Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jonezi sanoi:
Klo 21:00 joku kuparin värisen nakun (rsv tuono?) kuski otti lappua vastaan setä siniseltä kehä 1:llä kauppakeskus Kaaren kohdilla, eikai ollut kukaan käräjiltä lähtiöistä?

Ei ollut, mutta olin kans kohdilla kun lappua kirjoiteltiin... Melko rauhallisesti tuli ajeltua, kun tuota esterin herkkua taas ripsi taivahalta hiljalleen. Mutta ei meillä sitten täällä villissä lännessä mitään satanut, kun kerran ajelin sadekamat päällä :pissed:

Mun piti tulla, mut töissä meni sit hitusen yli kahdeksaan, niin en enää kehdannut tulla, kun en tienny, onko jengi viel paikalla, ja sit piti lukea keskiviikkoisen kokouksen asialistatkin.
Kahtotaan, ehdinkö ensmaanantaina näyttämään tota Hondaa.

Katsoin ensin Tebarille tullessani, että nyt on paljon porukkaa. Vakipaikan luona oli ainakin 12 ihmististä istumassa, kunnes tajusin minkälaisia körmyjä ne oli enkä tuntenut niistä yhtäkään. Onneksi Knaku oli viereisessä pöydässä ravitsemassa itseään, niin en joutunut niitten sikaniskojen kanssa istumaan..
whew.gif

Kehä I kotiin päin ajaessa päin mennessä tuli lanssi ohi vilkut päällä ja ajeli Tebarille päin.. missattiinkohan me jotain..

Keli näyttää ainakin tänään kohtuu hyvältä.

Tällä kelillä ajelis mielummin, mutta pitää tulla ainakin maksaa velat.

Kyllähän sitä ajelun ohessa kerkeää kahvittelemaan.

Maanantaisin Käräjät, tiistaisin olisi porkkala ja keskiviikkona Haltiala :D

Saako kuka tahansa osallistua? Mihin aikaan? Mennee tunti vielä ennen kuin työ päästää, mutta sitten olisi voinut pyörähtää.
Tuomas

Klo 19 eteenpäin alkaa porukkaa valumaan paikalle, yleensä pari tuntia siellä ainakin istuskellaan parantamassa maailmaa.

TuomasH sanoi:
Saako kuka tahansa osallistua? Mihin aikaan? Mennee tunti vielä ennen kuin työ päästää, mutta sitten olisi voinut pyörähtää.
Tuomas

Tottakai, mitä sekalaisempi seurakunta, sen parempi kirkko.

Ohjeet ja ajat ykkössivulla.

Missä muuten on kawamies? Ei ole tainnut moneen kuukauteen näkyä, eikä kuulua?!?

Pitänee alkaa varaamaan lisää pöytätilaa kun alkaa normaalipöytä olemaan täynnä :jippikaijee:

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Joo ja huoltoauto koska Kipinää Tarvitaan Moottoriin [emoji14]
No lähti sekin sitten lopulta, kun Yammu- ja Suzukikuskit ailkoi hiplaamaan sitä..

Porukkaa oli hyvin ja jutut sen mukasia. Taas hyvä alku viikkoon :D

Ai tuliko siellä jollekkin onkelmia?

Kivat oli tosiaan kahvit taas ja ensi viikolla uusiksi!

EDIT: Selvisikin jo kun tajusi lukea tarkemmin Pitkiksen postauksen :D

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Mä olen vähän kryptinen kaveri..

Ei nyt suoranaisesti ongelmia.. ku ne oli niitä ominaisuuksia.. [emoji14]

Nyt kun näyttää satavan. Niin mä vedän tikkariletkan pikku mutkien kautta käräjille. En kyllä tiedä onko sadeletkassa muita kun veturi:D
Onko käräjille tulossa ketään? Ettei menis sooloiluksi koko Maanantai.

Lowkku sanoi:
Itse skippaan ellei sade kierrä jostain ohi.. märkä tie on nou

Ainakin sillä sun takasella :grin:

Itsellänikin jää väliin kun duunis, ellei satu sopivasti taukoo niihin aikoihin (mikä on hyvin epätodennäköstä).

Back