• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

S1000RR

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jotain hyvää tää Bemu on kai saanu aikaan: CBR1000RR ABS laitteen hinta on pudonnut mukavasti.

Nyt kun vielä ymmärtäis missä S1000RR on ensiesittelyssä 5.12. ?
Tampereen Heino ja Heino Espoos.
Ite matkal Tre:lle ens LA!

muutama  
033102beer_1_prv.gif
ja ihmettelyä
Kiitti tiedosta. Itse taidan mennä Espooseen. On vähän lähempänä. Tuossapa onkin pohdittavaa, kruuna vai klaava, Honda vai Bemu?

Jotain hyvää tää Bemu on kai saanu aikaan: CBR1000RR ABS laitteen hinta on pudonnut mukavasti.

muutama  
033102beer_1_prv.gif
ja ihmettelyä
Kiitti tiedosta. Itse taidan mennä Espooseen. On vähän lähempänä. Tuossapa onkin pohdittavaa, kruuna vai klaava, Honda vai Bemu?
Mee fiiliksellä, toscanaan bemulla
wink.gif

Ei blade varmasti huono ole, mut onhan tuo bemu jo aivan omaa luokkaansa
smile_org.gif

Ja noit bladeja oli muutenkin jo 3 mukana viime vuonna niiku muistat joten ei muuta ku bemua alle
buttrock.gif
062802moto_prv.gif

muutama  
033102beer_1_prv.gif
ja ihmettelyä
wink.gif

smile_org.gif

Ja noit bladeja oli muutenkin jo 3 mukana viime vuonna niiku muistat joten ei muuta ku bemua alle  
buttrock.gif
062802moto_prv.gif
Kestäskö Bemu Toscanaan asti? Jos lastentauti iskee?

Mutta joo. totta tuo on.

muutama  
033102beer_1_prv.gif
ja ihmettelyä
wink.gif

smile_org.gif

buttrock.gif
062802moto_prv.gif
Kestäskö Bemu Toscanaan asti? Jos lastentauti iskee?

Mutta joo. totta tuo on.
Ihan ensimmäisen mallivuoden kyykyllä en lähtisi jutaamaan Juuroopan toiseen laitaan. Ei houkuttele ajatus yrittää käsillä seisoen/eikún puhuen yrittää Luigille selittää, jotta "kytke nyt per**le se ModiTec ja päivitä".

Toisaalta en lähtisi kilo-kyykyllä kuin radalle muutenkaan  
smile_org.gif
Ensimmäinen Puimuri, joka ei herätä minkäänlaisia tunteita.... Ei positiivisia enempää kuin negatiivisiakaan....

muutama  
033102beer_1_prv.gif
ja ihmettelyä
sullahan on jo hieno gikseri. ei siihen hondaa tai bemua tarvita
biggrin.gif

pöh, ..johan toi on istuttu syyskuussa..

04092009(001).jpg

..ja varmuuden vuoksi vielä viime sunnuntaina Münchenissä, BMW Welt:ssä. Ei pöllömpi laite, bemariksi.

muutama  
033102beer_1_prv.gif
ja ihmettelyä
Biketeamissa Vantaalla näytti olevan pyörä jo odottelemassa ensiesittelyä pyöränpeitteen alla myymälässä...
Motomarket mainosti, että 12.12 olisi tarjolla glögiä, puuroa ja ennenkaikkea S1000RR. Käykäähän paparazzit paikan päällä.

muutama  
033102beer_1_prv.gif
ja ihmettelyä
sullahan on jo hieno gikseri. ei siihen hondaa tai bemua tarvita
biggrin.gif
Eihän näissä mitään järkee olekkaan
biggrin.gif

Mutta arkarruttaa just toi mitä CAD kirjoitti. No, täytyypä käydä kattomassa.

Kyllä kyykkypyörällä reissuaa yksin mukavasti Alpeille. Vaikka 14 päivän reissussa voi olla 3 sellaista päivää, jolloin joku muu olis mukavampi pyörä, on sinä kuitenkin 11 sellaista päivää jolloin kyykky on ehdottoman hauska. En mä sellaista perinteistä matkailua etapista toiseen harrastakkaan mopolla, nautiskelen itse ajamisesta.

Älkää nyt C-A-D kommenteista masentuko, vaikka hää väittääki ettei herätä negatiivisia eikä positiivisia tunteita, olen melko varma että moiset tehot, keveys, ajoasento ja kaiken kaikkiaan sporttisuus hieman pelottaa, ei olla totuttu näkemään bemareissa nääs.
tounge.gif
biggrin.gif

Kyllä nuo vielä nähdään ensi vuonna mitä lastentauteja se elektroniikka tuottaa, näköjään eivät kehdanneet tuota kestämätöntä perää sentään laittaa mainetta keräämään, mutta muut ainekset varmasti on laitettu mukaan!

Kyllä nuo vielä nähdään ensi vuonna mitä lastentauteja se elektroniikka tuottaa, näköjään eivät kehdanneet tuota kestämätöntä perää sentään laittaa mainetta keräämään, mutta muut ainekset varmasti on laitettu mukaan!
Sullon kyllä ihmeellisin viha-rakkaus suhte pemareihin mitä olen koskaan nähnyt.

Lotjan perä aiheutti niin paljon harmaita hiuksia, että menit ja ostit toisen mokoman pemarin.
biggrin.gif

Tuo ketjuveto on kyllä ainoa syy, etten ole vielä moista tilannut. Kardaani varmaan pari prosenttia hukkaa tehoa enemmän, eikä voi välityksiä vaihtaa, mutta ei haittaisi minua. Jäisihän siihen vielä potkua enemmän kilpailijoihin verrattuna...

Sairaudesta on vaikea päästä eroon... ja valitettavasti vaihtoehtoja ei oikein markkinoilta löydy... Gessun kanssa on nyt hirviä varustelukuume meneillään, lisää panssaria, juomatelinettä, varabensatelinettä jne. jne.

Miltä se tuntui aikuisesta istua moisen päällä?
smile_org.gif
Ehkä minäkin käyn sen istumassa?
No eipä tuo ihan mahdottomalta tuntunut, ajoasento siis. Oliskohan sakemannin kyykky hieman keskivertoa tilavamman oloinen, voi olla tosin vaan mutua.
Penkki oli melkosen kova, vaan kaipa se kuuluu asiaan.

Jos rataa harrastaisin, niin mikä ettei, mutta yleis / matkapyöräksi ei..

Pääsinpä eilen koeistumaan, vaikka ei vielä virallisesti esillä ollutkaan  
tounge.gif
Miltä se tuntui aikuisesta istua moisen päällä?
smile_org.gif
Ehkä minäkin käyn sen istumassa?
Laite on hieman tilqvampi kun esim k8 gixxeri, mutta ei ihan niin pysty kuin kotarin RC8.
Penkki nyt on aika samanlainen lauta kun muissakin kilokyykyissä.

Mittaristo on aika selkeä paketti jossa on laptimer joka pelaa myös peukalolla tai perinteisesti majakalla.

DTC ja ABS vipstaakit ovat vasemmalla puolella
smile_org.gif

Back