Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa olen sanonut jo aikaisemmin ja toistan sen myös nyt. Omalta kohdalta PK-ajelut loppuivat, koska tarvitsen korttia työssäni.Mulla oli parhaimmillaan kai 160-170kmh 80kmh:n alueella jokunen vuosi sitten kun mukana olin Tr3:n vetämässä letkassa, tokko homma on paljoa muuttunut vai onko? Mukana keulijoita, joku meinasi vetää edellä-ajavan takaseen leikkiessään ja silleen.Sori ja anteeksi , mutta en jaksa ymmärtää näitä nillityksiä ihmisiltä jotka ei edes ole mukanan pk ajoilla.
kaikki mukana olleet onneksi tietää miten asiat oikeasti on.
Voihan se toki olla että PK ajeluissa on vauhti pudonnut, tuollalailla asiat ainakin aikaisemmin olivat.
Tässä tulee mieleen se vanha Kristillisten Päivi Räsäsen vaalimainoksesta tehty hupiversio, jossa todettiin että "jos minulla ei ole kivaa niin kellään muullakaan ei saa olla"Mikä teillä nillittäjillä on motiivi täällä kiljuessa? Käyttekö kaikissa mahollisissa foorumeissa itkemässä jos joku tekee nuin tai näin, mikä ei oo omaan mieleen? Luulis kiirettä pitävän ku täällä mualimassa on mahottomasti "vääryyksiä"![]()
Kattinen, sitten kun tälläistä paskaa alkaa tulemaan vetäjiltä niin kai siihen saa vastata?Haloo.. taisit olla juurikin se jarru keskellä tietä joka ajeli teemalla Tää on mun tie ja musta ei kukaan ohi tuu..![]()
siinä voi ajella nopeusrajoitusten mukaa, eikä taluttaa mopoa keskellä tietä.. naurettavin kommetti mitä motoristi voi muista motristeista kirjoitella.
taispa sut ohittaa myös 11 kilovattinen piikkikin![]()
hu mitä vauhtia..
Sori ja anteeksi , mutta en jaksa ymmärtää näitä nillityksiä ihmisiltä jotka ei edes ole mukanan pk ajoilla.
kaikki mukana olleet onneksi tietää miten asiat oikeasti on.
Motiivina voisi olla, että asun tien vieressä. Tietä käyttää minä, lähimmäiseni ja tuttavat (tietysti tuntemattomat). Yksityinentie ei ole kyseessä, eli nauttikaa tiestä ihmeessä, mutta tehkää se fiksusti!Mikä teillä nillittäjillä on motiivi täällä kiljuessa? Käyttekö kaikissa mahollisissa foorumeissa itkemässä jos joku tekee nuin tai näin, mikä ei oo omaan mieleen?
Pistäisin pään pantiksi, ja komppaan täysin...melkein voisin pääni pantiksi laittaa ettei yksikään veturi vedä taajama-alueella tuplanopeutta!!
Kiitos tään kauden peekoista veturit ja kanssakurvailijat, kivaa on ollut![]()
Jos 10 henkinen lauma tenavia mellestää keskellä tietä, niin sanoisin että kyllä saisi laittaa jo holhoukseen ko. mukulat heidän vanhemmilta, jos ei sen verta lastensa perään katso..Motiivina voisi olla, että asun tien vieressä. Tietä käyttää minä, lähimmäiseni ja tuttavat (tietysti tuntemattomat). Yksityinentie ei ole kyseessä, eli nauttikaa tiestä ihmeessä, mutta tehkää se fiksusti!Mikä teillä nillittäjillä on motiivi täällä kiljuessa? Käyttekö kaikissa mahollisissa foorumeissa itkemässä jos joku tekee nuin tai näin, mikä ei oo omaan mieleen?
Ei itseäni häiritse, jos sitä ylinopeutta hieman löytyy. Puhe oli noista päättömistä nopeuksista. Kun ei enää erota kuin epämääräisen hahmon, äänistä vaan pystyy päättelemään, silloin on nopeus karannut liian suureksi!
Kyllä tulee avauduttua tämmöisistä asioista, jos sattuu kohdalle, mutta tämä on kyllä eka kerta, yleinsä ihmisillä on päässä järkeä!
Opettanut nämä Suomen ghostrider/getaway kuskit, kun on jo kerran käynyt auto katon kautta tontilla.
Tuossa naapurin tenavat laskee alamäkeen pyörillä välillä ja touhuaa siinä. Mutkan takaa voi vähän yllättää, kun naapurin 10-henkinen tenavalauma mellestää.
Oletko eri mieltä kanssani?
PS. Ei ole kivaa, jos pelkällä Jassulla on kivaa.
Meinaakko ettei tie ole leikkipaikka?Jos 10 henkinen lauma tenavia mellestää keskellä tietä, niin sanoisin että kyllä saisi laittaa jo holhoukseen ko. mukulat heidän vanhemmilta, jos ei sen verta lastensa perään katso..
Joo ei todellakaan ole oikea paikka!Jos 10 henkinen lauma tenavia mellestää keskellä tietä, niin sanoisin että kyllä saisi laittaa jo holhoukseen ko. mukulat heidän vanhemmilta, jos ei sen verta lastensa perään katso..
ihan sama onko kyseessä helsingin keskusta tai syrjäkylä, ni ei se lasten paikka ole siellä keskellä tietä..
ps. itsekin olen kontannut 2 kertaa ja niistä oppii. Nykyisin kun katsoo miten jengi ajaa nuilla pyörillä, niin voisi suoraan laittaa ajokouluun takaisin. Pari kertaa on jopa harrikka kuski kaatunut kun on ohi mennyt, kun niin jännitti ajaa liikenteessä..
Ei ainakaan pienten lasten. Et sinäkään mene juoksemaan motarille, vaikka siellä autolla ajatkin?Meinaakko ettei tie ole leikkipaikka?Jos 10 henkinen lauma tenavia mellestää keskellä tietä, niin sanoisin että kyllä saisi laittaa jo holhoukseen ko. mukulat heidän vanhemmilta, jos ei sen verta lastensa perään katso..![]()
Eli v*tuttaa armottomasti kun ei itsellä ole munaa ajaa tikkarin yli ja sitten tullaan tänne avautumaan muillekkin ja jakamaan pahaa oloa?Omalta kohdalta PK-ajelut loppuivat, koska tarvitsen korttia työssäni.
Samanlaista leikkiä se on vetää pyörällä tapit maassa tiellä kuin vaikka laskea pulkalla tien yli, kumpaakin on tullut joskus tehtyä ja olisi aika tekopyhää kuvitella että reipasvauhtinen ajaminen olisi mitään muuta kuin isojen leikkiä...Ei ainakaan pienten lasten. Et sinäkään mene juoksemaan motarille, vaikka siellä autolla ajatkin?Meinaakko ettei tie ole leikkipaikka?Jos 10 henkinen lauma tenavia mellestää keskellä tietä, niin sanoisin että kyllä saisi laittaa jo holhoukseen ko. mukulat heidän vanhemmilta, jos ei sen verta lastensa perään katso..![]()
Itse ajan kyllä kuin reikäpää liikenteessä, mutta väittäisin silti, että ajan turvallisemmin kuin 80 % muista siellä ajavista.
Miten paljon sua ja sun kaltaisia onkaan tällä foorumilla v*tuttanut ne joilla on munaa vaihtaa vilkutamatta kaistaa sun eteen, tai tulla kolmion takaa tai punaisia päin tai ihan millä tahansa muulla tavalla jättää sut ja pelisäännöt täysin huomioimatta. Joskus jopa autolla. Kaikki nämä "isomunaiset" puusilmäidiootit tulis aina vähintäänkin naulata palleistaan kiinni roikkumaan siihen varoituskolmioon ja raiskata sillä vilkkuviiksellä jonka jälkeen tullaan tänne "nillittämään" siitä runkkarista. Tekopyhyyden määrä tälläkin foorumilla on joskus aivan käsittämätön.Eli v*tuttaa armottomasti kun ei itsellä ole munaa ajaa tikkarin yli ja sitten tullaan tänne avautumaan muillekkin ja jakamaan pahaa oloa?Omalta kohdalta PK-ajelut loppuivat, koska tarvitsen korttia työssäni.
Ja tosiaan, veturit eivät varmasti vedä taajamissa, eivät vedä oikein muutenkaan, haitariliike onkin se juttu näissä![]()
prööm![]()