Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se motoristien "yhteishenki" on muutenkin ihan pelkkää sanojen helinää... turha on odotella apuja muilta motoristeilta jos esim menovesi loppuu... kokemusta on!!!Se siitä yhteishengestäEN morjesta ellen tunne vastaantulijaa....![]()
Ite moikkaan yleensä.
Pari naksausta vasemmalle hämärässä... Ja aika lailla kohilla.Muuten, morjestatteko hämärässä tai pimeässä vilkulla? Kovin harvat vastaa.
vilkulla ainakin pks ulkopuolella pyrin moikkaamaan pimeässä. nykyään harvat vastaavat siihenkään. liikennetilanne vaikuttaa toki. jos tie on muuten tyhjä, niin vilkulla voi vilauttaa.Itellä periaatteena että aina morotellaan, paitsi kaksi poikkeusta:
1. Kehä kolmosen sisäpuolella
2. Jos reilusti tavaraa kaistojen välissä eli bulevardit, kehätiet jne.
Muuten, morjestatteko hämärässä tai pimeässä vilkulla? Kovin harvat vastaa.
![]()
Iku
Unohtu: Jalkaakin voi käyttää
Aika harvoin tulee enää vilkulla morotettua, kun ei sitä muutkaan näytä harrastavan.vilkulla ainakin pks ulkopuolella pyrin moikkaamaan pimeässä. nykyään harvat vastaavat siihenkään. liikennetilanne vaikuttaa toki. jos tie on muuten tyhjä, niin vilkulla voi vilauttaa.
päiväsajankin moikkaamisessa paljon liikennetilanne vaikuttaa ja kehäkolmosen sisäpuolella ehtii melko harvoin moikata.
Tämä on niin totta, mutta on tää parempi kuin alettais koiranpökäleistä täällä jauhamaanTervehtimistopic on sama asia ORG:ille kuin koiranpaskakeskustelut aamulehden yleisönosastopalstalle![]()
Itse moikkaan kaikkia jos huvittaa ja kaikki moikkaa takaisin jos huvittaa. Toivottavasti kukaan ei menetä yöuniaan jos en moikkaa takaisin
![]()
En kyllä allekirjoita tuota.se motoristien "yhteishenki" on muutenkin ihan pelkkää sanojen helinää... turha on odotella apuja muilta motoristeilta jos esim menovesi loppuu... kokemusta on!!!Se siitä yhteishengestäEN morjesta ellen tunne vastaantulijaa....![]()
Ite moikkaan yleensä.
+1En kyllä allekirjoita tuota.se motoristien "yhteishenki" on muutenkin ihan pelkkää sanojen helinää... turha on odotella apuja muilta motoristeilta jos esim menovesi loppuu... kokemusta on!!!Se siitä yhteishengestäEN morjesta ellen tunne vastaantulijaa....![]()
Ite moikkaan yleensä.
Jos tien viereen pysähtynyt näkyy "hyvissä ajoin" ja osoittaa jotenkin olevansa pulassa (esim hätävilkut päällä), niin takuuvarmasti saa apua. Itsekin pysähdyn olin sitten autolla tai pyörällä liikenteessä edellämainittujen ehtojen täyttyessä.
Itse olen saanut apua sitä tarvitessani, ja samalla periaatteella olen auttanut muita: En palkkiota avustani halua, vaan kehoitan avustamaani auttamaan seuraavaa eteen osuvaa avuntarvitsijaa. Laitetaan apu kiertämään, niin ehkä se osuu taas omallekin kohdalleni jos sitä joskus tarvitsen.