• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PrätkäMimmit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pinni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen ostin itselleni alle Kawasaki ER-6N:n. On kyllä kiva pyörä! Tänään oli työpäivä, mutta vielä iltasella kävin hyödyntämässä viimoiset auringonsäteet ja vähän ajelemassa. ;) Kyllä vähän vilponen meinas tulla, mutta sehän on vain pukeutumisasia, enemmän päälle niin tarkenee ajaa vielä pitkään.
smile_org.gif

Huomenna pesen ja vahaan prätkän niin että kelpaa ottaa kuviakin!
biggrin.gif
Avopuolisoni kävi ostamassa mulle näköjään monen kymmenen euron pesu- ja vahausaineet. O.o

Onnea pyörästä! Nyt vaan paljon niitä kilometrejä ennen talven tuloa  
smile_org.gif

^ Bongattu Laukontorilta tänään ennen kolmea! Minä olin se joka oli pysäköinyt "väärinpäin".
smile_org.gif
Siellä se mini vietti työpäivää
smile_org.gif
Muistan kyllä ajatelleeni, että kääntelynhän voisi tehdä tullessakin mutten kyllä yhtään mikä pyörä
biggrin.gif
Melkein sitten törmättiinkin kun kolmen jälkeen siitä hilpasin kotiin.

Onnea uusille kuskeille ja pyörille
062802jumpie_prv.gif

Väliin on kiva istua kyydissäkin
smile_org.gif
. Mies ajaa melkeinpä vauhdikkaammin kuin itse ja se on hauskaa
thumbs-up.gif
.

Nyt on ajot ajettu! Eilennä pyörä pesty ja viety talliin...
lookaround_orig.gif

Ei voi ainakaan hitaaks hämäläiseks sanoa
blush.gif

Viimeisin ilmoittautunut naismotoristi on näköjään numero 82.
Eikö löydy enempää tällä foorumilla?

BtW, vieläkö mimmit tarkenee ajella? itse ajan työmatkaa yhä ja aattelin ajaa niin kauan kun tiet ei oo jäässä.

83

Uusi mopoilija ilmoittautuu. Päätin ilmoittautua autokouluun ihan ex tempore heinäkuussa ja kortin sain taskuuni vihdoin toissapäivänä.
062802jumpie_prv.gif
Kortin saanti vähän venyi lomista ja ajotuntiruuhkista johtuen. Käsittelyn sain ekalla läpi, mutta inssin jouduin uusimaan oman tyhmän ajovirheen takia. Uuden inssin odottelu (2 vkoa) se vasta tuskaa oli näin myöhään syksyllä. Koko ajan pelkäsin, että ajokelit loppuu ennenkuin ne edes mulla alkaa... Tänään sitten vihdoin pääsin ekan kerran mutkille ajelemaan omalla pyörällä. Ajelin omaa rauhallista tahtia ukon perässä, joka minua aina joutui jollakin bussipysäkillä odottelemaan. Toivottavasti ajokelit jatkuu vielä jonkin aikaa, jotta ehtii nauttia uudesta harrastuksesta ennen lumia ('
062802moto_prv.gif
')

Taian käydä tänään syksyn viimosen lenkin, alkaa olla hyytävän kylmä ja hyvä lopetella näin mukavalla ilmalla. Olikohan joku tästä sakista kirjoittanut moottiripyöräaiheisen kirjoituksen Toimintaterapeutti-lehteen?

Vielä löytyy naisia, olen sitten no 84. Eiköhän niitä ajokelejä vielä muutamaksi päiväksi löydy, jos oikein toivoo!

85.

Josko tulis vielä se yksi aurinkoinen ajopäivä, niin sit vois hyvillä mielin laittaa pyörän talviunille.
smile_org.gif

Päivä kerrallaan mennään niin pitkään kunnes tulee (liian iso) riski jäästä aamulla. Ens viikolle lupasivat taas hiukan lämpimämpää
smile_org.gif

Mä ajattelin tänään ajella pyörän talvisäilöön. Ainakin nyt aurinko paistaa ja ilma näyttää lupaavalta!

Talvisäilöön lähtee Honda myös ensi viikon lopulla. Tänä kautena kilometrit jäi vähemmälle kuin suunnittelin, kaikenlaista kiirettä pitäessä. Kauden saldo n. 7000km

86. Mun kulta meni talviunille jo viikko sitten.
inlove.gif
Haastava pärrä ajaa kuumalla, mutta viel haastavampi jos palelee..
biggrin.gif

Viime tiistaina Rimpsi pääsi Pupun talliin talviunille keräämään voimia enskauteen  
smile_org.gif
. Lyhyt siirtoajo osui sopivasti rae/vesikuuroon  
lookaround_orig.gif
joten ajoituspäätös tuntui oikealta  
smile_org.gif
Kilsoja tuli n.13 tuussenia: Euroopan reissu,muutama Tourinki ,pari mimmiliigan keräilyerää, työmatka-ajoa ja loput reipasta mutka-ahmintaa eteläsuomen rannikkoseuduilla ja viljelysmailla.  Pyörä tuntuu edelleen NIIIIN sopivalta. Liikkuu, lähtee...ei jää jalkoihin, vääntöä sopivasti ja asento on mukava vaikka kuinka pitkään ajoon. Tiedän että kaikki on suhteellista, mutta tää on mulle ainoo ja paras
inlove.gif
Siis enskauteen
033102beer_1_prv.gif

Back