Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuollaisella ylikasvaneen mopon näköisellä supermotolla kun ajelee pääsee yleensä itse morottamaan ensiksi. Mitä ilmeisimmin luullaan kevariksi tai mopoksi. Itse morottelen kyllä melkolailla aktiivisesti, jos oikein pieni ja yksinäinen metsätie on, niin jopa mopot (noilla teillä tosin yleensä myös autot morottavat moottoripyörät ja toisensa).Vastaan tähän HD-kuskina, ei tuota pienintäkään ongelmaa morottaa HD:n puikoissakaan kaikille kaksipyöräisille moottoroiduille ajoneuvoille.![]()
Johtunee siitä ettei se ole puutarhajyrsin ajo-ominaisuuksiltaaan, en ihan täysin ole onnistunut pilaamaan tehtaan insinöörien aikaansaannoksia
![]()
![]()
![]()
![]()
Mä ite moikkailen aina tilanteen salliessa kaikkia motoristeja, myös mopoja (varsinkin Vespoja), ainakin jos iäkkäämpää kuljettajaa tai selkeämpää mopoharrastajaa (tulkittavissa ajokamoista yms.) istuu ajokin päällä.Olen tällainen lähemmäs kolmeakymmentä vuotta oleva nuori nainen. Tällä hetkellä valitettavasti allani on vain moposkootteri. Mutta voi sitä riemun määrää, kun pari prätkäkuskia on vastaan tullessa moikannut. Toki oon moikannu takasin ja oon ollu hymy naamalla pitkään sen jälkeen. Se moikkas mua!! Liekö olen nopealla vilaisulla helpohkosti sekoitettavissa isompaan pyörään, koska ajan täydet prätkän ajokuteet päälläni. Työmatka on pitkä ja on mielestäni järkevää suojautua hyvin jo näissä ajonopeuksissa. Ja eipähän tuo vesisadekaan haittaa yhtään mitään.
Mietin vain, että onko se nyt niin totaalisen väärin, jos alkaisin itse moikkaamaan automaattisesti kaikki prätkäkuskit, ketkä vastaan ajelee? Mitä "täysveriset" prätkäkuskit tästä ajattelee?
Ja kyllä, ajan niin pian kuin mahdollista, itselleni A-kortin ja meen nöyränä kypärä kädessä pankkiin hakeen lainaa pyörää varten.![]()
sooda sanoi:1. Millainen on "orggimoro"?
sooda sanoi:2. Miksi customkuskit ei moikkaa?
sooda sanoi:Miksi customkuskit ei moikkaa?
Ratt sanoi:Haeppa kottikärryt vajasta ja kokeile työntää niitä yhdellä kädellä...
sooda sanoi:1. Millainen on "orggimoro"?
2. Miksi customkuskit ei moikkaa?

sooda sanoi:2. Miksi customkuskit ei moikkaa?