Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei toiminut mulla motossa, autossa toimi joten kutenwoke sanoi:Onko kellään kokemusta miten nuo halvemmat kiinan obd mokkulat toimii?
mp-raakis sanoi:Kotimekaanikolle löytyy myös se kaapeli obd-adapteria varten ja Android laitteeseen bemarille tehty Motoscan-ohjelma. Saa vikakoodit luettua, huoltovalon nollattua ja mm. tehtyä huoltotoimintoja pyörästä riippuen. Ei tartte siis välttämättä gs911 vermeitä hankkia.
woke sanoi:Tuo adapterikaapeli on ilmeisesti vaan ihan johtoadapteri että siinä ei ole mitään "älyä" mukana.
mp-raakis sanoi:Professional tai Ultimate kannattaa olla. Pirkka-versiolla ei pitkälle pääse.
Pyörään pitää olla kaapeli mihin saa obd-palikan kiinni. Mulla on tällainen lyhyellä piuhalla.
XX-xenon sanoi:Satasen maksaa. Gs911maksaa sen reilun 300... kumpi parempi ja erotus pari sataa...
RiderOnTheStorm sanoi:Tilasin uudet renkaat ja sovin vaihdon torstaille. Siinä pajalla kaveri toteaa tilanneensa väärät gummit. Takana heitti vain kaksi mittaa, edessä kolme. Ensi viikolla pitäisi pyörä pakata rekkaan, joten hiukan kiirettä pitää. Tilasin sitten Michelin road pilot trail:t vitossarjaa, kun niitä sai pikatoimituksella.
Millaiset renkaat nuo pilot trailit on suhteessa esim. Anakeehen? Eka rengaskertana gessuun minulla oli Anakeet ja joku niissä mätti, en muista mikä. Sen takia otin nuo trailit. Michelinin sivut ei paljoa kerro renkaiden eroista. Tuo vitossarja tullut tämä vuonna markkinoille, joten kokemukset juuri siitä voi olla vähässä.
RiderOnTheStorm sanoi:Millaiset renkaat nuo pilot trailit on suhteessa esim. Anakeehen? Eka rengaskertana gessuun minulla oli Anakeet ja joku niissä mätti, en muista mikä. Sen takia otin nuo trailit. Michelinin sivut ei paljoa kerro renkaiden eroista. Tuo vitossarja tullut tämä vuonna markkinoille, joten kokemukset juuri siitä voi olla vähässä.