• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miksi tämä ketju sinne pitäs siirtää? Mulla kyllä se passu jo on, mutta mitä se haittaa jos Jussi Vantaalta näkee missä Turkulaiset miitin pitää?
sama homma on ollut mukava seurata teitin reissuja täältä kotoa aina illan päätteeks, kun tuo rankka työ rupeamani loppuu 2viikon sisällä niin täältä yläneeltä lähdetään mukaan reissuille porukalla kun ei muut kuitenkaan lähde ilman mua. ovat sen verran ujoa porukkaa..

Juu itsekin loggasin tonne Turku foorumille, mutta en sit tie onko se näin miittien kannalta mitenkään sen edullisempaa jorinointia..? Tosin aina kannatan kaikkea Turku-juttua, Heidekenillä syntyneenä

Siis launtaina seuraavaa ajoa? Sopisi ehkä itsellekin, mutta ei kovin aamusti kyllä jaksa nousta viimeiseen lomaviikonloppuun
sad_orig.gif

ja käsittääkseni salasanalla suojattujen ketjujen viestit eivät näy "uusia viestejä" listassa. Eli aina pitää erikseen logata sinne ja katsoa onko tullut uusia viestejä.
Ja kyllä nuorella iällä pitää jaksaa nousta paria tuntia töihin lähdön jälkeen vapaapäivänäkin. Mulla loppuu duuni vasta 22:00 perjantaina ja silti uskoisin pääseväni ajoissa pyöräntankoon, ellei sitten mee paria lonkeroa liikaa ja aamuneljään orgin tsätissä
tounge.gif

Juu itsekin loggasin tonne Turku foorumille, mutta en sit tie onko se näin miittien kannalta mitenkään sen edullisempaa jorinointia..?
Sinänsä ihan passelia pitää näitä yleisellä puolella, että nekin jotka ei tuolla turku-foorumilla pyöri, pääsee osalliseksi, ja joku voi tulla kauempaakin poikkeamaan. Turku-foorumilla on ollut tänä kesänä ihmeen hiljaista...

ja käsittääkseni salasanalla suojattujen ketjujen viestit eivät näy "uusia viestejä" listassa. Eli aina pitää erikseen logata sinne ja katsoa onko tullut uusia viestejä.
Ja kyllä nuorella iällä pitää jaksaa nousta paria tuntia töihin lähdön jälkeen vapaapäivänäkin. Mulla loppuu duuni vasta 22:00 perjantaina ja silti uskoisin pääseväni ajoissa pyöräntankoon, ellei sitten mee paria lonkeroa liikaa ja aamuneljään orgin tsätissä  
tounge.gif
Niin eikös sulla ollu vielä muutama lonkero jäljellä.
033102beer_1_prv.gif

Mulle sopii kyllä toi lauantaikin.
smile_org.gif

Mulle ei sovi perjantai eikä lauantai.
Lauantai menee kaverin kolmekymppisissä ja perjantaina lähen Alastarolle kurvailemaan. (lähtisikö joku mukaan? eetu78??)

Lauantai menee kaverin kolmekymppisissä ja perjantaina lähen Alastarolle kurvailemaan. (lähtisikö joku mukaan? eetu78??)
kenen ajopäivä siellä on?ja mitä maksaa?niin vai onko se rampin päivä..oon nyt himoksel ja en tie olenko perjantaina siellä päin,mut jos olen niin tulen kyllä.tuo on kyl huono juttu ku nuo ns suojattujen foorumien viestit ei näy etusivulla.mut kait sinne vois jokainen laittaa kuvan omasta moposta,niin tunnistaa sit liikentees.oli muuten taas "kiva" eilen ajaa tänne,melkein koko matkan tuli vettä..

kenen ajopäivä siellä on?ja mitä maksaa?niin vai onko se rampin päivä..oon nyt himoksel ja en tie olenko perjantaina siellä päin,mut jos olen niin tulen kyllä.
Jep, linkistä löytyvä rampin ajo kyseessä.
Klo 18-20, ennakkoon 20€ paikanpäällä 35€.

Eli lauantaina sitten hankoon päin. Lähtö Auranlaakson abc:ltä klo 12.00.
Pistän nyt sinne turku-foorumin puolelle tämän saman aiheen joten jatketaan siellä tulevaisuudessa.
smile_org.gif

Eli lauantaina sitten hankoon päin. Lähtö Auranlaakson abc:ltä klo 12.00.
Pistän nyt sinne turku-foorumin puolelle tämän saman aiheen joten jatketaan siellä tulevaisuudessa.
smile_org.gif
Itse en ole vielä päässyt osallistumaan Turku-miittiin, enkä myöskään lauantaina pääse (tod.näk. krapulassa
ghostface.gif
).

Eikös useimmat olleet sitä mieltä, että jatkossakin Turku-miitti sovittaisiin tässä ketjussa??
omg.gif

Minunkin mielestä tässä ketjussa vaan, eikös meitä turkulaisia jo muutenkin haukuta "nurkkapatriooteiksi"?
Tällainen "cosa nostra"-meininkihän on juuri sitä, kun muualla asuvat eivät pääse katsomaan ilmoituksia paikallisista miiteistä...

No, miten vaan. En tosiaan ole edes osallistunut vielä miittiin, joten tehkää niin kuin parhaaksi näette
cool.gif

Mulla menee taas viihteen puolelle koko viikonloppu, tai no sunnuntai toipumiseen..., et ei ajo kunnossa!

Älkää nyt prkl menkö tätä siirtämään jonnekin suljetulle osastolle.
wink.gif

Täältä voi kaikkein helpoiten seurata mitä tapahtuu / on tapahtumassa... ja voishan sitä itekkin joskus tulla messiin.

P.S. Ollaan lauantaina parin kaverin kanssa lähössä kiertämään saariston rengastietä.
062802moto_prv.gif

wink.gif

Täältä voi kaikkein helpoiten seurata mitä tapahtuu / on tapahtumassa... ja voishan sitä itekkin joskus tulla messiin.

P.S. Ollaan lauantaina parin kaverin kanssa lähössä kiertämään saariston rengastietä.  
062802moto_prv.gif
No P*rskeles! Kuten myös. jos haluatte ajoseuraa niin infotkaa tänne. Meitä on tällä hetkellä lähdössä kolme prätkää, neljä henkeä ja Kustavista lähtö niin ei tarvitse jännäillä aikataulujen kanssa.

wink.gif

062802moto_prv.gif
No P*rskeles! Kuten myös. jos haluatte ajoseuraa niin infotkaa tänne. Meitä on tällä hetkellä lähdössä kolme prätkää, neljä henkeä ja Kustavista lähtö niin ei tarvitse jännäillä aikataulujen kanssa.
Meillä on vähän auki vielä et kummasta päästä lähetään. Tosiaan Kustavin pää ois siitä parempi ettei tarvis aikatauluista välittää myöhemmin.
Muutenkaan ei ole mitään lähtöaikoja lyöty lukkoon...
mut kattellaan!

Edit: Neljä prätkää ja viis henkeä näillä näkymin...

njoo..

tavallaan tekis mieli tulla, mut aika paljon nyt riippuu et tuleeko meillä tänään talouteen uus pärrä et jos tulee niin lähetäänkö sit johonki muualle vkloppuna vai tultaisko molemmat hangon reissul.. aika paljon kyl hotsittais lähtee möksälle ekstempore kun olis täydelliset mökki-ilmat mut ei tää toinen osapuoli varmaan halua niin kovin..

ja sit normaaliin millamaiseen tapaani mussutan "aikasesta" lähdöstä :P

mut mul onki jo huomen perjantaina vapaapäivä jotenka suurimmat univelat voisin ehkä kuitata huomenna.

ootteko miettiny et kauanko siel hangos sit oltais paikan päällä ja mihin aikaan olis kotiin paluu..?

Passaan lauantain örkki-ajon ja lähden kukonlaulun aikaan kaverin kanssa huristelemaan kohti auringonnousua.
062802moto_prv.gif

Saas nyt nähdä et kannattaako tonne Hankoon lähteä. Meinaan vaan et jos muutama pyörä tulee ni ei välttämättä mikään kannattavin vaihtoehto
sad_orig.gif
Tietty joku lyhkäsempiki lenkki vois olla paikallaan
smile_org.gif

kenen ajopäivä siellä on?ja mitä maksaa?niin vai onko se rampin päivä..oon nyt himoksel ja en tie olenko perjantaina siellä päin,mut jos olen niin tulen kyllä.
Klo 18-20, ennakkoon 20 paikanpäällä 35.
vähän luulen et jätän radat tänään väliin,tulee kuitenkin kilometrejä ku täältä ajan pois ja pitäis melkein ajaa suoraan radalle,enkä tie jaksaisko sit enää ajaa täysin skarppina radal.taidan hakea vaan uudet jarrupalat ja punosletkut ja alkaa asennella niitä,oluen kera tietenkin

Klo 18-20, ennakkoon 20 paikanpäällä 35.
vähän luulen et jätän radat tänään väliin,tulee kuitenkin kilometrejä ku täältä ajan pois ja pitäis melkein ajaa suoraan radalle,enkä tie jaksaisko sit enää ajaa täysin skarppina radal.taidan hakea vaan uudet jarrupalat ja punosletkut ja alkaa asennella niitä,oluen kera tietenkin
Ok, muita lähtijöitä? Pitkäisku??

Back