Kyllä mä lähden sinne Dragsfjärdiin päin.. ja lounas/pizza/joku muu siellä jossainonks huomenna sunnuntaina yhä tarkotus lähteä johonkin vai tuliko eilen ajeltua senkin edestä?
Klo.12 menen huomenna Kaarinan Euromarketin pihalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä lähden sinne Dragsfjärdiin päin.. ja lounas/pizza/joku muu siellä jossainonks huomenna sunnuntaina yhä tarkotus lähteä johonkin vai tuliko eilen ajeltua senkin edestä?
Mä varmaan kans tuun mukaan ks reissuun.Kyllä mä lähden sinne Dragsfjärdiin päin.. ja lounas/pizza/joku muu siellä jossainonks huomenna sunnuntaina yhä tarkotus lähteä johonkin vai tuliko eilen ajeltua senkin edestä?![]()
Klo.12 menen huomenna Kaarinan Euromarketin pihalle.
Nii mut kaikilla on aina eri päivinä menoa jne jne.. Joten ehkä siksi nää menee vähän milloin sattuu, esim mä en huomenna ajatellu ajaa metriäkään, ku uskoisin etten ole ajokunnosPrkl, en päässyt perjantaina, ja sunnuntainakaan ei pääse kun on vieraita kylässä.
Täytyy katsella jos vaikka viikolla sitten pääsis, alkaa nuo duunihommatkin helpottaa..
Oikeastaan nämä miitti- jutut voisi siirtää jonnekin Turku- osioon ja tunnuksia aktiivisille jakoon. Miten porukat olisi mieltä jotain vakituisesta päivästä? Nämä satunnaiset tuntuu jotenkin olevan aivan vääränä päivänä.
Ota kaljaa niin ei tuu nälkäYritin vähän netistä kattella hyvää ruokapaikkaa valmiiksi, mutta en sitten millään löytänyt. Syödään sitten jossain vaan, jos joku ei valmiiksi tiedä hyvää paikkaa...nälkä jo nyt![]()
Ei ei.. Just tulin Tallinnasta eilen, joten siellä tuli juotua.. Nyt vaan tasottelen kotona, ku ei muutakaan keksi. Mitäs sitä muuta lauantai-iltaan vaatii ku muutamat bissetOnhan se kyllä noinkin.. ajattelin kyllä nyt tyytyä vaan uneen ja aamulla virkeänä ajelemaan![]()
Baariin menossa?
Ei ei.. Just tulin Tallinasta eilen, joten siellä tuli juotua.. Nyt vaan tasottelen kotona, ku ei muutakaan keksi. Mitäs sitä muuta lauantai-iltaan vaatii ku muutamat bissetOnhan se kyllä noinkin.. ajattelin kyllä nyt tyytyä vaan uneen ja aamulla virkeänä ajelemaan![]()
Baariin menossa?![]()
Kävin muuten radalla ajaa pariin kertaan, kannattaa mennä jos tulee mahis mennä.
Taalintehtaan rannassa on kiva pitsa/ruokapaikka terasseineen. Paikan nimeä en muista mut jos sinne suuntaa.Yritin vähän netistä kattella hyvää ruokapaikkaa valmiiksi, mutta en sitten millään löytänyt. Syödään sitten jossain vaan, jos joku ei valmiiksi tiedä hyvää paikkaa...nälkä jo nyt![]()
Kyl kannattaa mennä kokeilee, mulle tuo nyt oli tavallaan eka kerta, jos jättää viime kesän sadekelin "testin" väliin. Kuitenkin melko paljon kovempaa siellä SAA ajaa mutkiin kuin liikenteessä, tosin jotku vetää siellä tonnisilla kyykyillään mateluvauhtia mutkat ja suorilla avataan kaasu täysille..Ei ei.. Just tulin Tallinasta eilen, joten siellä tuli juotua.. Nyt vaan tasottelen kotona, ku ei muutakaan keksi. Mitäs sitä muuta lauantai-iltaan vaatii ku muutamat bissetOnhan se kyllä noinkin.. ajattelin kyllä nyt tyytyä vaan uneen ja aamulla virkeänä ajelemaan![]()
Baariin menossa?![]()
Kävin muuten radalla ajaa pariin kertaan, kannattaa mennä jos tulee mahis mennä.
Joo se varmaan tuo "varmuutta" ajamiseen, kun käy radalla pyörähtämässä ja opettelemassa. Kai sitä pitäis itekkin jossain vaiheessa käydä kokeilemassa.
Taalintehtaan rannassa on kiva pitsa/ruokapaikka terasseineen. Paikan nimeä en muista mut jos sinne suuntaa.Yritin vähän netistä kattella hyvää ruokapaikkaa valmiiksi, mutta en sitten millään löytänyt. Syödään sitten jossain vaan, jos joku ei valmiiksi tiedä hyvää paikkaa...nälkä jo nyt![]()
Joo tuun mä.Taalintehtaan rannassa on kiva pitsa/ruokapaikka terasseineen. Paikan nimeä en muista mut jos sinne suuntaa.Yritin vähän netistä kattella hyvää ruokapaikkaa valmiiksi, mutta en sitten millään löytänyt. Syödään sitten jossain vaan, jos joku ei valmiiksi tiedä hyvää paikkaa...nälkä jo nyt![]()
No mennään sinne.. kai säkin tulet?![]()
Joo tuun mä.Taalintehtaan rannassa on kiva pitsa/ruokapaikka terasseineen. Paikan nimeä en muista mut jos sinne suuntaa.Yritin vähän netistä kattella hyvää ruokapaikkaa valmiiksi, mutta en sitten millään löytänyt. Syödään sitten jossain vaan, jos joku ei valmiiksi tiedä hyvää paikkaa...nälkä jo nyt![]()
Mä muuten olin perjantaina Alastaron radalla ajamassa ja opettavaa hommaa oli, nyt mm uskaltaa kallistaa pyörää reippaammin.
No niih Pelles, naisen suusta se totuus aina kuullaanJoo tuun mä.Taalintehtaan rannassa on kiva pitsa/ruokapaikka terasseineen. Paikan nimeä en muista mut jos sinne suuntaa.Yritin vähän netistä kattella hyvää ruokapaikkaa valmiiksi, mutta en sitten millään löytänyt. Syödään sitten jossain vaan, jos joku ei valmiiksi tiedä hyvää paikkaa...nälkä jo nyt![]()
Mä muuten olin perjantaina Alastaron radalla ajamassa ja opettavaa hommaa oli, nyt mm uskaltaa kallistaa pyörää reippaammin.