• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PrätkäMimmit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pinni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
77
Alla 1400 GSX, isolla tytöllä iso pyörä
062802moto_prv.gif

Tunnistaako kukaan PK-seudun mimmeistä itseään; pyöränä laitettu vaalea buell jossa on pinkkejä yksityiskohtia mm. vannenauhat jäi ensimmäisenä mieleen. Myös ajotakissa tais olla pinkkiä. Siinä oli tyyliä!  
inlove.gif

78.

Taitaa olla kymmenen vuotta omalla pyörällä takana ja "piireissä" pyörinyt parikymmentä vuotta, nuorna aloittanut
tounge.gif
.

Alla tällä haavaa Hondan VFR, välillä käyn soutelemassa perheen toisella ajokilla CBR 1000 äffällä.

Kutsu lähti FB-ryhmään.

Tunnistaako kukaan PK-seudun mimmeistä itseään; pyöränä laitettu vaalea buell jossa on pinkkejä yksityiskohtia mm. vannenauhat jäi ensimmäisenä mieleen. Myös ajotakissa tais olla pinkkiä. Siinä oli tyyliä!  
inlove.gif
Oi, kuulostaapas mainiolta.
inlove.gif

En kyllä itseäni tunnista, seutu on väärä ja pyörän väri myös. Oma Bulu on keltainen ja laittamaton toistaiseksi, keväällä sitten toukasta kuoriutunee perhonen kun on talvi aikaa laittaa ja maalata.
inlove.gif

Number 79, nopealla vilkaisulla.

Törkkäsin sinne fb-ryhmäänkin pyynnön  
smile_org.gif

e. meinasin ootella numeroa 99 tai 100 mut unohdan kuitneki talven tullen...

81

Laitoin tuossa kesäkuussa viimeksi viestiä tänne.
Ajokortin saaminen vähän lykkääntyi heinäkuussa ensin autokoulun loman ja sitten tutkinnon vastaanottajien loman takia. Sitten tuli mun oman loman vuoro elokuussa, ja lähdin kolmeksi viikoksi jenkkeihin.
Joten tulin takaisin jenkeistä vasta reilu viikko sitten. Samantien loput ajotunnit (joita oli 3,5) läpi ja kokeet. Teoriakoe oli mennyt jo aiemmin kesällä läpi fiinisti. Käsittely- ja ajokoe olivat eilen ja läpi menivät! Ihme ja kumma, olin niin jännittynyt noista! Meinasin oksentaakin ennen kuin lähdin autokoululle... Sitten alkoi satamaan vettä kaatamalla, kun siinä harjoittelin käsittelykoetta varten. Ei oltu kertaakaan edes käyty harjoittelemassa noita ja tosiaan suoraan koetilanne edessä... Harjoittelin ja harjoittelin ja harjoittelin, ainakin seitsemän kertaa rata ympäri, tosin "hätäjarrutusta" ei harjoiteltu kuin kaksi kertaa, koska sen kohdalla alkoi olemaan vettä heti niin paljon että autokoulumaikka katsoi sen harjoittelun olevan liian vaarallista. Noh, harjoittelua.. Ja sitten maikka kutsui takaisin. Ja kysyi, että olenko valmis käsittelykokeeseen. Tutkinnon vastaanottaja seisoi vieressä. Nielaisin syvästi ja olin aivan paniikissa, että mie niin mokaan tämän kaiken. Ja sitten autokoulumaikka sano vaan, et "käsittelykoe on hyväksytty, onneksi olkoon". Ja olin ihan että anteeksi mitä?! Tutkinnon vastaanottaja oli siis salaa kytännyt harjoitteluani ja todennut menevän sen niin hyvin, että läpi vain! Huh, sopi minulle tooooooodella hyvin noin, en tajunnut jännittää mitään! Itse ajokoe meni kans hyvin, olipa jopa tosiaan kommenttia lapussa "varma suoritus!". Josta olen kyllä aika yllättynyt.
Mutta näin on lappu matkassa ja tänään kävin jo koeajamassa ensimmäistä pyörää, Suzuki GSX 600F:ää. Huomenna käyn koeajamassa toista pyörää, itseasiassa samanlaista. Saa vähän vertailukohdetta keskenään. Molemmat ihan lupaavia ostettaviksi. Autokoulun ajoin siis Yamahan XJ6:lla.

82

Mulle tää ei oikeastaan ole harrastus vaan ainoa tapa miten pääsen julkisten kulkuvälineiden ulottumattomista liikkumaan, kun en autoa uskalla ajaa. Talvella pysytäänkin sitten kotosalla ; )

Tutkinnon vastaanottaja seisoi vieressä. Nielaisin syvästi ja olin aivan paniikissa, että mie niin mokaan tämän kaiken. Ja sitten autokoulumaikka sano vaan, et "käsittelykoe on hyväksytty, onneksi olkoon". Ja olin ihan että anteeksi mitä?! Tutkinnon vastaanottaja oli siis salaa kytännyt harjoitteluani ja todennut menevän sen niin hyvin, että läpi vain! Huh, sopi minulle tooooooodella hyvin noin, en tajunnut jännittää mitään!
Mieletöntä Vedenhenki
biggrin.gif
! En olisi koskaan tiennytkään tuollaisen olevan mahdollista
smile_org.gif
Onnea paljon ja turvallisia ajoja!
Minä kai sitten olen numero 83. Kortin sain heinäkuussa jonka jälkeen olen päässyt ajamaan miehen zx9r Ninjalla vasta muutaman kilometrin (ja olipahan kilometrit
inlove.gif
). Varmaan se siihen jääkin tämän kauden osalta. Odottelen malttamattomana mahdollisuutta hommata oma pyörä, jolla haaveilenkin kurvailevani sitten kaikkialle mahdollisuuksien mukaan
smile_org.gif

Tää jättäytyy fb-ryhmästä pois, kun en muutoinkaan siel ole...
bawling.gif

MUTTA MUTTA... Alkais tuntuun ja näyttään siltä että tuo syksy/talvi tulee taas sit kumminkin.. voi räkä
033102ass_1_prv.gif

Pieni yht.veto minun ENSIMMÄISESTÄ kokonaisesta ajokaudesta 2011:

-ajotaitoaa on kertyny, (no, jotku voi olla toista mieltä
tounge.gif
)
-ajotuntumaa on kertyny,
-km n.16000
-jännittäminen hävis (aika pian jo keväällä) ja ajaminen on "helppoa"/rentoa
-paljon uusia paikkoja nähty suomen suvessa ja meininki on ollut "let's go!"
-paljon uusia YSTÄVIÄ/tuttuja saanut!!!
062802jumpie_prv.gif

- Muutamia "sormia" nähty matkoilla
biggrin.gif

Ja lopuks:
-pyörä on ehjä,
-ja MÄ olen ehjä!!
thumbs-up.gif

Et sillain
033102bebe_1_prv.gif

Unohdin sen numeroni jo kun tämän avasin  
withstupid.gif
mutta vähän sit musta.. Heinäkuun viimeisellä viikolla sain kortin ja olen edelleen yhtä yllättynyt kuinka mulla kesti hermo saada se  
biggrin.gif

Pelkäsin käsittelyä kuollakseni ja inssiä kanssa, mutta niin vain autokoulun kaikki koettelemukset meni kerralla lävitse ja kortti on taskussa  
062802jumpie_prv.gif

Innostus on kytenyt jo pitkään, mutta ihan viime vuonna se alkoi jo niin polttelee että aloin suunnitella toteuttamista, tänä vuonna siitä oli puhuttukin jo monasti ja sit yhtäkkiä huomasin olevani ilmoittautumassa autokouluun  
omg.gif
wink.gif

Hääpäivää edeltävänä päivänä käytiin hakee pyörät ja hääpäivänä huristeltiin jo pieni lenkki  
smile_org.gif
Nyt tämän päivän saldo on 3,5tkm ja voin sanoa että tykkään  
inlove.gif
Normi pieni pelko on aina mukana (miehellä varmaan vielä vähän enemmän, kun useammin mun takana ajelee) mutta kyllä se pelko siitä pikkuhiljaa pienenee... Tervettä järkeä kun pitää matkassa niin kaikki on hyvin  
tounge.gif

Nyt mä sit oon kanssa mukana tuolla fb mimmeissä, kiitos hyväksymisestä, ja juttu jatkuu ja uusia tuttavuuksia tulee  
buttrock.gif

Eilen ostin itselleni alle Kawasaki ER-6N:n. On kyllä kiva pyörä! Tänään oli työpäivä, mutta vielä iltasella kävin hyödyntämässä viimoiset auringonsäteet ja vähän ajelemassa. ;) Kyllä vähän vilponen meinas tulla, mutta sehän on vain pukeutumisasia, enemmän päälle niin tarkenee ajaa vielä pitkään.
smile_org.gif

Huomenna pesen ja vahaan prätkän niin että kelpaa ottaa kuviakin!
biggrin.gif
Avopuolisoni kävi ostamassa mulle näköjään monen kymmenen euron pesu- ja vahausaineet. O.o

Back