollut mukana, mutta juu huomenna tiistaina ajattelin ponkaista jo 11 aikaan menemään. Ensimmäisen kerran.
Nonnih, vähän myöhässä vastailemassa muttamutta... minkämoista vauhtia meinaat pitää yllä ja minkälaista reittiä suunnittelit? jos nyt sellainen ihme käy, että herään ajoissa, voisin tulla mukaan. Mikäli ei tähän topicciin ilmesty viim. aamukymmeneltä meikäläisen osalta tekstiä, olen sikeästi kääntämässä kylkeä
biggrin.gif

eetu: Mulla on ne aikataulut joka lauttaan ja yhteisalukseen. Lisäksi jotain tietoa rengastien majoitus ja ruokapaikoista + kartta. Ongelma vaan on se etten muista mistä sen tilasin. Eli ei tämä juurikaan sua auttanu
biggrin.gif

Jahas, ekat taitokset käsillä. Lähden toiselle reissulle iltapäivästä ja poikkean pikaisesti ABC Auranlaakson kautta klo 16 maissa...

/ULoop

eetu: Mulla on ne aikataulut joka lauttaan ja yhteisalukseen. Lisäksi jotain tietoa rengastien majoitus ja ruokapaikoista + kartta. Ongelma vaan on se etten muista mistä sen tilasin. Eli ei tämä juurikaan sua auttanu
biggrin.gif
Saariston rengastie
Tuolta löytyy ainakin opaskirja jonka voi tilata, maksaa pk:lla 15€. Mukana tulee yhteysalusten ja lauttojen aikataulut.
Joo pitää varmaan tilailla tuollainen, jos sitten koskaan tulee toiste mentyä
biggrin.gif

Oli muuten tuolla rengastiellä NIIN lähellä, etten löytänyt itseäni pöpeliköstä.. Olisko ollut Houtskärin saarta, sellainen pitkä ja jyrkkä kurvi vasemmalle(tultiin siis tuolta Kustavin päästä), en ehkä varautunut noin pitkään/jyrkkään kurviin kunnolla
blush.gif
No mut hyvin Hornet siihen lähtikin kääntyy, kunnes sitten kurvin puolessa välissä tulee helvetin tango-osmo vaunu perässään keskellä tietä vastaan
033102ass_1_prv.gif
(tuntuu muuten aika pelottavalta kun katsoo et se pirun pidennetty peili tulee päätä kohti), pienellä etujarru-takajarru yhdistelmällä sain kuitenkin mopon hieman kääntymään pois päin, no sittenhän oli jo taas kiire kantata lisää, kun alkoi tuo ojanpenkka lähestyä.. Jäi siihen varmaan sentti tai kaksi vielä tietä renkaan alle. Kaveri mun takana taisi pelästyä vielä enemmän kuin mä, ku varmaan näytti takaapäin tilanne vielä pahemmalta. Vielä taaempana tuli pari kaveria ja sanoivat et oli tango-osmo ajanut ihan reunassa
biggrin.gif

Tänään Bembölen Shellillä kuuden jälkeen joku nainen oranssin kypärän kanssa ja niskassa .org tarra. Taisi olla muitakin liikenteessä kun melkoinen kööri oli liikenteessä.

Hetkinen, miten tämä tänne meni?
biggrin.gif
Piti mennä oletko se sinä threadiin, voiko modet siirtää tai poistaa?
tounge.gif

<span style='font-size:17pt;line-height:100%'>MC aamuvirkut 1%</span>
kokoontuu LA tai SU aamuna (8:00) ABC:llä. Löytyykö ajoseuraa  
biggrin.gif

biggrin.gif
Kuinkas kauaksi ajattelit suunnistaa jos tuohon aikaan joutuu lähtemään???
ehdotuksia otetaan reitistä vastaan. Eikä sitä tarvii kauaksi lähteä, mutta ei menisi koko päivä hukkaan kun ajoissa nousee ja ehtisi sitten vielä touhuamaan jotain muutakin
smile_org.gif

biggrin.gif
Kuinkas kauaksi ajattelit suunnistaa jos tuohon aikaan joutuu lähtemään???
ehdotuksia otetaan reitistä vastaan. Eikä sitä tarvii kauaksi lähteä, mutta ei menisi koko päivä hukkaan kun ajoissa nousee ja ehtisi sitten vielä touhuamaan jotain muutakin
smile_org.gif
Tarviiko sitä päivän aikana jotain muuta tehä ku ajella
wink.gif
Ite en ainakaan lähe noin aikaisin liikenteeseen
lookaround_orig.gif

Tarviiko sitä päivän aikana jotain muuta tehä ku ajella
wink.gif
Ite en ainakaan lähe noin aikaisin liikenteeseen
lookaround_orig.gif
ei sitten jos ei oo elämää
tounge.gif
Mahtuuko niihin säilytyslokeroihin koisaamaan, jos menis jo valmiiksi...

Lauantaina tosa keskipäivällä saattaa jopa kyetä kasaantumaan.
Eikös siinä ole niitä koiran säilytyshäkkejä, niihin varmaan mahtuis
biggrin.gif
Vois kyllä lähtee ajelee, jos saadaan vähän myöhemmäksi lähtöä lykättyy..

biggrin.gif
Meinaatteko kalastaa lähtee ku noin aikasin liikenteessä
biggrin.gif
Tota noinis ei mitenkään olis mahdollista lähteä ysiltä? Oon sen verran unenhakuinen et kahdeksan aikaan ajan viel mettään, varsinkin kun on vapaapäivä
smile_org.gif

Toi lauantai sopisi mulle päivänä. Sunnuntai aamuna ei kuiteskaa olla ajokunnossa
tounge.gif

Paransivat ennustuksiaan yön aikana... persana, Jammussa on tonnin huolto maanantaina ja nyt kolkuttelee jo mittari 1100 km:n rajaa.

Back