Tähän hommaan mulla on peräti mielipide.
Tässä taloudessa on kaksi autoa. Itse ajan volkkarin pakulla ja emäntä Toyotan yariksella. Näihin vehkeisiin on mielestäni ihan tervetulleita abs - jarrut + elektroniikka, helpottamaan äkkitilanteita jne.
Motskari on mulle erijuttu. Se ei ole mulle ympärivuotinen, sekä "pakollinen" kulkuneuvo paikasta paikkaan. Motskari on mulle hauskanpitolaite, jonka haluan olla tietynlainen.
Olisin siis pettynyt, jos menen kauppaan ostamaan "supersport" - moottoripyörää ja siinä olisi tietokone ohjaamassa jarruja ym. juttuja.
Perkele soikoon! Sen takia hommasin motskarin, notta se on se vekotin, millä jätän autot ja pidän hauskaa!
Se on se vekotin jonka moottorin voin talvella tallissa purkaa ja viritellä!
Se on se vekotin jolla
minä päätän, notta miten se kulkee ja missä!
Tämmöisiä threadin aiheisia juttuja lueskellessa musta rupeaa tuntumaan, jottei mikään tunnu olemaan enään mun päätettävissä?
Jättäköön perkele ostamatta sitten motskarin, jollei sen automaailmasta tutut ominaisuudet kuulu siihen!
Kohta tuolta tulee varmaan joku insinööri pistämään myrkyt mun kanoihin ja pottupeltoon, kertoen notta "tämä on Matti sinun parhaaksesi mietitty ja nyt voitkin sitten olla huolehtimatta tästä sun tästä!"
Saatana!
Mä haluan mun motskarini ilman abssiä, ebässiä ja cmäxxiä!
Haluan istuttamani pottuni ilman roundappia ja kananmunani ilman sarssia!
Abässät ja yupeet voi mun puolesta pistää niihin julkisenliikenteen busseihin ja juniin. Ne voi myöskin tunkea yariksiin ja pooloihin, mutta pitääkö ne kaikkiin tunkea? Veneisiin kanssa sitten?
Kohta mä varmaan joudun käymään kusellakin automaattisuppilon luona, jottei vaan roisku tippaakaan ja maailma on parempi?