• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Gukkuu sanoi:
Kyllä mä ajattelin pyörällä ajella poiskin mikäli sillä tulen paikalle. :jippikaijee:

Totta kai sä tuut. Saadaan ainakin yks pyörä, jossa on vääntöä sauhuttaa kumia... Vai mitä Wanico :p

Ja välittämisestä ei pääse eroon, vaikka alla ois SuperLeggera...

" Että noin kalliin Fiiatin menit sitten ostamaan...":grin:

Jaa taisi samantien ratketa että en tuukkaan pyörällä, pitää olla satamassa klo 21 jälkeen. Hyvä ajella käräjiltä suoraan.

Pitkiss sanoi:
^ Ei savua ilman tulta!

Tai ehkä sittenkin, jos tuo wanico tulee Tebarille burnaamaan kumit riks raks pinoon. Toisaalta mehän ei olla aiheutettu yhtäkään tapahtumaa, vaan ollaan oltu ihan silminnäkijöitä. Tosin jokainen vastaa omista teoistaan.. :;):

Knaku sanoi:
Näkis vaan ja kuulis ujellusta !!! Taitaa biimeristä loppua veto ennen kuin kumi sauhuaa...

Toisaalta nyt ois paikka näyttää, että kumi palaa ! :jippikaijee:

Eli huomenna paikalla, jos ei mitään ihmeitä tapahdu päivällä. Savua odotellessa :grin:

Pitkiss sanoi:
Savu nousee joko takasesta, tai korvista... :smoking:

Kiva huomata että vaikka lelujen hinta muuttuu, niin mikään muu ei neljässä vuosikymmenessä muutu.
(ei sun oo pakko heittää pikkubroidiis kivellä päähän jos sä et uskalla...)

Ymmärrän kyllä, että odottavan aika on pitkä ja uskallan luvata että tänä kesänä vielä kumi käryää.
(mulla on tallissa 4 kumia joissa on jäljellä reilut tuhat maantiekikometriä)

Nyt vaan taas pahasti näyttää siltä, että jos tulee lätkämatsin aikana nautittua pari hiivaa, ni burnailut saa tältä päivältä jäädä.

Uskaltaakohan sinne tänään tulla, kun se viimeviikkoinen oli niin tapahtumarikas:)-

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Ei perkale mä olin jo ajokamat päällä kolmannen erän lopussa... eihän täsä mitenkään malta lähtee tebarille, kun jää muuten kaikki kojokohdat näkemättä :grin:

EDIT:
1448.gif
JES!!

Tulossa jo :)

Hyvänhintasia kyllä noi alennus-ateriat. Tuplajuustoateria ilman alea olikos 7,90€ ja alen jälkeen 5,60€. :grin:

PS. Justkun vikat mopot läks pihasta (Pitkis, Boltti ja pari muuta) ni tebarille kurvas mp-kyy. Satuin oleen vielä tankkaamassa siinä. Oli näköjään tuuskillakin paljon puhuttu kaverinsa mustalla zetorilla passissa.

Joo mä soittelin kun lähin ennen teitä että tuuskilla oltiin passissa, toivottavasti terveiset tuli perille.

Gukkuu sanoi:
Joo mä soittelin kun lähin ennen teitä että tuuskilla oltiin passissa, toivottavasti terveiset tuli perille.

Perille tuli. Kiitos astetta jytymmälle tiedustelijalle! :WAZAAP:

Karkov sanoi:
Hyvänhintasia kyllä noi alennus-ateriat. Tuplajuustoateria ilman alea olikos 7,90€ ja alen jälkeen 5,60€. :grin:

PS. Justkun vikat mopot läks pihasta (Pitkis, Boltti ja pari muuta) ni tebarille kurvas mp-kyy. Satuin oleen vielä tankkaamassa siinä. Oli näköjään tuuskillakin paljon puhuttu kaverinsa mustalla zetorilla passissa.

Juu kohtasin kyyn kanssa siinä heti lähtiessä ja vaihdettiin morotukset. Poliisi on ystävä :polonen:

:baahaahaa:

Knaku sanoi:
Saataisko me brankkarit paikalle??:dunno: Ne vielä tuolla on käymättä... :grin:

SAATIIN:jippikaijee: Naapuripöydissä hurrattiin lätkämatsille, mutta me innostuttiin vasta kun VPK karautti pihaan.

Meinaakohan se esteri avata taas ränninsä? Aika satunnaisgeneraattorilla tunnutaan menevän tuon sateen kanssa.. ainakin toistaiseksi.

Kyllähän toi ilmapieleenlaitos ennustelee vettä, mutta kun kotona on tyttöjen tapaaminen ja vaikka välillä istualteni pissalla käynkin, niin mua ei oo kutsuttu. Joten täytyy karauttaa kahville ihmettelemään maailman menoa.

Ja jos vaikka malttais ylläpitää nälkää lounaan jälkeen sinne asti, niin vois nautiskella sellaisen edullisen hampparin ja rasvaperunoita. :grin:

Töiden jälkeen pitäisi autoon leipoa alatukivarsi kiinni, täytyy yrittää jos olisi nopea ja ehtis vielä käräjille siitä.

Knaku sanoi:
Kyllähän toi ilmapieleenlaitos ennustelee vettä, mutta kun kotona on tyttöjen tapaaminen ja vaikka välillä istualteni pissalla käynkin, niin mua ei oo kutsuttu. Joten täytyy karauttaa kahville ihmettelemään maailman menoa.

Ja jos vaikka malttais ylläpitää nälkää lounaan jälkeen sinne asti, niin vois nautiskella sellaisen edullisen hampparin ja rasvaperunoita. :grin:
Neitejä ei siis vissiin ole kutsuttu. :grin:

Pyöräytin mopoon ihan uuden takasen ja nokka-akselin asentotunnistinkin pitäis asentaa paikalleen. Katotaan nyt pääsenkö tulee kahella renkaalla vai joutuuko turvautumaan neljään..

2460996034_d97baa0da8_z.jpg

Klo 21:00 joku kuparin värisen nakun (rsv tuono?) kuski otti lappua vastaan setä siniseltä kehä 1:llä kauppakeskus Kaaren kohdilla, eikai ollut kukaan käräjiltä lähtiöistä?

Kuten varmaan huomasitte niin en päässyt paikalle. Auton rempassa tuli ongelmia ja kipinkapin motonettiin hakemaan uutta palikkaa. Huomenna leimalle, katotaan miten käy :)-

Back