• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänäänkö ootte menossa? Jos 17 ootte lähdössä, voisin tulla mukaan.
062802moto_prv.gif

Jaahas ajelut jää kyllä taas väliin kuten pe... Jansain ja senioRR tapasinkin Paraisten yössä pikana
033102beer_1_prv.gif

Ja jos joku meistä pääsi "ajelemaan" niin kyllä sitten ihan muilla mailla kuin asfaltilla...

Jaahas ajelut jää kyllä taas väliin kuten pe... Jansain ja senioRR tapasinkin Paraisten yössä pikana
033102beer_1_prv.gif

Ja jos joku meistä pääsi "ajelemaan" niin kyllä sitten ihan muilla mailla kuin asfaltilla...
Häh? Nähtiinkö me toisemme? Oliko mulla kivaa/naisia?
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif
Kyllähän me äijäporukassa siinä clubin ovella tavattiin
tounge.gif
Kivaa oli varmasti oli naisia tai ei... Porukkaa oli paljon ja musakin soi riittävän lujaa yössä! Täysikuu kruunasi huuruisen matkan takaisin mökille
biggrin.gif

Millos sitä seuraavaksi ajellaan? Nyt juuri vai miten...

Oisko joku halukas lähtee tänään peesaa mua? Pitäis lähteä Jämsään päin ajelee ja jos saisi jonkun ajelee seuraksi, niin vois ajella vaikka Someron kautta tuonne. Pienen matkankin kun saa ajella porukassa, niin on se vaan paljon hauskempaa
buttrock.gif

Onkos muuten kaikki jo pyytäneet tunnuksia tuonne turku-foorumiin? Jos jatkossa laitetaan miitti-kyselyt sinne.

Suzukailta niitä ainakin voi pyydellä, mullakin ne on mut en tie onko mulla oikeuksia niitä jaella
nixweiss.gif

Suzukai

Niin laittakaa suzukaille vaan viestiä et tunnuksia tänne ja heti
biggrin.gif
On se ainakin koneen äärellä, et kait se niitä laittaa sitten ku ehti vastailla.

No joko on tunnarit hankittu
biggrin.gif
Sitten jos löytyy kuvia omasta moposta, niin menkää laittaa tuonne jatkoksi Klik
jotta tunnistaa sitten helpommin tuolla ajellessa.

Nyt pitää hypätä mopottimen selkään ja toivoa ettei paljon ala vettä tulla, kohti Himosta
062802moto_prv.gif
Ajelkaahan varovasti ja pysykään ojien välissä
sport05.gif

Miksi tämä ketju sinne pitäs siirtää? Mulla kyllä se passu jo on, mutta mitä se haittaa jos Jussi Vantaalta näkee missä Turkulaiset miitin pitää?

Miksi tämä ketju sinne pitäs siirtää? Mulla kyllä se passu jo on, mutta mitä se haittaa jos Jussi Vantaalta näkee missä Turkulaiset miitin pitää?
Vähän samoilla linjoilla ollaan...
Noo asiasta toiseen, koskas seuraava happeninki? Alkuviikko näyttää sateiselta, mutta loppuviikolla sitte oliski komiat kelit
biggrin.gif

Mitenkäs olis perjantaina semmone 3-6 tunnin lenkki?

Vähän samoilla linjoilla ollaan...
  Noo asiasta toiseen, koskas seuraava happeninki? Alkuviikko näyttää sateiselta, mutta loppuviikolla sitte oliski komiat kelit
biggrin.gif

Mitenkäs olis perjantaina semmone 3-6 tunnin lenkki?
Perjantai passaa mulle. Onko kellään reittiehdotuksia?
062802moto_prv.gif

Hanko kyllä käy mulle ja matkallahan voi tankata ku nää kiwasakit tuppaa ryystää ton tankin aikas äkkiä kuiville
tounge.gif
Muutenki Hangossa tarttis käydä ees kerran vuodessa, onhan se sentään sellane kesäkaupunki
smile_org.gif

hanko vois olla jees, mutta iltavuorosta johtuen vasta lauantaina mahdollisuus ajaa se. Vaikka heti aamutuimaan lähettäis (7-8) onko mahoton ajatus?

Launtaikin kyllä sopisi, mutta toi aamulähtö saisi kyllä hieman venyä
tounge.gif
Oisko 12 aikaan mitään?

Mites muuten nyt tää turku foorumin juttu... Onkos joku jo laittanut samanlaisen "miitin" kehiin vai laitanko kokonaan uuden aiheen? Tietty vois laittaa tällä vanhalla nimellä tonne uuden aiheen jne...

Back