Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei osaa sanoa vielä varmaksi. Tänään oli eka kesälomapäivä mutta tuossa soittelivat että jos huomenna pääsisin töihin sittenkin, täytyy käydä autoa taas vaihtelemassa yms.

Gukkuu sanoi:
Ei osaa sanoa vielä varmaksi. Tänään oli eka kesälomapäivä mutta tuossa soittelivat että jos huomenna pääsisin töihin sittenkin, täytyy käydä autoa taas vaihtelemassa yms.

No just.. :blink:

Mulle soitti pomo viime kesänä perjantaina ja kysyi, että voisiko kesälomia siirtää. Puhelimeen vastatessa olin siviilit päällä kävelemässä autolle ja lähtemässä mökille kesäloman viettoon. Luulin sitä vitsiksi, mutta kun nauru oli yksipuolista, niin tajusin sen olevan tosissaan. Toivotin vaan hyvät viikonloput ja lähdin mökille. Kaikkea ne keksiikin.. :D

Bolt sanoi:
Varauduppa siihen että ainoana letkailijan olet perämies, jos et ohita veturia:grin:

Varauduppa sä keskittymään niihin tikkareissa näytettäviin lukemiin..
im-watching-you-smiley-emoticon.gif

:;):

Pitkiss sanoi:
No just.. :blink:

Mulle soitti pomo viime kesänä perjantaina ja kysyi, että voisiko kesälomia siirtää. Puhelimeen vastatessa olin siviilit päällä kävelemässä autolle ja lähtemässä mökille kesäloman viettoon. Luulin sitä vitsiksi, mutta kun nauru oli yksipuolista, niin tajusin sen olevan tosissaan. Toivotin vaan hyvät viikonloput ja lähdin mökille. Kaikkea ne keksiikin.. :D

Joo tässä on vähän sellainen tilanne että suostuin pitämään viikon nyt kesälomia kun on niin hiljaista(olisin halunnut aloittaa lomat vasta 2-3vk päästä). Juuri sain lomamoden päälle ja nyt sit päiväksi pariksi töihin, lähinnä siksi että työkaveria ei kehtaa jättää pulaan. Säästyy myös lomapäivä myöhemmälle.

Bolt sanoi:
Onko käräjille tulossa ketään? Ettei menis sooloiluksi koko Maanantai.
Mulla on eu-direktiivin mukainen kahvikiintiö vajaa joten tuun ja tarkistan samalla rengaspaineet, vaikka pappakruiseri hieman likaantuiskin...:itkupilli:

Kiitos seurasta! Mä en nyt muista mitä lintua se hayabusa tarkoitti japaniks, mutta vesilintu se ei ainakaan ollu. Tosin sillä vois ehkä koittaa heittää sellasta.. :häähää: :grin:

Ai, huoltoauto on palannut - tehtävä suoritettu! Löytyikö vika johdosta?! 

Motoristorante sanoi:
Ai, huoltoauto on palannut - tehtävä suoritettu! Löytyikö vika johdosta?! 

Mä veikkaan kosteutta jossain väärässä paikassa. Otettiin pyörä kärrystä ulos ja pistettiin käyntiin. :blink: Vikaa ei siis löytynyt.

Ai ai, toiset käräjät putkeen joissa lähdetään kärryllä kohti kotia ilmeisesti?

...eikä kummallakkaan kerralla ole vielä ollut mun pyörä vaikka niin epäiltiin. Uskaltaakohan sitä tulla edes enään :)-

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Kaff sanoi:
Worst Case Scenario.. Toivottavasti ei oo toistuvaa.
Niinpä. Ikävä tilanne, kun ei tiedä mikä on vikana ja milloin se tulee uudestaan. Luottamus mopoon alkaa kärsimään. Onneksi havaittiin pari oiretta siinä tebarilla, joiden kautta voi selvitellä asiaa. Esimerkiksi se bensapumppu ei surrannut kun laittoi virrat päälle.

Pitkiss sanoi:
Mä veikkaan kosteutta jossain väärässä paikassa. Otettiin pyörä kärrystä ulos ja pistettiin käyntiin. :blink: Vikaa ei siis löytynyt.

No mähän sanoin, että Pelle Peloton on multilahjakkuus. Ei tarvii ku katsoa vian suuntaan, niin jo se on pois.

Tuu ens maanantaina jo valmiiks kärryn kanssa, ni tarjotaan kansalle sirkushuveja. En tarvii ku kilsan liftin, et joudu ottamaan Vantaalle mukaan.

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Nyt mä tajusin. Se on tebarin salaliitto! Ne käy ropeltaa mopoja liikuntakyvyttömiksi ja toivoo, että porukka tulis vuokraamaan pakua tai kärryä.
Seuraavaksi ne varmaan ottaa mut silmätikuks, kun vien aina niitten pokat. Ja halvalla! :baahaahaa:

Kiitos välittämisestä
Nyt sai paha palkkansa:grin:
Tunnustan olevani se mies, joka on ensimmäisenä välittämässä muiden tekniikkamurheista.
Ja lupaan jatkossakin välittää samaan malliin.
Tulee ihan ex-tyttöystävän sanat mieleen "SÄ ET VOI SANOO ET KAIKKI ON OK KUN MÄ EN LUOTA SUHUN":p

Juuba juu, tekniikka on mitä on mutta palsta näköjään toimii ku junan vessa.
Viimeksi kun katsoin oli 500 kirjoitusta ja 50.000 lukukertaa.

Ja nyt kesäkuussa on femmat muuttuneet sexiksi.
Sillälailla pojat sillälailla.
Muistakaa ahkerasti kyyditä kinkkuja, ne on nyt sen tarpeessa.

Kohta ois taas maanantain kohokohta edessä! :thumbsup:

Joudun varmaan tulemaan autolla... otanko kärryn mukaan?? just in case... :right:

Back