Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oi, kuulostaapas mainiolta.Tunnistaako kukaan PK-seudun mimmeistä itseään; pyöränä laitettu vaalea buell jossa on pinkkejä yksityiskohtia mm. vannenauhat jäi ensimmäisenä mieleen. Myös ajotakissa tais olla pinkkiä. Siinä oli tyyliä!![]()
prätkämimmit tästäMinkäs niminen toi fb-ryhmä on? Koitin ehtiä, mutta en hokassu.
Mieletöntä VedenhenkiTutkinnon vastaanottaja seisoi vieressä. Nielaisin syvästi ja olin aivan paniikissa, että mie niin mokaan tämän kaiken. Ja sitten autokoulumaikka sano vaan, et "käsittelykoe on hyväksytty, onneksi olkoon". Ja olin ihan että anteeksi mitä?! Tutkinnon vastaanottaja oli siis salaa kytännyt harjoitteluani ja todennut menevän sen niin hyvin, että läpi vain! Huh, sopi minulle tooooooodella hyvin noin, en tajunnut jännittää mitään!
Kiitos SooSoo!![]()
Aika harvinaista näin päin...mutta paaaaljon mukavampaa82
Mulle tää ei oikeastaan ole harrastus vaan ainoa tapa miten pääsen julkisten kulkuvälineiden ulottumattomista liikkumaan, kun en autoa uskalla ajaa. Talvella pysytäänkin sitten kotosalla ; )