Jep. Kokemusta on. Viime kevään eka Frs-Jkl reissu enkä auringonpaisteessa huomannu, että Veturin bensavalo sytty. Vanhempi herrasmies pysähty paikalle ennen kun sai n kypärän pois päästä ja kysy et loppuko bensa. Sit ku sanoin, et tais loppua ni kaveri totes vaan: No haetaan sulle lisää. Kiitokset vielä kerran. Varmasti pysähdyn jos jollain tien päällä murheita on. Ihan sama vaikka ois potkukelkalla liikenteessä..En kyllä allekirjoita tuota.se motoristien "yhteishenki" on muutenkin ihan pelkkää sanojen helinää... turha on odotella apuja muilta motoristeilta jos esim menovesi loppuu... kokemusta on!!!Se siitä yhteishengestäEN morjesta ellen tunne vastaantulijaa....![]()
Ite moikkaan yleensä.
Jos tien viereen pysähtynyt näkyy "hyvissä ajoin" ja osoittaa jotenkin olevansa pulassa (esim hätävilkut päällä), niin takuuvarmasti saa apua. Itsekin pysähdyn olin sitten autolla tai pyörällä liikenteessä edellämainittujen ehtojen täyttyessä.
Itse olen saanut apua sitä tarvitessani, ja samalla periaatteella olen auttanut muita: En palkkiota avustani halua, vaan kehoitan avustamaani auttamaan seuraavaa eteen osuvaa avuntarvitsijaa. Laitetaan apu kiertämään, niin ehkä se osuu taas omallekin kohdalleni jos sitä joskus tarvitsen.