• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
onks huomenna sunnuntaina yhä tarkotus lähteä johonkin vai tuliko eilen ajeltua senkin edestä?
Kyllä mä lähden sinne Dragsfjärdiin päin.. ja lounas/pizza/joku muu siellä jossain
smile_org.gif

Klo.12 menen huomenna Kaarinan Euromarketin pihalle.

Meikä ei pääse nyt kyl lähtee sunnuntain ajoihin
sad_orig.gif
Tarvii mennä mökille töihin... Mut ens viikolla sitte
smile_org.gif

onks tää nyt sitten naisvoittoinen miitti
biggrin.gif

vaikka siinä mitään, mulla on ainakin naiskauneutta katseltavana
062802jumpie_prv.gif

Prkl, en päässyt perjantaina, ja sunnuntainakaan ei pääse kun on vieraita kylässä.

Täytyy katsella jos vaikka viikolla sitten pääsis, alkaa nuo duunihommatkin helpottaa..

Oikeastaan nämä miitti- jutut voisi siirtää jonnekin Turku- osioon ja tunnuksia aktiivisille jakoon. Miten porukat olisi mieltä jotain vakituisesta päivästä? Nämä satunnaiset tuntuu jotenkin olevan aivan vääränä päivänä.

Prkl, en päässyt perjantaina, ja sunnuntainakaan ei pääse kun on vieraita kylässä.

Täytyy katsella jos vaikka viikolla sitten pääsis, alkaa nuo duunihommatkin helpottaa..

Oikeastaan nämä miitti- jutut voisi siirtää jonnekin Turku- osioon ja tunnuksia aktiivisille jakoon. Miten porukat olisi mieltä jotain vakituisesta päivästä? Nämä satunnaiset tuntuu jotenkin olevan aivan vääränä päivänä.
Nii mut kaikilla on aina eri päivinä menoa jne jne.. Joten ehkä siksi nää menee vähän milloin sattuu, esim mä en huomenna ajatellu ajaa metriäkään, ku uskoisin etten ole ajokunnos
biggrin.gif

Mut niin, vois kyllä siirtää nää Turku miitit tuonne Turku-foorumin puolelle, tunnukset yms saa varmaan suzukailta tai joltain.

Yritin vähän netistä kattella hyvää ruokapaikkaa valmiiksi, mutta en sitten millään löytänyt. Syödään sitten jossain vaan, jos joku ei valmiiksi tiedä hyvää paikkaa...nälkä jo nyt
biggrin.gif

Onhan se kyllä noinkin.. ajattelin kyllä nyt tyytyä vaan uneen ja aamulla virkeänä ajelemaan
smile_org.gif

Baariin menossa?

Onhan se kyllä noinkin.. ajattelin kyllä nyt tyytyä vaan uneen ja aamulla virkeänä ajelemaan
smile_org.gif

Baariin menossa?
Ei ei.. Just tulin Tallinnasta eilen, joten siellä tuli juotua.. Nyt vaan tasottelen kotona, ku ei muutakaan keksi. Mitäs sitä muuta lauantai-iltaan vaatii ku muutamat bisset
033102beer_1_prv.gif

Kävin muuten radalla ajaa pariin kertaan, kannattaa mennä jos tulee mahis mennä.

smile_org.gif

Baariin menossa?
Ei ei.. Just tulin Tallinasta eilen, joten siellä tuli juotua.. Nyt vaan tasottelen kotona, ku ei muutakaan keksi. Mitäs sitä muuta lauantai-iltaan vaatii ku muutamat bisset
033102beer_1_prv.gif

Kävin muuten radalla ajaa pariin kertaan, kannattaa mennä jos tulee mahis mennä.

Joo se varmaan tuo "varmuutta" ajamiseen, kun käy radalla pyörähtämässä ja opettelemassa. Kai sitä pitäis itekkin jossain vaiheessa käydä kokeilemassa.

smile_org.gif

Baariin menossa?
Ei ei.. Just tulin Tallinasta eilen, joten siellä tuli juotua.. Nyt vaan tasottelen kotona, ku ei muutakaan keksi. Mitäs sitä muuta lauantai-iltaan vaatii ku muutamat bisset
033102beer_1_prv.gif

Joo se varmaan tuo "varmuutta" ajamiseen, kun käy radalla pyörähtämässä ja opettelemassa. Kai sitä pitäis itekkin jossain vaiheessa käydä kokeilemassa.
Kyl kannattaa mennä kokeilee, mulle tuo nyt oli tavallaan eka kerta, jos jättää viime kesän sadekelin "testin" väliin. Kuitenkin melko paljon kovempaa siellä SAA ajaa mutkiin kuin liikenteessä, tosin jotku vetää siellä tonnisilla kyykyillään mateluvauhtia mutkat ja suorilla avataan kaasu täysille..
mad.gif
Qwert ja mä tuota vähän kirottiin, ku ei mein mopot niin kovin suorilla kulje
sport05.gif

Kato joku muukin hereillä
smile_org.gif
Niin kyl sitä itekin vois lähteä huomen ajaa, mut on valmennuspalaveri, niin ja tod. näköisesti pieni krapulan poikanen
blush.gif

Yritin vähän netistä kattella hyvää ruokapaikkaa valmiiksi, mutta en sitten millään löytänyt. Syödään sitten jossain vaan, jos joku ei valmiiksi tiedä hyvää paikkaa...nälkä jo nyt
biggrin.gif
Taalintehtaan rannassa on kiva pitsa/ruokapaikka terasseineen. Paikan nimeä en muista mut jos sinne suuntaa.

No mennään sinne.. kai säkin tulet?
062802jumpie_prv.gif
Joo tuun mä.

Mä muuten olin perjantaina Alastaron radalla ajamassa ja opettavaa hommaa oli, nyt mm uskaltaa kallistaa pyörää reippaammin.

biggrin.gif
Taalintehtaan rannassa on kiva pitsa/ruokapaikka terasseineen. Paikan nimeä en muista mut jos sinne suuntaa.

062802jumpie_prv.gif
Joo tuun mä.

Mä muuten olin perjantaina Alastaron radalla ajamassa ja opettavaa hommaa oli, nyt mm uskaltaa kallistaa pyörää reippaammin.

Eli sä et vedä sit huomenna letkaa että pysyy muutki perässä
sport05.gif

Nyt nukkumaan.. öitä!

biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
Joo tuun mä.

No niih Pelles, naisen suusta se totuus aina kuullaan
biggrin.gif
Et radalle vaan heti ku pääset
buttrock.gif
Mä taidan koittaa kaartaa sänkyyn jo pikkuhiljaa
ghostface.gif

Back