Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heti tuun kun saan Knakun kanssa Nassen gummit vaihdettua. Esteri ei oo paikalla ainakaan ennusteiden perusteella. :häähää:

:D

Tästä muutaman kanssa käräjillä höpötellyt, tuli muutamalle tyypille uutena paikkana. Ajattelin heittää tänne mainoksen jos sattuisi kiinnostamaan. Eli keskiviikkoisin Haltialassa (lähellä jumboa) on motoristikahvila ja paikalla yleensä paaaaaaaljon pyöriä.

Tulee ite aina kelien salliessa tuolla pyörittyä klo 18 eteenpäin.

http://www.wanhapehtoori.com/

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

No mikä meno, no mikä meiniki?
Teboilille tullaan niinku ennenki,
kahvia juuaa ja suu käy ei mutrusuuta missään näy,
aurinko laskee mäkien taa ja pimeys valtaa pihamaan,
nauru lakkaa ja hymy hyytyy kun pihaan kurvaa mp gyy...

jou

Edit: Nii oliks ketään muita tulossa... ..enää? :D

Laitan kaunoluistimet jalkaan ja lykin paikalle.

Mä oon hengessa´mukana ja käyn mökiltä kurvailemassa paikallisia mutkateitä... :thumbup:

Ja lenkin päälle kah.... eiku kaljaa, kun lomalla ollaan :grin:

Pitkiss sanoi:
^ Oikeniko se etulevy?

Joo, melko hyväks tuli. Pikkusen täristää kun vauhtia on 120+ km/h ja siitä jarruttaa voimalla. Mut pyörittelen noi niitit vielä auki ennen Alastaroa, niin lämpö hoitaa Palmasin jarrutuksessa loput. Uudet odottelee vielä tilaamista, kun en oo varma mitkä levyt kannattaa laittaa. Brembon levyt on vahvoilla, mutta jahka iltaisin tuota nettisurffailua hetken harrastaa, niin saa nähdä mihin päätyy:WAZAAP:

Onneks mulla oli jarrut tikissä. Meinasin vetästä elintasomaasturin takaluukusta sisään, kun se pelästyi kärkikolmiota ja takavasemmalta tulevaa autoa ja päätti ladata jarrun pohjaan.

Niijoo kiitos taas seurasta! :thumbup:

Nyt o killerin kiinnitys parempi kuin uutena. :grin:

Kiitoksia juttuseurasta.:thumbup:

Hienoa vääntöä saatiin vastaohjauksesta, hyrrävoimista ja Delvacista. Ens kerralla vielä löydetään mulle se optimi ratapyörä niin on kaikki esteet maailmanrauhan edestä raivattu pois.

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

massajaska sanoi:
Hienoa vääntöä saatiin vastaohjauksesta, hyrrävoimista ja Delvacista. Ens kerralla vielä löydetään mulle se optimi ratapyörä niin on kaikki esteet maailmanrauhan edestä raivattu pois.

Hankit vaan sen rykkösen ja elämä hymyilee. Ei noista hyrrävoimista ja vastaohjauksista kannata päätään vaivata sen enempää. Se kuuluu niille, joilla ei ole parempaa tekemistä ja vitsit vähissä. Delvac nyt on jo käsite ;)

Onko tänään jo liian hyvä mopoilusää. Mä ainakin olisin menossa Teboilille 19.00

Back