• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulle ei sovi perjantai eikä lauantai.
Lauantai menee kaverin kolmekymppisissä ja perjantaina lähen Alastarolle kurvailemaan. (lähtisikö joku mukaan? eetu78??)
kenen ajopäivä siellä on?ja mitä maksaa?niin vai onko se rampin päivä..oon nyt himoksel ja en tie olenko perjantaina siellä päin,mut jos olen niin tulen kyllä.
Jep, linkistä löytyvä rampin ajo kyseessä.
Klo 18-20, ennakkoon 20 paikanpäällä 35.
vähän luulen et jätän radat tänään väliin,tulee kuitenkin kilometrejä ku täältä ajan pois ja pitäis melkein ajaa suoraan radalle,enkä tie jaksaisko sit enää ajaa täysin skarppina radal.taidan hakea vaan uudet jarrupalat ja punosletkut ja alkaa asennella niitä,oluen kera tietenkin
Ok, muita lähtijöitä? Pitkäisku??
Mulla tosiaan alkaa se krapulan hankkiminen juuri siinä kuuden aikoihin tänään jokilaivoilla, eli joudun passaamaan!
033102beer_1_prv.gif

Tiedoksi, että mp-tuella on ensi viikolla torstaista sunnuntaihin Alastaron rata varattuna. Olen siellä järkkärinä koko tuon ajan.
Paikan päällä ostettavaksi jätetään aina paikkoja, joten tervetuloa päristelemään myös silloin! Kannattaa myös tsekata mp-tuen sivuilta, että onko paikkoja vielä etukäteen ostettavana.
062802moto_prv.gif

Edit: Typot

Mulle ei sovi perjantai eikä lauantai.
Lauantai menee kaverin kolmekymppisissä ja perjantaina lähen Alastarolle kurvailemaan. (lähtisikö joku mukaan? eetu78??)
kenen ajopäivä siellä on?ja mitä maksaa?niin vai onko se rampin päivä..oon nyt himoksel ja en tie olenko perjantaina siellä päin,mut jos olen niin tulen kyllä.
Jep, linkistä löytyvä rampin ajo kyseessä.
Klo 18-20, ennakkoon 20 paikanpäällä 35.
vähän luulen et jätän radat tänään väliin,tulee kuitenkin kilometrejä ku täältä ajan pois ja pitäis melkein ajaa suoraan radalle,enkä tie jaksaisko sit enää ajaa täysin skarppina radal.taidan hakea vaan uudet jarrupalat ja punosletkut ja alkaa asennella niitä,oluen kera tietenkin
Ok, muita lähtijöitä? Pitkäisku??
Sori jää multa väliin. Iski tälle illalle emännälle meno, ja pidän seuraa meidän juniorille. Huomasin että olet menossa 30 V juhliin lauantaina. Olen myös itsekin menossa 30 V juhliin . Samat juhlatko...
033102beer_1_prv.gif

Jos siirretään miittiä ens viikkoon, kun kerta kaikilla on menoa...
sad_orig.gif
Mut kyllä tässä vielä kerkiää päristellä
cool.gif

jos maanantaina löytyisi ajoseuraa? niin lähtisin mielelläni. ja sorry tässä on ollut kaikenlaista ettei pääse vaikka haluaisikin. niin olin mä jo yhdessä paimion miitissä
smile_org.gif

Espoolainen, entinen kaarinalainen, voisi ilmoittautua mukaan ajeluihin, mikäli ensi viikolla olette jonnekin menossa. VFR kaipaa lisää kilometrejä...

Kerpele! En ehdi...tai oikeestaan uskalla lähteä enää ennen keskiviikon ulkomaanreissua mihkään! Nimittäin nyt se sitte hajos. Ainakin lähes. Pyörästä kuului muutaman päivän ajan helvetillinen (jopa HD:n mittapuun mukaan) rohina jostain enskakopan tienoilla ja pro-korjaaja sitten heti kertoi, että sieltä suunnalta on joku laakeri (sanoi kyllä mikä, mutten muista enää)hajoomassa...
sad_orig.gif
No takuu korvaa, vaikkei enää olekkaan voimassa.
smile_org.gif
Kävipä onni onnettomuudessa kuitenkin: Kun olin pyörää käynnistämässä siinä SGN:n pihassa, mekatsun seistessä vieressä, niin teki pyörä sitten saman kun olin eräänä päivänä Qwertin kanssa keskustassa. Eli ei lähtenyt bensapumppu pyörimään, kun laitoin virran päälle! Noh, nyt tulee sitte uus virtalukkokin takuukorjauksena. SGN:n todella mukavan korjaajan sanoin: Bobbi sitte päätti että hän haluaa 18000km:n huoltoon!
tounge.gif
biggrin.gif

Kerpele! En ehdi...tai oikeestaan uskalla lähteä enää ennen keskiviikon ulkomaanreissua mihkään! Nimittäin nyt se sitte hajos. Ainakin lähes. Pyörästä kuului muutaman päivän ajan helvetillinen (jopa HD:n mittapuun mukaan) rohina jostain enskakopan tienoilla ja pro-korjaaja sitten heti kertoi, että sieltä suunnalta on joku laakeri (sanoi kyllä mikä, mutten muista enää)hajoomassa...
sad_orig.gif
smile_org.gif
Kävipä onni onnettomuudessa kuitenkin: Kun olin pyörää käynnistämässä siinä SGN:n pihassa, mekatsun seistessä vieressä, niin teki pyörä sitten saman kun olin eräänä päivänä Qwertin kanssa keskustassa. Eli ei lähtenyt bensapumppu pyörimään, kun laitoin virran päälle! Noh, nyt tulee sitte uus virtalukkokin takuukorjauksena. SGN:n todella mukavan korjaajan sanoin: Bobbi sitte päätti että hän haluaa 18000km:n huoltoon!
tounge.gif
biggrin.gif
No voi prkl!
omg.gif
Jos on olemassa hyvä paikka mp:n leviämiselle ni toi oli sit just se! Sgn:llä sentään osataan tuo asiakaspalvelu. Saatko pyörän tarkasteltavaksi loman ajaks?

sad_orig.gif
smile_org.gif
tounge.gif
biggrin.gif
No voi prkl!  
omg.gif
Jos on olemassa hyvä paikka mp:n leviämiselle ni toi oli sit just se! Sgn:llä sentään osataan tuo asiakaspalvelu. Saatko pyörän tarkasteltavaksi loman ajaks?
No oli hyvä paikka vian esiintymiseen kyllä, joo! Sikälikin kävi tuuri, että mehän lähetään sinne reissuun keskiviikkona, eli pyörä tulee olemaan tuolla korjaamolla koko sen ajan. Virtalukon saaminenkin kuulemma kestää parisen viikkoa... Tässä tapauksessa siis ei mee ees ajoaikaa hukkaan.
smile_org.gif

sad_orig.gif
smile_org.gif
tounge.gif
biggrin.gif
osta bemu
biggrin.gif
tounge.gif

Läheltä pitikin kerran aikaan etten R1100S:ää ostanut, mut sit tulin järkiini ja ostin Kawan.
tounge.gif
Ja kun katselee tota Bimmer-palstaa, niin aika vika-alttiita tuntuvat nekin olevan.
wink.gif
Toistaiseksi kuitenkin vain Honda on mut tien päälle jättänyt. Kop-kop-kop. HD:lla ajoin kuitenkin viasta huolimatta kotiin eilen.
olen samaa mieltä noista uusista bemareista. joskus arveluutta baijerin insinööriin taidon näyte?

missään pyörässä ei ole varmaan niin paljon vikoja kuin lt? hieno pyörä . mutta ainaskin pitäisi maahantuojan tulla vastaa ja otta vastuu? tulee mieleen kappale ..se ei käy ,ei kertakäykkiään ky...
biggrin.gif

Taitaa näissä kuitenkin yleensä kone kestää vaikka mitä. Se kun vaan on nykyään Harrikkakin täynnä kaikenlaista elektroniikkaa joka sitte pimahtaa ja korjata ei voi muutein kuin vaihtamalla osa uuteen. Kyllä se uusikin laite voi vaan pimahtaa ja lakata toimimasta kun joku boksi kyrvähtää. Tässä mun pyörässä oli tää virtalukko ensimmäistä kertaa integroitu "tankolukkoon"... Luulenpa et kyseessä on lastentauti.

Ja kun pääsin vauhtiin ja elektroniikasta puhumaan ja sitä haukkumaan, niin tämmönen tuli vielä omaan tilattua...
crazy.gif

VAROITUS!
Dieseliä tiellä, paikka ohikulkutie. Orikedon Shelliltä satametriä Helsingin suuntaan eli heti kun ajetaan rampilta alas.
Siellä oli rekan nuppi vetänyt lipat ja dieseliä oli satoja litroja. Palokunta paikalla mutta helvetin liukasta silti aamulla kymmenen maissa.

Joo kyllä mä ainakin voisin lähteä, mut jos mennään vauhdilla niin joudun seuraamaan perästä... On nyt tässä viimeviikon aikana tullu 2 ylinopeussakkoa
mad.gif
Semmotti neljän vuoden aikana, mut onneks ei ota ees päähän
tounge.gif

Joo kyllä mä ainakin voisin lähteä, mut jos mennään vauhdilla niin joudun seuraamaan perästä... On nyt tässä viimeviikon aikana tullu 2 ylinopeussakkoa
mad.gif
Semmotti neljän vuoden aikana, mut onneks ei ota ees p

Ei kait ne sua tänään sakottanu? Vai ajelitko sä tänään siitä sepen grillin ja teboilin ohi...olin siinä sepen valoissa just. Tos piispanristin prisman jälkeen mittailivat nopeuksia niihin aikoihin.

Back