Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gukkuu sanoi:Ei osaa sanoa vielä varmaksi. Tänään oli eka kesälomapäivä mutta tuossa soittelivat että jos huomenna pääsisin töihin sittenkin, täytyy käydä autoa taas vaihtelemassa yms.

Pitkiss sanoi:Minä.
Minä.

Bolt sanoi:Varauduppa siihen että ainoana letkailijan olet perämies, jos et ohita veturia![]()

Pitkiss sanoi:No just..
Mulle soitti pomo viime kesänä perjantaina ja kysyi, että voisiko kesälomia siirtää. Puhelimeen vastatessa olin siviilit päällä kävelemässä autolle ja lähtemässä mökille kesäloman viettoon. Luulin sitä vitsiksi, mutta kun nauru oli yksipuolista, niin tajusin sen olevan tosissaan. Toivotin vaan hyvät viikonloput ja lähdin mökille. Kaikkea ne keksiikin..![]()
Mulla on eu-direktiivin mukainen kahvikiintiö vajaa joten tuun ja tarkistan samalla rengaspaineet, vaikka pappakruiseri hieman likaantuiskin...Bolt sanoi:Onko käräjille tulossa ketään? Ettei menis sooloiluksi koko Maanantai.

Motoristorante sanoi:Ai, huoltoauto on palannut - tehtävä suoritettu! Löytyikö vika johdosta?!
Vikaa ei siis löytynyt.Worst Case Scenario.. Toivottavasti ei oo toistuvaa.Pitkiss sanoi:Otettiin pyörä kärrystä ulos ja pistettiin käyntiin.Vikaa ei siis löytynyt.
Niinpä. Ikävä tilanne, kun ei tiedä mikä on vikana ja milloin se tulee uudestaan. Luottamus mopoon alkaa kärsimään. Onneksi havaittiin pari oiretta siinä tebarilla, joiden kautta voi selvitellä asiaa. Esimerkiksi se bensapumppu ei surrannut kun laittoi virrat päälle.Kaff sanoi:Worst Case Scenario.. Toivottavasti ei oo toistuvaa.
Pitkiss sanoi:Mä veikkaan kosteutta jossain väärässä paikassa. Otettiin pyörä kärrystä ulos ja pistettiin käyntiin.Vikaa ei siis löytynyt.