• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
18:30 Särkän Grillillä Särkkä
Öö siis maanantaina?
withstupid.gif

Joo kyllä mä ainakin voisin lähteä, mut jos mennään vauhdilla niin joudun seuraamaan perästä... On nyt tässä viimeviikon aikana tullu 2 ylinopeussakkoa
mad.gif
Semmotti neljän vuoden aikana, mut onneks ei ota ees p

Ei kait ne sua tänään sakottanu? Vai ajelitko sä tänään siitä sepen grillin ja teboilin ohi...olin siinä sepen valoissa just. Tos piispanristin prisman jälkeen mittailivat nopeuksia niihin aikoihin.
Kemiössä sakottivat... Täytyy koittaa jos sais ketutuksen laskemaan baarissa.
033102beer_1_prv.gif

Toi särkän grilli sopii mulle mainiosti ja keretään varmaankin juomaan kaffet ennen lähtöä
smile_org.gif
Kenelläkään mielessä mitään reittivalintoja?

särkän grilli? mahdanko osata? illalla sitten maanantaina vai?
Ajat Naantaliin esim. tietä nro. 185 jatkat luonnonmaalle tie nro 189, ylität särkänsalmen sillan jonka jälkeen (n.50m) käännyt heti oikealle. Grilli on sen lyhkäsen mäen päällä, tossa kohtaa ei voi enää eksyä.
biggrin.gif
joo. taidan tietää paikan, olen siellä satamassa päin jotakin tankkeria korjaillu
biggrin.gif
voisko joku laittaa yv tä mulle vaikka puhelin numeron niin voisin paikallistaa vähän porukkaa?

sitten kun näätte puolisokean ja harhailevan siellä naantalissa päin niin nostakaa lapasta
biggrin.gif
biggrin.gif
harmaa k 100 kyseessä
biggrin.gif

sopisko samulle että tavattaisiin siellä naantalin vene marketin pihalla puoli kuusi? lähettäis siitä sitten. mun numero löytyy aikasemmista viesteistä.

Jaaha tänään pitää sitten vihdoin mennä kiertämään tuo saariston rengastie, piti eilen kysellä kaikkia vinkkejä, mut prkl ku ei muistanut. No mut eiköhän siitä selvitä
cool.gif
Jos on halukkaita lähtee mukaan, niin satakunnantien nesteellä on mein kohtaamispaikka klo 10, tosin pitäis melko nopeesti päästä lähtee, jos mukaan haluaa
biggrin.gif

Joo no ei pelkoa et tulisin paikalle. Piti ketjut rasvata kunnes huomasin takarenkaan olevan totaalisen tyhjä. Joku stna naula menny keskeltä rengasta sisään. Kyl nyt taas kaikki tökkii
mad.gif
sakot, naula ja seuraavaks varmaan 4 pyttyy leikkaa kiinni:

Pikkunen lenkki "neljäänlikkaan" tossa ajeltiin...
062802moto_prv.gif
Paattistentiellä oli sisäkurveihin kipattu sepeliä... jotta tarkkana siellä.

Koskas taas?

Oliskohan lähtijöitä mutkamaistiaiselle ti tai ke? Fiiliksestä ja osallistujista riippuen ois sellaset noin 3h ja 5h kallistelut mielessä + tauot päälle.

Tuo tiistai saattaa tulla vähän viime tingassa joillekin...mutta allekirjoittanut lähtee ainaskin
062802moto_prv.gif

Alkuviikosta en pääse, ku täytyy saada toi rengas taas kuntoon. Mutta vaikka viikonloppunakin voisi lähteä ajamaan, kunhan kelit sallii
smile_org.gif

Oliskohan lähtijöitä mutkamaistiaiselle ti tai ke? Fiiliksestä ja osallistujista riippuen ois sellaset noin 3h ja 5h kallistelut mielessä + tauot päälle.

Tuo tiistai saattaa tulla vähän viime tingassa joillekin...mutta allekirjoittanut lähtee ainaskin
062802moto_prv.gif
yksi ilmoittautuu mutkapätkille, tiistai sopisi paremmin, no keskiviikko ei käy
biggrin.gif
tosin taitaapi tulla vähän äkkipäkkiä.... kiitokset vielä tänpäiväsestä, sitä sepeliä oli kyllä aika lailla mutkissa, vielä pimeissä sellsisissa...

yksi ilmoittautuu mutkapätkille, tiistai sopisi paremmin, no keskiviikko ei käy  
biggrin.gif
tosin taitaapi tulla vähän äkkipäkkiä.... kiitokset vielä tänpäiväsestä, sitä sepeliä oli kyllä aika lailla mutkissa, vielä pimeissä sellsisissa...
Tämänpäiväisistä hiekoista ei mulla ole tietoa kun en ollut mukana, mutta juu huomenna tiistaina ajattelin ponkaista jo 11 aikaan menemään. Ensimmäisen kerran.

Joo no ei pelkoa et tulisin paikalle. Piti ketjut rasvata kunnes huomasin takarenkaan olevan totaalisen tyhjä. Joku stna naula menny keskeltä rengasta sisään. Kyl nyt taas kaikki tökkii
mad.gif
sakot, naula ja seuraavaks varmaan 4 pyttyy leikkaa kiinni:
No perkules vai naula renkaassa
sad_orig.gif
Mulla meni kans tuossa jokin aika sitten ruuvi renkaaseen..

Selvittiin sitten ainakin jollain tapaa tuolta rengastien reissulta, heti alkuun mentiin väärään paikkaan, et hyvin alkoi mein reissu.. Kustavissa sitten myöhästyttiin sen verran klo 12 yhteysalukselta et nähtiin ku portti meni kiinni. Sehän tiesi sitten sitä, että jouduttiin taas odottaa Iniössäkö se oli, muutama tunti, kun ei sitten ehditty klo 15 paattiin.. Ruokaahan reissussa on pakka saada, joten tuo aika tapettiin syömällä.
Loppu reissu menikin ihan hyvin, suurin kiitos tuosta kuuluu varmaan Tapsalle(?)(FJR 1300), jolta saatiin muutenkin melko kattavaa opastusta reiteille jne. Niin ja näyttihän Tapsa meille ne merikotkat siellä jossain vetten päällä
buttrock.gif
Löytyykö muuten jostain joku sellainen lehti, missä olisi nuo kaikki lauttojen ja yhteysalusten ym aikataulut jne? Pari aikataulua löydettiin, mut se toinen oli ainakin melko sekava. Korppoon lossista löydettiin sentään noihin losseihin hyvät aikataulut, et kaipa tuo sitten seuraavalla kerralla menee hieman mukavammin.

Huomenna ei kykene kyl lähtee minnekään, päivällä joutuu menee kaupoille jne, illalla waspia kattoessa. Keskiviikko on viimeinen lomapäivä, joka saattaa tuon keikan johdosta mennä pienessä krapulassa:D

Back