Jos ei tosiaan itse halua ajaa, niin kannattaa käyttää julkisia, esimerkiksi junaa?
Kuten jo aiemmin todettu, ihan itse saa edelleenkin ajaa. Saa jopa ajaa mutkat suoriksi, autojen kylkiin tai ihan minne nyt milloinkin, jos ei ole ihan yhtä tarkkana kuin aiemminkin.
Se vaan, että sitten kun se tiukka tilanne tarkkaavaisuudestasi huolimatta iskee päälle, niin elämä on pikkuisen helpompaa (tietty tapauksesta riippuen, ei aina mutta melko usein) ja eläminen ja ajaminen suuremmalla todennäköisyydellä jatkuu myös tosipaikan jälkeen.
Kyllä se nyt on mahdottoman vaikea joidenkin niellä nämä asiat. Yhä vaan tulee samaa itkunsekaista "mutta-kun-ei-saa-itse-ajaa"-mutinaa. Se ei pidä paikkaansa, paitsi ehkä niillä, joiden pitää jotenkin päästä hallitsemaan moottoripyörää jarrun avulla, ja taitavat olla aika pikkuinen vähemmistö. Kaikki muu paitsi jarruttaminen on heidänkin ajamisessaan aivan kuten ennenkin.
Oma ajamiseni on pääasiassa matkaa ja nurkissa pyörimistä, ja siitä ei ole käytännössä mitään pois absin takia.