Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öö siis maanantaina?18:30 Särkän Grillillä Särkkä
HETI! .... ja miksei maanantainakin.. away _>Öö siis maanantaina?18:30 Särkän Grillillä Särkkä![]()
Kemiössä sakottivat... Täytyy koittaa jos sais ketutuksen laskemaan baarissa.Joo kyllä mä ainakin voisin lähteä, mut jos mennään vauhdilla niin joudun seuraamaan perästä... On nyt tässä viimeviikon aikana tullu 2 ylinopeussakkoaSemmotti neljän vuoden aikana, mut onneks ei ota ees p![]()
Ei kait ne sua tänään sakottanu? Vai ajelitko sä tänään siitä sepen grillin ja teboilin ohi...olin siinä sepen valoissa just. Tos piispanristin prisman jälkeen mittailivat nopeuksia niihin aikoihin.
Ajat Naantaliin esim. tietä nro. 185 jatkat luonnonmaalle tie nro 189, ylität särkänsalmen sillan jonka jälkeen (n.50m) käännyt heti oikealle. Grilli on sen lyhkäsen mäen päällä, tossa kohtaa ei voi enää eksyä.särkän grilli? mahdanko osata? illalla sitten maanantaina vai?
joo. taidan tietää paikan, olen siellä satamassa päin jotakin tankkeria korjailluAjat Naantaliin esim. tietä nro. 185 jatkat luonnonmaalle tie nro 189, ylität särkänsalmen sillan jonka jälkeen (n.50m) käännyt heti oikealle. Grilli on sen lyhkäsen mäen päällä, tossa kohtaa ei voi enää eksyä.särkän grilli? mahdanko osata? illalla sitten maanantaina vai?![]()
jep 18.00 -> 18.30.. koitan ehtiä messiin.Öö siis maanantaina?18:30 Särkän Grillillä Särkkä![]()
yksi ilmoittautuu mutkapätkille, tiistai sopisi paremmin, no keskiviikko ei käyOliskohan lähtijöitä mutkamaistiaiselle ti tai ke? Fiiliksestä ja osallistujista riippuen ois sellaset noin 3h ja 5h kallistelut mielessä + tauot päälle.
Tuo tiistai saattaa tulla vähän viime tingassa joillekin...mutta allekirjoittanut lähtee ainaskin![]()
Tämänpäiväisistä hiekoista ei mulla ole tietoa kun en ollut mukana, mutta juu huomenna tiistaina ajattelin ponkaista jo 11 aikaan menemään. Ensimmäisen kerran.yksi ilmoittautuu mutkapätkille, tiistai sopisi paremmin, no keskiviikko ei käytosin taitaapi tulla vähän äkkipäkkiä.... kiitokset vielä tänpäiväsestä, sitä sepeliä oli kyllä aika lailla mutkissa, vielä pimeissä sellsisissa...![]()
No perkules vai naula renkaassaJoo no ei pelkoa et tulisin paikalle. Piti ketjut rasvata kunnes huomasin takarenkaan olevan totaalisen tyhjä. Joku stna naula menny keskeltä rengasta sisään. Kyl nyt taas kaikki tökkiisakot, naula ja seuraavaks varmaan 4 pyttyy leikkaa kiinni:![]()