Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...täällä ainakin kestää vielä. Äskettäin vasta saavuttu kotiin ja mun kameralla otettiin zeipiin kanssa yhteensä reilu 3700 kuvaaJokos kuvaajat on saanu kuvat upattua koneilleen ja jakoon?![]()
Mä taisin nähdä ton sun kolmosmutkan (?) jumpan kun olin siinä ykköspisteellä liputtamassa. Olin jo punalipulle hyökkäämässä mut ei sitä sitten tarvittukaan. Oli niinsanotusti lähellä, mutta lähellä ei lasketaperä lähti luisuun ja perinteinen luisun stoppi "kuskista tuli matkustaja".Ajoin kiltisti varikolle ja ajot loppu siihen!![]()
![]()
KariFi tais laina pukkia minulta ja varoitti samalla minua kuluneesta takasesta ja niinhän siinä meinasi käydä perjantai iltapäivästä, kesken hyvän meiningin, perä lähti luisuun ja perinteinen luisun stoppi "kuskista tuli matkustaja".Ajoin kiltisti varikolle ja ajot loppu siihen!![]()
![]()
KariFi kertoisit mitkä ne sinun pohjat oli vaikka sitten privana!![]()
Hyvin laitat menemään tuolla kalustolla. Noin 4sek jäin tuosta ajastasi eli minun kalustolla pitäisi vielä saada paljon sekunteja pois, jos vaan osaisi ja pää antaisi periksi mennä lujempaa. Jos oma kalusto meni tänään lunastukseen, niin sitten varmaan jollain toisella katupyörällä koitetaan pudottaa aikoja elokuussa.Eipähän toi aika mikään salaisuus ole. Viimeinen kierros meni 1:17,5. Parannusta viime kesän Kemorankeikan aikaan tuli reilu 3s. Ei hirveetä hehkuttamisen aihetta kuitenkaan, sillä ajeltiinhan siellä 1:13 - aikojakin kuulemma.
Niin tosiaan, kiitos myös sinulle kotimatkaseurasta. Loppumatka yksin olikin sitten tylsääkin tylsempää suoraa tietä.kiitokset loistavasta kuvamateriaalista Streethawkille, sitä oli riittävästiahkerasti olet jaksanut räpsiä. kiitokset vielä seurastakin samalle henkilölle, oli lepposa ajelu takasin tampereelle.![]()
Katohan, itsekin olin päässyt muutamaan kuvaanTäältä löytyy minun ja zeipii:n ottamia kuvia:
>>>Klik<<<
Ai niinkö?on se kyllä aika koomisen näköistä tuo oma ajo.
Tunnustan! Syyllinen! Guilty!Ajajakokouksessa voisi myös painottaa, että radalla keskitytään ajamiseen, eikä vilkutella kuvaajille, lippumiehille tms. Eräätkin keltaiset liput tuli moisen takia, ylimääräisestä radioliikenteestä puhumattakaan.. Onhan se tietty kivaa, mutta morjenstellaan mieluummin tuolla liikenteessä, tai edes vasta varikolla, niin ei häiritä muiden ajamista..
Kiitoksia kuvista. Noista kuvista näkee kyl selvästi miksi en mihinkään pääse. Pyörä pystyssämutkissa ja muutenki laiskan näköistä koko ajaminen . Mistäköhän löytyisi kipinä uudestaan puristaa? Oiskohan tänä kesänä tullut pieni yliannostus jo rata-ajosta? onko se mahdollista?Täältä löytyy minun ja zeipii:n ottamia kuvia:
>>>Klik<<<
Kuis ne perinteiset Corsa III tai 2CT ennen kuin lähtee hifistelemään? Edellisessä lehmässä oli noi M3:t ja kyllähän ne alkoi ulostuloissa luistamaan jos niille näytti vähän reilummin konetta. Tarkalla ranteella noilla epäilemättä ehtii, mutta sun vauhdilla marginaalia tokko paljoa on jäljellä ja siinä voi helppo moka kostautua. Nykyisessä mopossa on Dragon Supercorsa Pro Street -gummit ja pitoa tuntuu piisaavan, täyslintassakin uskaltaa avata kun kallistusvaraa ei kuitenkaan ihan älyttömästi ole. Nyt on vajaa 4 tkm sekalaista ajoa alla eikä loppumisesta näy vielä merkkejä.Sikäli nyt tuli ajattelemisen aihetta, että perjantaina alla oli tuliterät katukumit (Mez M3) ja siitä huolimatta perä oli pari kertaa kunnolla irti
[...]
alkaa tässä vähän houkuttelemaan ratakumien ja lämppäreiden käyttöönotto.
Sikäli harmi, että oon yrittänyt pitää homman mahdollisimman yksinkertaisena ja amatöörimäisenä. Vinkkejä 04-06 rykkösen vanneparista ja sopivista ratakumeista vastaanotetaan kiitollisuudella.