Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla PR4Trail kesti takana sellasen aavistuksen yli kympin, PR4GT 15tkmXX-xenon sanoi:PR4 Trail kesti mun ajossa yli kymppitonnin. riitti mulle. hyvä rengas oli.
Tuo kai riippuu siitä mitä nopeutta ajat.Pave sanoi:Onko mitään käryä että minkäverran nää kuluttaa saksan moottoriteillä ?
Vai vieläkö siellä edes pääsee laitalaisiin keskituntinopeuksiin, onko vapaat pirstaloitu ?
Lento Muncheniin ja vuokrapyörä ei ole toivottu vastaus![]()
Jee! Kiitos.Pekkavee sanoi:Tuo kai riippuu siitä mitä nopeutta ajat.
100 km/h kuluttaa vähemmän kuin 180 km/h
Moottoriteillä voi kai ajaa kaikenlaisilla nopeuksilla.

Katso merkki. Jos wp niin voi huoltaa. N 250-300€ pari.rottis sanoi:Onko nuo -06 iskarit huollettavissa vai onko Öhlins-kauppa edessä? Ja onko taas tolkun hommia ylipäänsä alkuperäisiä rassata?
edit: Pitääpä allekirjoitusta päivittää
Pave sanoi:Mnkäverran ootte 20 tkm huollosta maksaneet vesigessuun?
Pave sanoi:Mnkäverran ootte 20 tkm huollosta maksaneet vesigessuun?
No kaikkea sitä.yoohah sanoi:440 € maksoi kuukausi sitten Jyväskylän Nurmi MP:llä. Laitatin samalla käynnillä mäkilähtöavustimen, joka maksoi 220 €. Pelkkää ohjelmointia.
Pekkavee sanoi:No kaikkea sitä.
Kyllä tuolla pyörällä pääsee muutenkin lähtemään ylämäkeen.
En ymmärrä mihin tuota tarvitaan.
Ihan uusavuttomuutta koko juttu. Kun ei edes mäkilähtöä osata.woke sanoi:Kehitys kehittyy ja yleensähän semmosia varusteita/ominaisuuksia pidetään turhina mitä itellä ei ole![]()