Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hausjärventiellä ajellen metri tien oikeaa laitaa vasempaan mutkaan mentäessä, oma nopeus 110km/h, kun pyörää kiihdyttää ohi vasenta kaistaa 10 metrin välein yhtenä solkena, myönnän...oli erittäin vaikeaa antaa tietä ja keskittyä itse olemaan menemättä pöheikköön, mutta ei se mitään, mullahan onkin alla vain customiMistähän lähtien tieliikenteen riskit ja ajonopeus on ollut paremmin havainnoitavissa parvekkeelta kuin itse liikenteessä?![]()
Juu..hauskaa oli, onneksi oltiin vain kahdestaan ilman noviiseja, tuossa ilmavirrassa ne olis menny metsään ilman muutaNo tunnustan että minä ajoin siinä tapon ``letkassa`` keulilla
eli kaksi meitä oli. Ja anteeksi jos en väistänyt tarpeeksi kaikkia
ei voi kokoajan peiliinkään katsoa![]()
Mutta ihan hauskaa meilläkin oli tai ainakin minulla, jatketaan vaan kaikki omalla tyylillä ja annetaan kaikkien kukkien kukkia rauhassa.
Tätä keskustelua seuratessani alan ihmettelemään, miten on niin tavattoman vaikeata ymmärtää ja hyväksyä tosiasioita?Hidastetöyssyjen puolestapuhuja en todellakaan ole, huomannut ettei monella tehdasautolla ole edes asiaa joistakin töyssyistä.
Nopeuden alentaminen ei auta, niinkuin tälläkin kertaa ei nopeusrajoituksia taidettu edes katsella? Vaan veturi "päättää" maksiminopeuden.
Ihan sama kuinka lujaa suorilla ajatte, tohon malliin jos mutkissa painelette ohi niin vastaan tulevan auton konepelliltä kimpoaa ties mihin ja ohitettava voi olla siinä samassa kasassa kanttu vei. Aja siinä sit itse oikeilla ajolinjoilla noihin mutkiin, kun tietä on annettava, kun ei tiedä tuleeko mutkan takaa autoa vai ei ja ohittaja on keskiviivan väärällä puolella..tuo on se asiani ydin, ei mikään muu!Ite ajanu kerran PK-letkassa mukana (hauskaa oli) ja parivuotta piikillä pikkuteitä... ja voin vaa tähä välii sanoa että ainakaan espoon suunnalla ei kukaa noudata liikennesääntöjä et se et yks moottoripyörä letka ajaa ylinopeutta jostai ohi ni onko se ny nii iso asia et siitä pitää iha tosissaa valittaa ku autot vetää ympäri vuorokaude samoista paoikoista eikä nekää tikkarin mukaa?
Voin olla väärässä, mutta tämä tuntui taas vähän minulle suunnatulta kuitilta (kun kerran esitin alkuperäisen kysymyksen ajojärjestyksestä).Jokaiselle luulisi olevan ihan selvä, että tälläinen järjestely ajoille on jo olemassa, jossa hitaat ajaa kärjellä. Sen porukan on kasannut ja tuotteistanut ansiokkaasti Jolanda ja porukan nimi on Kimppa Kiva. Tälläistä järjestelyä ei toista rinnakkaista täällä ole, ellei suuren valon ja suuren kokemuksen omaavat jäsenet itse pistä pystyyn. PK-ajo -systeemi on jo olemassa, joten siihen ei tarvitse enempää puuttua.
Ompas siinä kaverilla pokkaa haukkua idiootiksi.siinä kaikki vuodatus tästä idioottien ryhmästä
Rauhallisemmin, kuten 80 alueella 110 - 120, tonnin painoisella vehkeellä jonka ajo-ominaisuudet on verrattavissa vesipuhveliin ?Pakko vielä heittää yksi kommentti. Ajatus on muhinut aina välillä tulla mukaan PK ajoon, aiemmin kuultu ja tämä kokemus vahvisti sen, ettei tuo ole todellakaan mun juttu. Haluan pysyä hengissä ja ajaa rauhallisemmin. KK ryhmä on koettu veturina ja häntäpäässä ja se ryhmä ei repeile ylenmääräisen kaahailun takia ja kaikilla on kuitenkin ihan mukavaa, kun kärki ajaa maksimissaan tikkari +10km..siinä kaikki vuodatus tästä idioottien ryhmästä
Ja kukaan muu ei halua?Haluan pysyä hengissä ja ajaa rauhallisemmin.
No aika paljon noista on nuristu, että varmemmat kuskit nukahtelee siinä köröttelyssä tai ajautuu ulos sisäkurvista. Joten vaihtavat sitten ajeluporukkaa. Mikä onkin tosiaan hyvä että valinnanvaraa löytyy. Itekin kävin kerran KK:ssa, mukavaa porukkaa ja ihan kivaa maalaismaisemien katselua. Maalaisteiden ajeluun 40-65 nopeudella sopivin laite olisi kylläkin ollut skootteri (tai customi joita aika paljon olikin).kaikilla on kuitenkin ihan mukavaa
Kyllä me Tapo oltaisiin sinua odotettu, jos olisit ollut mukana. Meidän porukassa ne, jotka haluaa ajaa hitaammin, ajavat jonon hännillä. Me ollaan aina odotettu hitaammat mukaan ja meillä on ollut mukavaa.Pakko vielä heittää yksi kommentti. Ajatus on muhinut aina välillä tulla mukaan PK ajoon, aiemmin kuultu ja tämä kokemus vahvisti sen, ettei tuo ole todellakaan mun juttu. Haluan pysyä hengissä ja ajaa rauhallisemmin. KK ryhmä on koettu veturina ja häntäpäässä ja se ryhmä ei repeile ylenmääräisen kaahailun takia ja kaikilla on kuitenkin ihan mukavaa, kun kärki ajaa maksimissaan tikkari +10km..siinä kaikki vuodatus tästä idioottien ryhmästäjapiste
Ajoja ollut kuitenkin vuodesta 2003, niin veikkaanpa ettei kukaan ole noita laskenut eksaktisti.Yksi kysymys: Onko kellään pokkaa rehellisesti kertoa (mitä epäilen), kuinka monta kaatoa ja ulosajoa tuolle ryhmälle on sattunut sen historian aikana?
mihin sä tarvit moista tietoa ?Yksi kysymys: Onko kellään pokkaa rehellisesti kertoa (mitä epäilen), kuinka monta kaatoa ja ulosajoa tuolle ryhmälle on sattunut sen historian aikana? Tuollaiset sattumat tietysti ovat jokaisen oma vika, ryhmällä eikä ryhmävastuulla ole mitään tekemistä sen kanssa, sehän on teillä mottona. Täällä ollaan pelkkänä korvana!
Tapolle tiedoksi,Yksi kysymys: Onko kellään pokkaa rehellisesti kertoa (mitä epäilen), kuinka monta kaatoa ja ulosajoa tuolle ryhmälle on sattunut sen historian aikana? Tuollaiset sattumat tietysti ovat jokaisen oma vika, ryhmällä eikä ryhmävastuulla ole mitään tekemistä sen kanssa, sehän on teillä mottona. Täällä ollaan pelkkänä korvana!
Kiitos rehellisestä vastauksestasi, jotain tuollaista ajattelinkin, koska tälle kesällekin teille on sattunut noita jokunen. Siinä on aika monta liikaa, ja veikkaanpa että useimmat tapaukset ovat letkan keskivaiheelta tai hänniltä. Onneksi kaikki olette kuitenkin vielä ajokunnossa, en minä eikä kukaan muukaan motoristi pidä ajatuksesta, että joku, kuka tahansa prätkällä kulkija on päässyt hengestään, koska harrastuksemme on erittäin mukavaa ja sopivat ryhmämme muokkaavat sitä vieläkin mielenkiintoisemmaksi!Ajoja ollut kuitenkin vuodesta 2003, niin veikkaanpa ettei kukaan ole noita laskenut eksaktisti.Yksi kysymys: Onko kellään pokkaa rehellisesti kertoa (mitä epäilen), kuinka monta kaatoa ja ulosajoa tuolle ryhmälle on sattunut sen historian aikana?
Monta vuotta meni ilman yhtään konttausta, nyt saldo vuosien varrelta on varmaan joku 15kpl jos lasketaan mukaan noi paikaltaan bussipysäkiltä kaadetut mopot. Tämä siis mun hatusta vedetty lukema.