• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olipa suotuisat olosuhteet reilun tuhannen kilometrin kallistelulle. Näyttäis vieläkin olevan kelit kohdallaan, mutta eilen paluumatka tuli ajettua renkaan teräsvyöllä eikä enää kerkeä vaihdattamaan =)
Hyvin meni 150 km "kankailla" kun reitti oli pelkkää mutkaa ja pyrki ajamaan sopivalla vauhdilla niin, että renkaan keskiosa säästyi mahdollisimman paljon.

jos en pääse mukaan tuohon hki gruisailuun niin voitaisiin mennä ajelemaan? ja puhelin numeron jo tiedättekin?

oisko mukaan tulijoita ajelemaan huomenna? helsinki, turku tai parainen. saaristossa olisi tietenkin mukavampaa. jos niin vastaa tai priva.

Onkos viikonlopulle mitään ajeluja suunniteltu? Työt alko ja iltavuorossa, ni ei pääse arkipäivisin tulemaan.

Onkos viikonlopulle mitään ajeluja suunniteltu? Työt alko ja iltavuorossa, ni ei pääse arkipäivisin tulemaan.
Itellä on ainakin pakko päästä v-loppuna ajelee, ainakin jonkun verran, jäänyt niin vähiin ajelut tällä viikolla, et tulee jo vierotusoireita
biggrin.gif

Et messissä ollaan jos sopii aikataulut
062802moto_prv.gif

Vähän se on jotain sadekuuroja lupaillu, mut ei ne ainakaan mua haittaa. Isännälle jo tänään ilmoilin, et meen viikonloppuna ajelemaan. Ei oo sieltäkään suunnalta mitään estettä.

Millasta vauhtia on yleensä pidetty yllä? Riippuuko osanottajista? Aloitteleva naisimmeinen 650 Deauville alla ei lupaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita
biggrin.gif

No yks juttu vielä voi mun suunnitelman pilata: mulla ei oo omaa pyörää, joten jos appiukkokokelas on menossa ajelemaan, ni sit en pääse.

Täytyy kattella ja toivotaan parasta!
sport05.gif

Vähän se on jotain sadekuuroja lupaillu, mut ei ne ainakaan mua haittaa. Isännälle jo tänään ilmoilin, et meen viikonloppuna ajelemaan. Ei oo sieltäkään suunnalta mitään estettä.

Millasta vauhtia on yleensä pidetty yllä? Riippuuko osanottajista? Aloitteleva naisimmeinen 650 Deauville alla ei lupaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita
biggrin.gif

No yks juttu vielä voi mun suunnitelman pilata: mulla ei oo omaa pyörää, joten jos appiukkokokelas on menossa ajelemaan, ni sit en pääse.

Täytyy kattella ja toivotaan parasta!
sport05.gif
No kyllähän se nopeus yleensä pysyy kaikille sopivana jos on enemmän porukkaa. Se on sitten eri ku lähtee yksin ajelee tai jos kaverit antaa suostumuksen
biggrin.gif

Kelit alkaa muistuttaa jo syksystä...
sad_orig.gif

Koskas seuraavaa ajelua on suunnitteilla?
Jos la tai su ehtis jonkun lenkin vetäisee. Mulla tosin saattaa mennä lauantaiaamu krapulassa, on pe eka treenipeli uuden joukkueen peräsimessä, joten pakkohan se on nollata, kävi pelissä miten vaan
buttrock.gif

Niin nyt ku on jo syksyinen keli, niin sullakin jo pitkähihainen paita vai
biggrin.gif

Viikonloppu töissä lähes päivät ja yöt täyteen... Ja keli on perseestä, ei mitää jakoa pärrän päälle!
Juu ja onhan sitä joutunu hihallisiakin jo päälleen vetämään
biggrin.gif

Intiaanikesää odotellessa...

Taitaa jäädä pyöräilyt kyllä tältä viikonlopulta tekemättä. On sen verran "mukavaa" keliä lupaillu.

No kyl tää sade tästä joskus loppuu ja elokuuhun nättejä päiviä vielä saadaan. Ja syyskuussa lisää...

Eilen menin töihin "mopolla" ja mennessä aurinko paistoi, mutta illalla takaisin tullessa tuli vettä saavista kaatamalla. Varpaat ui koko matkan kengissä (joo, ei ollu vedenpitävät jalassa). Lätäköt oli "mukava" ylittää pimeellä tiellä, kun ei nähny niitä. Ja wooossssch, vedet jaloilla...
crazy.gif

Hasariin sieltä!

Joku hyvä turkulainen bändi kuulemma soitellooo
buttrock.gif
No miten keikka meni?? Lensikö pikkarit? Mikä oli pikkareiden haju?

Olutta ja olutta täällä vaan otellaan
033102beer_1_prv.gif
Taitaa jäädä huomiset ajot väliin, tosin eipä taida ketään olla menossa ajamaan, vai eikös se luvannut sadetta..

Mut josko ensi viikolla mentäis ajelee, vielä kun on kelejä jäljellä
062802moto_prv.gif

Ilmatieteenlaitoksen mukaan huomenna ei sada, mut taitaa olla osallistujamäärä aika pieni.

Tuleehan noita nättejä päiviä vielä... uskotaan näin ainakin!
biggrin.gif

Meikäläinen voisi tulla seuraavaan miittiin. On viimeaikoina nää miitit omalta osalta jäänyt vähiin, kaikenlaista kun on taas ollut
sad_orig.gif

Alkaa sitte varmaan olla niitä viimeisimpiä miittejä, vaikka luulis että vielä tulee niitä lämpimiä päiviä
smile_org.gif
Mulle sopii oikeastaan ens viikolla millon vaan, mutta tiistaiksi olis luvattu hyvää keliä. Kuinkas moni olis lähdössä?

http://www.mtv3.fi/saa....3_ck202

Meikäläinen voisi tulla seuraavaan miittiin. On viimeaikoina nää miitit omalta osalta jäänyt vähiin, kaikenlaista kun on taas ollut
sad_orig.gif

Alkaa sitte varmaan olla niitä viimeisimpiä miittejä, vaikka luulis että vielä tulee niitä lämpimiä päiviä
smile_org.gif
Mulle sopii oikeastaan ens viikolla millon vaan, mutta tiistaiksi olis luvattu hyvää keliä. Kuinkas moni olis lähdössä?

http://www.mtv3.fi/saa....3_ck202
Tiistaina ei pysty ja ehdi.

Back