Mulla oli muutama vuosi sitten Auran ja Turun välisessä matkassa punainen wolkkari koukussa kiinni,ihmettelin mikä hörhö se siinä kun välillä en nähnyt kun wolkkarin takavalo peileistä (joo,on kaksoispeilit pakussa,niillä näkee kaiken).
Välillä hiljenin vauhtia pikkasn leveäkaistatiellä jos se vaikka ei ohi uskaltais jos ajan 100,sen vauhtia 100 tiellä?
Ei auttanut ja multa meni hermot ja rupesin tasavälein ohittaa mun edessä olioita että pääsisin wolkkarista eroon,koko ajan kylläkin ihan nätisti ohittelin.
Sama saatanan wolkkari pysyi mukana vetokoukussa koko ajan,tultiin motarille ja pidin vauhdin siinä 100-110 ja wolkkari puskurissa kiinni eikä millää halunut ohi vaikka oli 2 kaistaa ja ajoin alinopeutta.
Siinä vaiheessa rupesin jo fundeeraamaan et taitaa olla polisit sivariautolla?
Motarilla välkytin kerran jarruvaloja kun olivat perseessä kiinni ja 2 kertaa noi työvalot mitkä ovat katossa ja sojottavat taakseppäin lisäperutusvaloina (2x100W pitkät
) mutt ei se wolkkari minnekään häipys.
Motari loppus ja heti sen jälkeen meni wolkkarissa grillissä kaiken maailman jouluvalot päälle.
Ajoin tien sivuun ja nousin kiukkuisena autost et mitä vittua toi nytt sitten oli?
Nuorempi mieskonstaapeli siin vaan sanos et aika haipakkaan tuli ajettua vai?
Vastasin et totta vitussa kun joku idiotti roikkus puskurissa enkä mä voinut tietää mikä huumehörhö tai mikää vaan siin autossa oli.
Oli kirjoittamassa sakot kun rupesin tivaaman et mennään sun wolkkariin ja katotaan näytöstä se video mitä otit kun ajoit mun takana niin kinaataan sen jälkeen kuinka helvetin lähellä olit,mentiin ja ei me ehditty kattoo kun puol minuttia niin polisi sanos et antaa nytt sitten olla tän kerran ja päästi mua moraalisaarnalla jatkamaan matkaa
Oikein fixu polisi loppujen lopuksi,ja nuori polisinainen oli aikas samoilla linjoilla mun kanssa et enhän mä voinut tietää mikä road rage kuski mun takana oli kun roikku vetokoukus.
SEN kerran pääsin ilman sakkoja jatkaa matkaa.