Nubnub sanoi:Itse taas olin onnellinen autokoulun jälkeen ku ei sitä tarvinnut enää käyttää ja saan vetää oman kypärän päähän ilman sitä, mutta ehkäpä mieli vielä muuttuu tuossa kauden aikana.
Puhvi voi olla vaihtoehto.
Orgilla on hieno, haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nubnub sanoi:Itse taas olin onnellinen autokoulun jälkeen ku ei sitä tarvinnut enää käyttää ja saan vetää oman kypärän päähän ilman sitä, mutta ehkäpä mieli vielä muuttuu tuossa kauden aikana.
Nubnub sanoi:Miksi kypärähuppu?
Smurffis sanoi:Bone, en ymmärtänyt mitään, joten hukkaan meni![]()
.
Nubnub sanoi:Miksi kypärähuppu?
Niinhän se menee, että nälkä kasvaa syödessä. Munkin mielestä bandiitti oli oikein hyvä pyörä. Se oli edullinen hankintahinnaltaan ja käyttökustannuksiltaan, eikä arvokaan juuri tippunut.yöLiitäjä sanoi:Esimerkiksi meikäläisen bandiitti on kuulemma ihan pa..a, mutta mun mielestä se on kaunis ja hyvännäköinen, älyttömän hyvän tuntuinen ajaa ja ihmejuttu, mutta sillä voi vaikka keulia, jos osaa ja haluaa. Ja tosi mukava sillä on ajella. Hyvä retkeilypyörä. Mutta eihän se ole tehojenkaan puolesta mikään tykki. Jos sellaisen haluaa, niin sitten tää ei oo oikea valinta.

Skyrock sanoi:Täällä ensipyörä kanssa ostoslistalla ja yksi vaihtoehdoista kuulostaisi tältä,
Kettärä kyykky jonka kuivapaino vain 166kg
Kaikki mahdolliset sähköiset apupyörät kaarre-absia myöten
Hevosia maltilliset 120 ja kaasu vastaa rauhallisesti sitä käännellessä
Huipputason puoliaktiivinen jousitus pitää renkaat kiinni tiessä
Saanko luvan ostaa?![]()
JMH sanoi:No et! Ihan jumissa, että missäs näissä nyt oli muka sähköalusta? Kerrot ensin, ja mietitään sitten.
Eli siis Ducati panigale 1299 S
sademoodillaJMH sanoi:No et! Ihan jumissa, että missäs näissä nyt oli muka sähköalusta? Kerrot ensin, ja mietitään sitten.

Skyrock sanoi:No sitten kun kerron niin taatusti en saa lupaa.Eli siis Ducati panigale 1299 S
sademoodilla
Tarkoitus olisi visusti pitää sadeasetukset koko ensimmäisen ajokauden, jolloin toi hirviö ymmärtääkseni vastaa enemmänkin ihan tavallista kusiaista. Ja jos epävarmalta tuntuu niin vaikka hetki vielä sen jälkeenkin. Ja kun joskus sporttiasetuksiin vaihtaa, saakin alle kokonaan uuden pyörän ilman että tarvii kaupoille lähteä.
Tähän on helppo vastata että kun kuitenkin kaadat sen jossain parkkipaikalla niin sitten harmittaa. Niinkin voi käydä, mutta saahan tuohonkin kaatumatapit ottamaan pahimmat iskut vastaan ja tottakai täyskaskoa tollasessa täytyy pitää.
Lupa myönnetty, tää ei oo tyttöpyörä. Liian kallis toki, org.raadin mukaan, ensipyöräksi...Skyrock sanoi:No sitten kun kerron niin taatusti en saa lupaa.Eli siis Ducati panigale 1299 S
sademoodilla

JMH sanoi:Ovelaa.
Ihan hyvä ostos, ja tykkään tavastasi kusettaa itseäsi. Tässä on pyörönhankitalogiikka kohdallaan [ilman sarkasmia].![]()

Bone sanoi:Kusiaisella vinguttaminen (jos pitää ehtiä) = helvetillistä meteliä tyhjästä.
Skyrock sanoi:No itelle on kyllä tullut näin vanhemmiten sen verran vahva kuolemanpelko että sademoodi pysyy.